۹۴۹۸۳۱
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

استوکس، زوج علیپور در خط حمله پرسپولیس؟

مسئولان پرسپولیس که در نیم‌فصل اول با خرید مهاجمی مثل جونیور رسما پول خود را دور ریختند و هیچ عایدی هم از این مهاجم بی‌کیفیت برزیلی نداشتند برای نیم‌فصل دوم سراغ اوساگونا، مهاجم نیجریه‌ای سابق ذوب‌آهن رفتند.

فرهیختگان: مسئولان پرسپولیس که در نیم‌فصل اول با خرید مهاجمی مثل جونیور رسما پول خود را دور ریختند و هیچ عایدی هم از این مهاجم بی‌کیفیت برزیلی نداشتند برای نیم‌فصل دوم سراغ اوساگونا، مهاجم نیجریه‌ای سابق ذوب‌آهن رفتند. مهاجمی که بعد از ترک اصفهان به کره‌جنوبی رفت و برای ججو یونایتد بازی کرد و البته آمار جالبی هم به جا نگذاشت و در ۱۱ بازی تنها یک گل برای این تیم به ثمر رساند تا در خروجی را نشانش دهند! این مهاجم نیجریه‌ای که گفته می‌شد به فولاد می‌رود ناگهان سر از پرسپولیس درآورد.

با این حال بعید است که او به این سادگی‌ها راهی به ترکیب اصلی قرمزها پیدا کند.اوساگونا که سابقه بازی در تیم‌هایی مثل راجاکازابلانکا، مالینس و وسترولو بلژیک و‌ام صلال قطر را دارد خصوصا در فصل‌های اخیر مهاجم چندان گلزنی از خود نشان نداده با این حال می‌توان پیش‌بینی کرد که بهتر از جونیور است اما احتمالا شانس زیادی برای اینکه زوج علیپور در خط حمله پرسپولیس باشد، ندارد!

استوکس هم می‌آید؟

اخیرا بحث حضور دوباره آنتونی استوکس، مهاجم سابق تراکتور در فوتبال ایران مطرح و عنوان شد که به پرسپولیس ملحق می‌شود. با قطعی شدن خبر حضور اوساگونا و موضع‌گیری تبریزی‌ها مبنی‌بر اینکه از این بازیکن شکایت کرده‌اند و حضورش در تیم‌های دیگر مشکل‌ساز می‌شود، این شائبه مطرح شد که قرمزها موفق به جذب استوکس نشده‌اند. با این حال پیگیری‌ها از منابع نزدیک به باشگاه نشان می‌داد این بازیکن که به لیگ ترکیه رفته بود را نیز باید پرسپولیسی بدانیم.

ظاهرا مسئولان پرسپولیس بررسی‌های لازم را انجام داده و به این نتیجه رسیده‌اند که جذب این مهاجم ایرلندی تبعاتی برای باشگاه ندارد. از آنجا که استوکس نشان داده مهاجمی به مراتب گلزن‌تر از اوساگوناست و علیپور نیز همچنان یکی از مدعیان آقای‌گلی به شمار می‌رود از حالا می‌توان گفت که مهاجم نیجریه‌ای باید در تیم یحیی به عنوان بازیکن ذخیره باشد.

آمار پرسپولیس و یحیی بهتر می‌شود؟

پرسپولیس کالدرون در نیم‌فصل اول با زدن ۲۰ گل در ۱۶ بازی در فاز تهاجمی تیم چندان قدری از خود نشان نداد و بار اصلی گلزنی‌ها دراین تیم بر دوش مهدی ترابی بود که یک مهاجم تمام‌کننده نیست. نکته جالب اینکه اوضاع برای یحیی در شهرخودرو بدتر هم بوده و تیمش در ۱۶ بازی تنها ۱۳ گل به ثمر رساند. حالا باید دید یحیی می‌تواند آمار خودش و پرسپولیس را در نیم‌فصل دوم بهتر کند یا خیر. این اتفاق هم ممکن است رخ دهد اگر حضور استوکس قطعی شود و مانند دوره حضورش در تراکتور بازیکنی بی‌انضباط نباشد و البته علیپور نیز(با توجه به داشتن رقیب) به دوران خوب خود برگردد!

پول نیست، هست!

نکته جالب درباره اتفاقات اخیر این است که مدیران پرسپولیس بارها تاکید کرده‌اند پولی در بساط ندارند که به طلبکاران خود بدهند. هنوز با برانکو تسویه نشده و حکم فیفا به‌زودی می‌رسد، بازیکنان از فصل قبل و این فصل طلبکارند، بشار رسن طلب زیادی دارد و گفته تا پولش را نگیرد بر نمی‌گردد. در این شرایط جذب گل‌محمدی بار مالی زیادی به همراه داشته و اوساگونا هم طبعا با قراردادی دلاری جذب شده که برای باشگاه کم هزینه نیست و در این شرایط جذب استوکس نیز ابهامات را بیشتر می‌کند. واقعا قرمزها پولی ندارند؟‍!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تیم حکومتی برای دادن بدهکاری پول ندارد ولی برای جذب بازیکن دارد !!!!پس چه خوب است یک بار برای همیشه این تیم هارا از جذب بازیکن محرم کنن تا برون وبدهکاریهایشان بپردازندنه اینکه کمیته نقل وانتقالات بگوید چند باشگاه حق ثبت بازیکن ندارند ولی درعمل هیچ اتفاقی نمی افتد مگر فیفا ما رامحروم کند

    • بدون نام

      برا استقلال خار داشت وزیر لنگی

    • بدون نام

      تره دیگه چون وزیرورزش پشت تیمه بایدم قانونی یاغیرقانونی بازیکن که باید بیاد تیمش بازی کنه نمیاد وغیرقانونیه قرارداد ببنده بایه تیمه جدید اونو بازیکن نیمش کنه

    • بدون نام

      تره دیگه چون وزیرورزش پشت تیمه بایدم قانونی یاغیرقانونی بازیکن که باید بیاد تیمش بازی کنه نمیاد وغیرقانونیه قرارداد ببنده بایه تیمه جدید اونو بازیکن نیمش کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگر وزیر پرسپولیسی بود چرا خودشو زد به سیم آخر که مربی کیسه ها برگرده ولی وقتی گالدرون رفت هیچ خبری نشد

    • بدون نام

      کیسه کشا جرئت نداری برنده شن فقط بلد از تیم شیری مثل پرسپولیس حرف بزنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج