۹۵۰۰۱۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

میرزاجان‌پور: دیدار با کره حکم فینال را داشت

بازیکن تیم ملی والیبال ایران گفت: دیدار تیم‌های ایران و کره‌جنوبی در مرحله نیمه‌نهایی انتخابی المپیک، حکم دیدار نهایی داشت.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مجتبی میرزاجان‌پور پس از ورود تیم ملی والیبال ایران به تهران درباره کسب سهمیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو ازسوی تیم ایران، اظهار داشت: جا دارد از همه ملی‌پوشان و کادر فنی تشکر کنم. خوشبختانه به هدفی که داشتیم و برای آن سال‌ها تلاش کرده بودیم، دست یافتیم.

وی تصریح کرد: خوشحالیم که دل مردم ایران را که در این روزها دغدغه‌های فکری متعددی دارند، برای مدتی هر چند کوتاه خوشحال کردیم. از اتفاقات اخیر در کشور واقعا ناراحتیم و امیدواریم که به زودی وضعیت بهتر شود.

میرزاجانپور درباره مسابقات انتخابی المپیک در جیانگمن و شرایط تیم ایران در این رقابت‌ها، گفت: تورنمنت خیلی خوبی بود اما استرس زیادی را تجربه کردیم. مسابقه با کره سخت‌ترین دیدار ایران بود. در بازی با کره خیلی تلاش کردیم، خیلی حرص خوردیم و خیلی پوئن هم از دست دادیم، اما در نهایت در ست پنجم نتیجه مورد نظر را کسب کردیم.

ملی‌پوش والیبال ایران درباره دیدار نهایی و مسابقه با چین میزبان این رقابت‌ها، افزود: به‌ نظر من دیدار نهایی رقابت‌های انتخابی المپیک یک بازی یک‌طرفه بود و ایران با شکست چین، کسب سهمیه کرد. باید یادآوری کنم که دیدار با کره‌جنوبی برای تیم ایران، حکم فینال این مسابقات را داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج