۹۴۹۱۱۴
۱۶ نظر
۵۰۰۹
۱۶ نظر
۵۰۰۹
پ

داوران جشنواره تجسمی فجر هم انصراف دادند

دبیر کل دوازدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر به همراه تعدادی از دبیران و داوران این جشنواره از حضور در این رویداد انصراف دادند.

خبرگزاری صبا: ابراهیم حقیقی دبیر دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر به همراه تعدادی از دبیران و داوران بخش های مختلف این جشنواره در واکنش به سقوط هواپیمای اوکراینی در ایران و جانبختن سرنشینان آن از حضور در دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر استعفا کردند.

داوران جشنواره تجسمی فجر هم انصراف دادند

رومین محتشم دبیر بخش عکس این جشنواره به همراه سیف الله صمدیان، کیارنگ علایی و شهریار توکلی داوران بخش عکس با صدور بیانیه کوتاهی در فضای مجازی از حضور در این جشنواره انصراف دادند.

در متن بیانیه کوتاه دبیر و داوران بخش عکس دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر آمده است: «در همدلی با قربانیان فاجعه اخیر ودرک شرایط اجتماعی و حال عمومی جامعه انسانی و فرهنگی، ما دبیر و هیات داوران بخش عکس دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر به عنوان هنرمندانی مستقل که با هدف تداوم فعالیت های فرهنگی و هنری این مسئولیت را پذیرفته بودیم، از ادامه همکاری با این رویداد معذوریم و ضمن تشکر از عکاسان شرکت کننده، تأثر و همدلی عمیق خود را با مردم داغدار ایران اعلام می کنیم. چرا که همواره و در هر شرایطی مسائل انسانی بر فعالیت های هنری ارجحیت دارد.»

رضا رینه ای، دبیر بخش خوشنویسی این جشنواره نیز از حضور در این جشنواره در راستای همدلی با مردم ایران انصراف داد.

دبیر و داوران بخش گرافیک شامل اونیش امین اللهی، مهدی مهدیان، علی باقری و مهدی فاتحی و همچنین دبیر و داوران بخش تصویرگری دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر شامل مهنوش مشیری، علی هاشمی شهرکی، علی خدایی و پیمان رحیمی زاده در همین راستا از حضور در این جشنواره اعلام انصراف کردند.

دبیر و داوران بخش سرامیک این جشنواره نیز شامل فرزاد فرجی، مجید ضیائی، ‏صادق باقری و ‏هیربد همت آزاد از جمله انصراف دهندگان از حضور در این جشنواره هستند.

دبیر و داوران بخش مجسمه این رویداد شامل روح الله شمسی زاده، هادی عرب نرمی، کامبیز صبری و رضا قره‌باغی نیز از حضور در این جشنواره کناره گیری کردند.

ابراهیم حقیقی دبیر کل دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر نیز شب گذشته با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود از حضور در این جشنواره اعلام انصراف کرد.

متن پیام ابراهیم حقیقی به شرح زیر است:

«یاران ناشناخته ام، چون اختران سوخته چندان به خاک تیره فرو ریخته اند سرد که گفتی دیگر زمین برای همیشه شبی بی ستاره ماند. (الف. بامداد)

با پوزش و احترام به هنرمندان، داوران، دبیران و همکاران مهربانی که در جشنواره تجسمی فجر در کنار هم بودیم و کارها کردیم و دیگر نیستیم. با چشم اشکبار و رنج غمبار از دست رفتن هموطنان و فرزندان بلند قامتمان و با روحی آزرده، من هم بی یاری شما، در فضای تلخکامی و دروغ، ناتوانم از برگزاری جشنواره ای که قرار بود نشان شادمانی باشد و پیوند. چرا که شادمان نیستم و نیستیم.»

در همین راستا، لیلی گلستان مدیر گالری گلستان نیز از حضور در دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر انصراف داد.

دوازدهمین جشنواره تجسمی فجر از ۲۳ تا ۳۰ بهمن ماه سال جاری در نمایشگاه بین‌المللی تهران ‏برگزار می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جو گیرها

    • م

      همه اینا باید گورشونو از این مملکت گم کنن

    • بدون نام

      به درک. چیزی برای عرضه نداشتید.

    • بدون نام

      مرحبا هم وطن

    • هادی

      خاک بر سرشون به درک که نمیان
      متاسفم برای خودم و جامعه ام که اینها شدن هنرمندش

    • ن

      به درک

    • مهسا

      جهندم !!

    • بدون نام

      بدرک ،شماهنرمند نیستید پادو وعوامل دشمن هستید ،هنرمند کسیست که فجایعی اینچنینی را با طبع لطیف وظریف وموشکافانه برای مردم ترسیم کند تا تبعات وتلخی ان زایعه را کمتر وخاطر مردم داغزده را مرحم وتسکینی باشد ،طوری عمل میکنید که انگار عمد ی در کار بوده ویک سرباز وطن از سر دشمنی وکینه ،قصد جان ملت ومردم خودش را کرده ،در ان بحبوحه ولحطات تنش زا واسترس اور هر کس دیگری نیز ممکن بود دچار چنین اشتباهی شود ، چطور شد زمان شهادت سردار سلیمانی همین شماها که امنیت واسایشتان را مرهون دلاوریها وازخودگذشتگی امثال او هستید لالمونی کرفتید ویک عرض تسلیت کوتاه نگفتید حالا ،بهانه دستتان افتاده وچاقویتان دسته پیدا کرده،شماها همانانی هستید که در مهمانیها وپارتیهای سفارت انگلیس زهرماری میخورید وکشف حجاب میکنید وبویی از غیرت و وطن پرستی ودینداری نبرده اید،واین اتفاق را بهانه کردید برای مخالفت با نظام وحکومت، والا هر بچه ایی میفهمد در ان لحظات پراضطراب امکان چنین حوادثی هست که از روی استرس و دلهره سهوا شکل میگیرد ودر کشورهای دیگر نیز مسبوق به سابقه ست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ممنون خبری ،از چاپ مطلب

      • بدون نام

        فکر می کنم حرفات بحق و درسته

    • بدون نام

      کلا جشنواره فرمایشی فجر باید تحریم بشه

    • بدون نام

      به درک ، فکر می کنند کی هستند .

    • مم

      چه عجب

    • مری

      خواهشا برگردید به کشور مطبوعتون (آمریکا )واجازه بدید ما خودمون برای آینده برنامه ریزی کنیم .خائنین و جیره خوران اجنبی

    • علیرضا

      اخه شما واقعا فک کردید کی هسید ؟

    • بدون نام

      آفرین به شرفتان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج