۹۴۹۸۵۳
۱۲ نظر
۵۰۰۴
۱۲ نظر
۵۰۰۴
پ

نقشه‌های ویژه فرهاد برای استقلال

فرهاد مجیدی بر این باور است که اگر باشگاه از برنامه هایش حمایت کند، او می‌تواند با یک فرمول ساده بازیکن‌سازی، زمینه را حتی برای افزایش درآمدزایی باشگاه فراهم سازد.

خبرورزشی: فرهاد مجیدی مربی جوانی است و دوست دارد به جوان‌ها بیشتر میدان دهد. از روزی که او سکان هدایت استقلال را برعهده گرفته، بیشتر از هر زمان دیگر، جوان‌ها در این تیم انگیزه پیدا کرده‌اند تا بتوانند خودی نشان دهند. فرهاد در دوره‌ای هم که سرمربی موقت استقلال بود، سعی می‌کرد پشت جوان‌ها بایستد. همین که او در بدو ورود به استقلال به خلیل زاده گفت جوان‌هایی را که قرضی به باشگاه‌های دیگر داده‌اند بازگردانند، گواه بر این است که مجیدی روی جوان‌ها حساب ویژه‌ای باز کرده است.

از طرف دیگر، فرهاد به باشگاه اعلام کرد آکادمی استقلال هم باید زیر نظر او فعالیت کند. یعنی مجیدی قصد دارد قدرت از دست رفته این باشگاه در استعداد جوان‌ها را بازیابی کند. مجیدی معتقد است استقلال این‌قدر جوان خوب دارد که حتی از سال دیگر نیاز نداشته باشد هزینه‌های میلیاردی برای خرید بازیکنان دیگر باشگاه‌ها کند. فرهاد نگاه بلندمدت در استقلال دارد. او به مسئولان باشگاه هم تأیید کرده اگر مورد حمایت قرار بگیرد می‌تواند استقلال را به خودکفایی برساند؛ ضعفی که اتفاقاً این باشگاه را در سال‌های گذشته با بحران‌های بزرگ مواجه کرده است.

مثلاً استقلال فصل گذشته برای اینکه جای خالی تیام را پر کند بیش از ۲۵ میلیارد تومان صرف بازیکنانی کرد که هیچ آورده‌ای برای این تیم نداشتند و لطمه مالی جبران‌ناپذیری به آن‌ها زدند. مجیدی معتقد است وقتی خودشان می‌توانند بازیکن پرورش دهند چرا باید این‌قدر هزینه کنند؟ یکی از شعار‌های اصلی او در این باشگاه کاهش هزینه است. اگر یک حساب و کتاب تقریبی کنید، استقلال از سال گذشته تا امروز بالای ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه کرده است. نکته اینجاست همین حالا با وجود چنین درآمدی، بدهکار است و بخشی از پول اسپانسر امسال را هم پیشخور کرده است.

فرهاد به باشگاه گفته در صورتی که از او حمایت شود، می‌تواند با یک فرمول ساده بازیکن‌سازی، زمینه را حتی برای درآمد بیشتر باشگاه فراهم سازد. او که دوره‌های مربیگری را در خارج از ایران سپری کرده و سال‌ها در باشگاه‌های خارجی توپ زده، با مکانیزم باشگاه‌داری در خارج از ایران هم آشناست. ارتباط خوبی هم دارد و از مشاوره‌های آن‌ها استفاده می‌کند. یکی از اعضای هیئت‌مدیره استقلال در این باره به خبرورزشی می‌گوید: «این یک واقعیت است که متأسفانه استقلال پول‌های زیادی خرج کرده و الان با توجه به شرایطی که ما داریم، ایده جوانگرایی فرهاد و استفاده از بازیکنانی که خودمان در آکادمی می‌سازیم می‌تواند کمک زیادی به باشگاه کند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پرسپولیس چقد هزینه کرده شرف داری بگو

    • اقلیت قرمز

      شاه فرهاد پشتتیم برو جلو

    • آبی

      دمت گرم

    • آبی

      دمت گرم

    • جانم فدای میهنم

      لطفا باشگاه هایی که بازی کرده را نام ببرید . صد میلیارد .

      پاسخ ها

      • ح_ ن

        همه ی آبی دوستان ایرانی طرف دارتوهستن فرهادعزیز،،دوست من اگرمجیدی پولی بدست آورده حاصل تلاش وزحمت خودشه،، این مربی محبوب بابدموردحمایت قرارگیرد،، اگراوهم رفتنی شد،،چکسی بابدباشگاه راهدایت کند؟؟بیاییم ازفرهادحمایت کنیم،

      • ح_ ن

        خداپشت وپناهت ،فرهادباشخصیت

    • استقلال مظلوم

      اونوقت چرا از لنگ نمینویسی ؟ لنگ که ده برابر خرج کرده کسی چیزی نمیگه . بیشرفها

    • بدون نام

      پول ها خرج لنگ کثیف و حقیر دولتی میکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خاله فرهاد عروسک اسیا موفق باشی خخخخ

      • بدون نام

        خاله فرهاد عروسک اسیا موفق باشی خخخخ

      • بدون نام

        خاله فرهاد عروسک اسیا موفق باشی خخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج