۹۵۱۱۷۰
۱۵ نظر
۵۰۱۲
۱۵ نظر
۵۰۱۲
پ

عباسی: برجامِ ترامپ، منطقه‌ای و موشکی است

کارشناس و تئوریسین جنگ نرم با بیان اینکه برجام اوباما هسته‌ای بود و برجام ترامپ منطقه‌ای و موشکی است، گفت: ترامپ برجام را قبول ندارد و می‌گوید امتیازاتی که داده شد کم است.

خبرگزاری مهر: کارشناس و تئوریسین جنگ نرم با بیان اینکه برجام اوباما هسته‌ای بود و برجام ترامپ منطقه‌ای و موشکی است، گفت: ترامپ برجام را قبول ندارد و می‌گوید امتیازاتی که داده شد کم است.

حسن عباسی جمعه شب در مراسم یادبود و گرامیداشت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه دستاورد برجام آن بود که برای آقای ظریف ویزا صادر نمی‌شود و رئیس جمهور آمریکا آن را پاره کرده است و می‌گوید انرژی هسته‌ای را نداشته باشیم، اظهار داشت: دستاورد برجام این است که همه تحریم‌های قبل از برجام بازگشته است و یکسری تحریم‌های جدید نیز اعمال شده است.

عباسی: برجامِ ترامپ، منطقه‌ای و موشکی است

وی افزود: دستاورد برجام این است که ایران تعهد دهد مطلقاً دیگر انرژی هسته‌ای را دنبال نکند، کل برنامه موشکی را جمع کند و کاری به لبنان، فلسطین و جاهای دیگر نداشته باشد، اما آقای رئیس جمهور پشت تریبون اعلام می‌کند که برجام مظلوم واقع شده است و من بلد نیستم مشکل اقتصاد را بدون نگاه به غرب حل کنم.

وی با اظهار اینکه دولت باید ببیند مردم در خیابان چه می‌گویند، افزود: نخست وزیر انگلیس می‌گوید باید بیایید پای میز مذاکره و برجام ترامپ را امضا کنید زیرا برجام قبلی مال اوباما بود.

وی با بیان اینکه برجام اوباما هسته‌ای بود و برجام ترامپ منطقه‌ای و موشکی است، تصریح کرد: ترامپ برجام را قبول ندارد و می‌گوید امتیازاتی که داده شد کم است.

عباسی با عنوان اینکه ترامپ سال قبل برجام را پاره کرد اما سه کشور اروپایی معتقدند ایران برجام را نقض کرد و پرونده را به شورای امنیت فرستادند و مکانیزم ماشه را علیه ایران در حال فعال کردن هستند، افزود: بازی برجام شبیه بازی فیلم پیرمرد و دریا شده است.

این کارشناس و تئوریسین جنگ نرم با اظهار اینکه ایران هر روز آمریکا را تحقیر می‌کند، افزود: ایران با حمله موشکی به پایگاه عین الاسد، آمریکا را تحقیر کرده است.

وی با عنوان اینکه ترامپ برجامی را می‌خواهد که در آن موشکی و قاسم سلیمانی‌ها نباشد، گفت: نظام اسلامی با شهادت فرزندانش نظیر دستغیب، رجایی و باهنر، صیاد شیرازی و… از پا درنیامده است در حالی که عده‌ای فکر می‌کنند می‌توانند با پوشاندن صورتشان و پاره کردن عکس حاج قاسم به اهدافشان برسند.

عباسی با انتقاد از رئیس جمهور افزود: رئیس جمهور می‌گوید بلد نیستم بدون ارتباط با غرب مشکل اقتصاد را حل کنم و این بلد نیستم‌ها سابقه ۳۰ ساله در کشور دارد.

این کارشناس و تئوریسین جنگ نرم با تاکید بر اینکه باید توان داخلی را جدی گرفت، افزود: هدف پروژه ۲۰۲۰ برای براندازی نظام این بود که قاسم سلیمانی را شهید کنند و منطقه را برهم بریزند در حالی که نقشه آنها بر هم ریخته شد.

وی با بیان اینکه آمریکا ۱۱۴ پایگاه نظامی در اطراف ایران و کشورهای حاشیه دارد، گفت: وقتی پایگاه آمریکا را زدیم باید در شرایط جنگی، آسمان را کلیر می‌کردیم زیرا احتمال حمله دشمن وجود داشت و باید شرایط جنگ با آمریکا را جدی می‌گرفتیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درست فرمودن غیر از این نیست

    • رضا

      روحانی راست میگه اماخیلی ازمسولین چون دارن ازفشاراقتصادی وتحریم نهایت سودآوری برای خودشون داره چوب لای چرخ برجام میکنن وباادعای انقلابی گری ومبارزه بااستکبارمانع ازسازش میشن که این فقط به ضررمامردم عامی هست

    • بدون نام

      احسنت جانم فدای رهبرم

    • جمال

      اصلا از این عباسی خوشم نمیاد وجدانن مطلب ازش چاپ نکنید
      آخه این کیه و چیه که مطلب ازش مینویسید؟

    • بدون نام

      همین تئوریسین ما بوده که الان این وضع مونه

    • ایرانی

      نه بابا !!!!

    • jafar.a گفتگو کردیbaforoush

      اقای حسین عباسی حرفش بسیار تلخ است چون حرف حق و راست میزند....

    • مجید

      یکی به این آقا بگه تو توی ابن مملکت چه کاره ای؟

    • من

      وقتی دیوانه ای مثل ترامپ توی آمریکا دیوانه ای مثل شما تو ایران باشه نه برجام نه هیچ عهد نامه ی دیگه دستاورد نداره

    • بدون نام

      دروغ بخاطر یه مقدار پول

    • بدون نام

      ما پیگیر قضایا هستیم این بار مردم اجازه نخواهند داد کشور با معاهده دیگه تحقیر بشه دولت باید توضیح دهد که چراوبه چه علت بحران بی سابقه ارزی و بنزین به نظام ومردم تجمیل شد چرا رئیس جمهور این بی کفایتی آقایان رو نادیده گرفت آیا مجلس خواب بود

    • شهادت یعنی شهامت

      خخخخخخخخخخخ
      عباسی بهتر نیست کمی روی قدرت نظامی امریکا مطالعه کنی و بعد صحبت کنی.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما هم اگر روی قدرت نظامی ایران هم مطالعه کنی بد نیست.دو چیز جزئ سلاحهای استراتژیک حساب میشه 1 بمب هسته ای 2 موشک بنظرت ایران دو سلاح اصلی رو نداره.بنظرت چرا امریکا بجای اینهمه هزینه برضد ایران نمیاد مثل عراق و افغانستان و.... با حمله نظامی کار ایران رو یکسره کنه

    • ا.ا

      بازاین باسواد شروع کرد

    • امین داودابادی

      دمت گرم ندیدم مطابقت آقای عباسی
      شیر مادرت حلالت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج