۹۵۰۲۱۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

قرارداد فرهاد، نزدیک یحیی

مشکلات مالی استقلال مثل سایر تیم‌ها صدای بازیکنان این تیم را هم درآورده تا جایی که به بهانه اعتراض‌ها، تمرینات روزهای ابتدایی آبی‌پوشان در حضور کادرفنی جدید تق و لق برگزار شد.

فرهیختگان: مشکلات مالی استقلال مثل سایر تیم‌ها صدای بازیکنان این تیم را هم درآورده تا جایی که به بهانه اعتراض‌ها، تمرینات روزهای ابتدایی آبی‌پوشان در حضور کادرفنی جدید تق و لق برگزار شد. در این بین شایعات زیادی نیز درخصوص اعتصاب برخی بازیکنان نیز منتشر شد، اما در عمل، مسئولان باشگاه در روزهای گذشته به وعده خود جامه عمل پوشانده و ضمن تسویه‌حساب مطالبات دو سال گذشته بازیکنان، سقف پرداختی امسال تمامی آنها را به ۴۰‌درصد رساندند.

قرارداد فرهاد چقدر است؟

در این بین همیشه سر کادرفنی داخلی تیم‌های سرخابی بی‌کلاه مانده و آنها همواره در بین آخرین نفراتی بودند که به مطالبات خود می‌رسیدند، هرچند در برخی موارد نیز کار به شکایت و گلایه‌های بی‌پایان کشیده می‌شد. با این حال استقلالی‌ها درخصوص مطالبات کادرفنی نیز همگام با بازیکنان اقدام کرده و کادر ایرانی استقلال در اولین گام ۴۰‌درصد از قراردادهای خود را دریافت کردند.

نکته قابل توجه اینکه در روزهای اخیر درخصوص قرارداد فرهاد مجیدی نیز مبالغ مختلفی منتشر شد. طبق اخبار موثق مجیدی با دریافت رقمی نزدیک به مبلغی که در رسانه‌ها به عنوان رقم قرارداد گل‌محمدی با پرسپولیس عنوان شده (برای یک‌فصل‌و‌نیم) با استقلال قرارداد بسته است.

مربی اسپانیایی در راه تهران

چند روز قبل رسانه‌ها از انصراف دستیار اسپانیایی مجیدی خبر دادند و دلیل آن را هم شرایط حاکم بر ایران عنوان کردند. این در‌حالی است که نبو، دستیار اسپانیایی فرهاد مجیدی که سابقه حضور در تیم‌های پایه رئال‌مادرید را دارد، قرار است طبق برنامه، امروز راهی تهران شده و کارش را بعد از بستن قرارداد با استقلال آغاز کند. نکته قابل توجه اینکه استقلالی‌ها در روزهای گذشته سعی کردند به هر شکلی این مربی را راضی کرده تا برای سفر به تهران چمدان‌هایش را ببندد.

مطهری، بلبلی نمی‌شود

بعد از اینکه ارسلان مطهری، بازیکن ذوب‌آهن ابتدا با این تیم فسخ یک‌طرفه کرده و سپس راهی استقلال شد، بسیاری از هواداران این تیم از این موضوع نگران شدند که مبادا مهاجم جدید تیم‌شان به سرنوشت محمد بلبلی دچار شود و این در‌حالی است که ماجرای این دو بازیکن با یکدیگر تفاوت داشته و باشگاه استقلال تا به امروز خیالش از بابت مطهری برای بازی در این باشگاه قرص است. در این زمینه شنیده می‌شود بعد از ثبت فسخ قرارداد مطهری با ذوب‌آهن، ذوبی‌ها پی مساله را فعلا نگرفتند تا خیال استقلال از عدم‌پیگیری پرونده بازیکن جدید خود راحت شود. آنها اعتقاد دارند اگر قرار به شکایت بود، تا الان ذوبی‌ها این موضوع را در بوق و کرنا کرده و سعی می‌کردند به شکل دیگری کار را پیش ببرند.

آقایی رفت، برگشت و دوباره رفت!

سجاد آقایی، بازیکن جوان استقلال در روز پایانی نقل‌و‌انتقالات راهی ذوب‌آهن شد و جالب اینکه بعد از گرفتن عکس یادگاری آقایی با مدیرعامل تیم اصفهانی، استقلالی‌ها این موضوع را منتفی دانسته و از بازگشت این وینگر جوان به جمع شاگردان مجیدی خبر دادند. با این حال آقایی که تا قبل از پایان رو دوشنبه، قراردادش را فسخ کرده بود سرانجام روز گذشته به خواسته‌اش رسید و اصفهانی شد. در این خصوص شنیده می‌شود ابتدا قرار بود ذوب‌آهن مبلغی را بابت رضایتنامه نیم‌فصل به استقلال پرداخت کند که با بدقولی ذوبی‌ها مساله در ابتدا منتفی شد، ولی در ادامه با پرداختی تیم اصفهانی، آقایی به‌صورت قرضی به ذوب‌آهن پیوست.

میلیچ پنجشنبه برمی‌گردد؛ ایبینی در انتظار

با اینکه اعلام شده بود یک مدافع کامرونی در لیست مجیدی قرار دارد اما جذب این بازیکن یا هربازیکن خارجی دیگر به بازگشت میلیچ بستگی دارد، هرچند گفته می‌شود میلیچ قرار است پنجشنبه راهی تهران شود تا پرونده ادامه همکاری این بازیکن کروات با استقلال دوباره مفتوح شود. همچنین درباره ایبینی نیز گفته می‌شود این بازیکن تست‌های پزشکی را انجام داده و اگر مشکلی پیش نیاید، این بازیکن هم به‌زودی استقلالی خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج