۹۵۰۲۶۷
۵۴۸۴
۵۴۸۴
پ

درما اکسی، زیبایی و جوان‌سازی پوست

امروزه روش‌های بسیاری در دنیای زیبایی و سلامت معرفی می‌شوند که هر کدام به نوبه خود تأثیرات زیادی در زیبایی و جوان‌سازی پوست به جای خواهند گذاشت. یکی از جدیدترین شیوه‌ها و روش‌هایی که در حفظ رطوبت، زیبایی و همین‌طور جوان‌سازی پوست مؤثر واقع شده درما اکسی نام دارد.

برترین‌ها: امروزه روش‌های بسیاری در دنیای زیبایی و سلامت معرفی می‌شوند که هر کدام به نوبه خود تأثیرات زیادی در زیبایی و جوان‌سازی پوست به جای خواهند گذاشت. یکی از جدیدترین شیوه‌ها و روش‌هایی که در حفظ رطوبت، زیبایی و همین‌طور جوان‌سازی پوست مؤثر واقع شده درما اکسی نام دارد. در ادامه با ما باشید تا در این رابطه بیشتر بگوییم.

درمان خشکی پوست در فصل سرما

درما اکسی، زیبایی و جوان‌سازی پوست

یکی از مسائلی که بیشتر افراد در فصل‌های سرد سال با آن روبه‌رو می‌شوند خشکی پوست است. در بسیاری از شرایط این موضوع می‌تواند آن‌قدر جدی باشد که به نوبه خود به عنوان یک معضل تبدیل شود. قطعاً راه‌حل‌های بسیاری برای حل این مشکل وجود خواهد داشت، راه‌هایی که بتوان برای کوتاه‌مدت و یا حتی بلندمدت رطوبت پوست را به آن بازگرداند.

برخی از این روش‌ها شامل استفاده از کرم‌های دارویی به منظور درمان خشکی پوست، نوشیدن مرتب آب، استفاده از ماسک‌ها و پاک‌کننده‌های مخصوص پوست‌های خشک و حساس، اجتناب از حمام‌های طولانی با آب گرم، استفاده از لوسیون‌هایی با پایه روغن بادام، آووکادو، روغن گل پامچال و... می‌شود.

اما در این میان راه‌حل‌های دیگری نیز وجود دارند که در طول مدت زمان بیشتری می‌توانند رطوبت پوست شما را حفظ کرده و یا آن را به شما بازگردانند. یکی از این روش‌ها که امروزه بسیار هم مورد اقبال واقع شده و طرفداران زیادی پیدا کرده است درما اکسی نام دارد. عملکرد علمی و استاندارد صورت گرفته در این روش باعث می‌شود که فرآیند رطوبت بخشی و همین‌طور جوان‌سازی پوست شما سریع‌تر انجام شده و در درازمدت نیز ماندگارتر باشد.

جوان‌سازی با درما اکسی

درما اکسی، زیبایی و جوان‌سازی پوست

درما اکسی یکی از روش‌های مؤثر در جوانی و سلامت پوست است که در واقع به معنای تزریق اکسیژن به پوست بوده و مبتنی بر وارد کردن مواد فعال به لایه‌های عمیق پوستی آن هم با کمک اکسیژن خالص خواهد بود. این روش به نوعی به شکل یک انقلابی برای جوان‌سازی پوست عمل کرده و با مرطوب کردن سطح سلول‌ها در کاهش چین‌وچروک پوست تأثیر به سزایی دارد.

عناصر فعال موجود در سرم‌های استفاده‌شده در این روش می‌توانند تأثیرات خود را بلافاصله نشان دهند. این روش بدون هیچ دردی انجام می‌گیرد و نتایج جالبی نیز از خود به جای می‌گذارد. روش درما اکسی می‌تواند غلظت بالایی از موادی مانند اسید هیالورونیک، آنتی‌اکسیدان‌ها، ویتامین‌ها، مواد معدنی و... را به پوست شما برساند.

روش دانمارکی درمان ضد پیری

درما اکسی، زیبایی و جوان‌سازی پوست

در ترکیبات استفاده‌شده در روش درما اکسی دقت زیادی صورت گرفته است و به همین دلیل نیز روند آن کاملاً با طبیعت پوست انسان همسو عمل می‌کند. در محصولات درما اکسی از مواد خامی بهره گرفته شده است که می‌تواند در وهله اول چین‌وچروک‌ها را از بین ببرد و بعد از آن با آبرسانی به پوست، آن را سالم‌تر و تقویت‌شده‌تر نماید.

این روش بدون نیاز به هیچ تزریقی و صرفاً با کمک تجهیزات پزشکی تائید شده صورت می‌گیرد. تمامی محصولاتی که در این روش مورد استفاده قرار می‌گیرند مخصوص کاربرد‌های حرفه‌ای و کاربرد خانگی در دانمارک هستند. این روش با بازسازی سلول‌های پوستی و همین‌طور مواد مرطوب‌کننده می‌تواند از علائم پیری پوست جلوگیری کرده و آن را شفاف‌تر نماید.

به طور کلی می‌توان گفت که لایه زیرین پوست مسئولیت انعطاف‌پذیری و همین‌طور کشسانی پوست را بر عهده دارد و حاوی پروتئین‌هایی از جمله کلاژن، الاستین و اسید هیالورونیک مرطوب‌کننده طبیعی پوست نیز هست. با بالاتر رفتن سن معمولاً میزان هر کدام از این عناصر کاهش پیدا می‌کند و سرعت تولیدشان نیز به مراتب کمتر می‌شود. کمبود هر کدام از این عناصر به نوعی می‌تواند تأثیرات منفی خود را بر روی پوست به جا بگذارد.

برای مثال کمبود فیبر‌های کلاژن در پوست می‌تواند باعث شود که فشردگی و قدرت پوست کاهش پیدا کند، به علاوه آنکه کمبود فیبر‌های الاستین نیز می‌تواند کشسانی پوست را تضعیف نماید. در نهایت نیز می‌توان گفت که عدم وجود اسید هیالورونیک کافی در پوست نیز می‌تواند در رساندن رطوبت و آب به آن اختلال ایجاد کند. در این میان، روش‌های اکسیژن درمانی می‌تواند در کنار محصولات مراقبت پوست خود تولید این پروتئین‌ها و مواد ضروری و حیاتی پوست را افزایش داده و آن را مجدد جوان‌سازی نماید.

آیا از خشکی پوست رنج می‌برید؟

درما اکسی، زیبایی و جوان‌سازی پوست

اگر مسئله خشکی پوست دامن شما را نیز گرفته و آزارتان می‌دهد می‌توانید به دنبال راه‌حل‌های مطمئنی از جمله استفاده از روش درما اکسی باشید. باید این را گفت که عدم مقابله با خشکی پوست می‌تواند عوارض بسیاری را به دنبال داشته باشد که مسائل و مشکلاتی از جمله ابتلا به اگزما، قرمزی، ترک‌خوردگی و التهاب پوست از آن دسته هستند. اگر خشکی پوست در شرایط ویژه‌ای باشد و تشدید پیدا کند نیز می‌تواند منجر به عفونت و یا خونریزی شود که در چنین شرایطی با مراجعه به پزشک می‌توانید پانسمان‌های مرطوب و مرتبط با آن را تهیه کرده و از خارج شدن ترشحات عفونی از سطح پوستتان جلوگیری کنید.

طبیعتاً تحمل چنین شرایطی بسیار سخت و طاقت‌فرسا خواهد بود، به همین دلیل نیز بهتر است که با انتخابی هوشمندانه و منطقی‌تر دست به بهبود طولانی‌مدت خشکی پوست بزنید. روش‌های اعمال‌شده در درما اکسی به شما کمک می‌کند که رطوبت از دست رفته لایه‌های پوستی خود را دوباره به دست آورید و پوستتان را به شکل شاداب‌تری مورد محافظت و توجه خود قرار دهید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج