جاباما
۹۴۹۹۵۰
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

افاضلی: روی فروزان حساب کرده‌ایم

هومن افاضلی، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت که روی محسن فروزان حساب کرده و مدیران این باشگاه اکنون به دنبال مشخص کردن وضعیت او هستند.

خبرگزاری تسنیم: هومن افاضلی درباره شرایط تیم فوتبال پارس جنوبی جم و جذب پنج بازیکن جدید اظهار داشت: با توجه به بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالات تیم پارس، دوره سختی داشتیم که پس از توافق با چند بازیکن،‌ روز گذشته (سه‌شنبه) توانستیم پنجره را باز و قرارداد این بازیکنان را امضا کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تمام بازیکنان مدنظرش جذب شده‌اند یا خیر، تصریح کرد: کم و بیش بله.

سرمربی پارس جنوبی جم درباره نارضایتی چند بازیکن پارس جنوبی که منجر به جدایی برخی از آنها از جمله احسان تأییدی شد، خاطرنشان کرد: بازیکنان با ما تمرین می‌کنند و شهرام گودرزی هم امروز به تمرینات اضافه می‌شود. با چند بازیکن برای فسخ قرارداد به تفاهم رسیدیم که تأییدی یکی از آنها بود.

افاضلی درباره حضور محسن فروزان در تمرینات پارس جنوبی و احتمال عقد قرارداد با او بیان کرد: ما نظر مساعدی روی فروزان داریم، اما همکاری با این بازیکن منوط به کسب مجوزهای مربوطه است. فروزان ورزشکار بسیار خوبی است و اکنون به دنبال مشخص کردن وضعیتش هستیم. مطمئنم اتفاقی که برای محسن در تراکتور رخ داد،‌ سوءتفاهم بوده است. ما روی او حساب کرده‌ایم. باید ببینیم در روزهای آینده چه اتفاقی می‌افتد.

تیم فوتبال پارس جنوبی‌ جم , فوتبال , محسن فروزان دشتی ,

وی درباره وضعیت بازیکنان خارجی پارس جنوبی به تسنیم گفت: دخسوس روز گذشته قراردادش را فسخ کرد و از جمع ما جدا شد. کاکاشویلی هم با توجه به مصدومیتی که دارد، نمی‌تواند به ما کمک کند و از لیست‌مان خارج شد. مگنو باتیستا اما به‌زودی به تیم اضافه خواهد شد.

سرمربی پارس جنوبی در پاسخ به این پرسش که آیا این باشگاه ممکن است بازیکن جدیدی به خدمت بگیرد یا خیر، اظهار داشت: باید ببینیم شرایط بازیکنان جدید چگونه است و پس از آن درباره جذب بازیکن جدید تصمیم بگیریم.

افاضلی در واکنش به نارضایتی برخی بازیکنان پارس جنوبی و اینکه می‌خواستند اعتصاب کنند، تصریح کرد: مسائل یک خانواده باید درون آن خانواده حل شود و باید آن را با آرامش برطرف کنیم. نمی‌خواهم درباره کاستی‌های تیم صحبت کنم و می‌دانیم تمام تیم‌ها و جامعه ما، با مشکلاتی روبه‌رو هستند. بزرگ کردن این مشکلات، کمکی به حل مسائل نمی‌کند. مشکلات ما قابل حل است و برای برطرف کردن آن تلاش می‌کنیم. نمی‌خواهیم تصویر نادرستی از تیم ما وجود داشته باشد. کاستی‌هایی در تیم ما وجود دارد که در سایر تیم‌ها خیلی زیاد است.

«تیم‌های زیادی هستند که مشکلات مالی دارند و به خاطر آن اعتصاب می‌کنند.»، وی ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: منابع مالی در فوتبال ما محدود شده است و باشگاه‌ها امکان پایبندی به تعهدات خود را ندارند. اگر این‌گونه فکر کنیم، باید فوتبال را تعطیل کنیم. وضعیت تیم ما بدتر از تیم‌های دیگر نیست. شاید سازماندهی باشگاه دچار مشکلاتی باشد، اما تمام مسائل صرفاً با پول حل نمی‌شود. بازیکنان به تمرینات خود ادامه می‌دهند و امیدواریم تعهدات باشگاه عملی شود.

سرمربی پارس جنوبی با اشاره به تعهدات باشگاه به خودش بیان کرد: من قول‌هایی گرفتم که مدیران باشگاه تا جایی که توانسته‌اند، از پس آن برآمدند و برخی از آنها هنوز انجام نشده‌اند. بیش از ۵۰ درصد بازیکنان تا قبل از شروع نیم‌فصل دوم، ۵۰ درصد از قرارداد خود را دریافت کرده‌اند که تیم‌هایی چون سپاهان هم چنین شرایطی نداشته‌اند. برخی بازیکنان بابت دریافت نکردن مطالبات سال گذشته خود ناراحت بودند. برخی بازیکنان هم در این فصل، درصد بیشتری دریافت کردند و برخی درصد کمتری گرفته‌اند.

افاضلی درباره آخرین وضعیت مهدی ترکمان، بازیکن پیشین پارس که به عضویت سپاهان درآمده است، به تسنیم گفت: شرایط ترکمان باید در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال بررسی شود. پارس جنوبی با ترکمان قرارداد دارد و در این موضوع، اختلافی میان ما و سپاهان مطرح است. او قراردادش را یکطرفه فسخ کرده است، در حالی که ما معتقدیم شرایط فسخ یکطرفه را نداشت.

وی درباره شرایط تیم فوتبال امید ایران و کار سخت شاگردان حمید استیلی برای صعود به المپیک ۲۰۲۰ اظهار داشت: پیش‌تر هم گفته بودم تیم امید امسال برای صعود به المپیک، کم امید است. چون هم در گروه سختی قرار داریم و هم پتانسیل تیم فعلی نسبت به تیم‌های قبلی کمتر است. ما بازیکنان شایسته‌ای داریم، اما آنچه اتفاق افتاده است، خارج از قواعد فوتبال نیست.

سرمربی پیشین تیم امید ایران با اشاره به تغییر وضعیت کادر فنی تصریح کرد: تیم امید برنامه خود را زودتر از تیم‌های سال‌های گذشته آغاز کرد، اما چند بار سرمربی تیم تغییر کرد که این روی عملکرد تیم تأثیرگذار است. علاوه بر آن، نسل فعلی نسبت به نسل‌های گذشته پتانسیل کمتری دارد. خوشبختانه برخلاف دفعات قبل، امسال باشگاه‌ها به خوبی با تیم امید همکاری کردند، اما تغییر سرمربی، گروه سخت و پتانسیل کمتر تیم نسبت به دوره‌های گذشته، باعث شد کار ما بسیار سخت شود. البته هنوز از صعود ناامید نیستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آخه تورو چه به فوتبال؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج