جاباما
۹۴۹۳۵۸
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

محور هراز مسدود شد

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: محور هراز از ساعت ۲۱ امشب تا ۵ بامداد فردا به علت عملیات راهسازی مسدود است و هموطنان از مسیرهای جایگزین برای تردد به شمال کشور استفاده کنند.

خبرگزاری فارس: سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص حوزه ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از محور هراز ممنوع بوده و این انسداد از ساعت ۲۱ امشب تا ۵ بامداد روز بعد ادامه خواهد داشت و هموطنان برای سفر به شمال کشور می توانند از جاده های جایگزین فیروزکوه و چالوس استفاده کنند.

محبی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، گفت: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب و جنوب به شمال محور فیروزکوه روان و عادی در جریان است و مشکل خاصی برای تردد خودروها وجود ندارد.

محبی افزود: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از دو لاین رفت و برگشت محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم روان و بدون مشکل در جریان است.

محبی با بیان اینکه هم وطنان در هنگام تردد از مسیرهای کوهستانی رعایت مقررات راهنمایی رانندگی را سرلوحه رانندگی خود قرار بدهند، تاکید کرد: فردا ممنوعیت و محدودیت دیگری نیز در محور هراز و از ساعت ۲۱ تا ۵ بامداد روز بعد اعمال خواهد شد بنابراین مسافران قبل از آغاز سفر وضعیت راهها را از منابع رسمی پیگیری و سپس اقدام به آغاز مسافرت کنند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران اذعان کرد: رعایت مدیریت زمان سفر، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب با خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت و... می‌تواند باعث کاهش آمار تصادفات رانندگی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حتما ممکن است یک پدافند دیگه کار کنه و بر اثر صوتش کوه ریزش و در مناطق برفگیر بهمن بیاید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج