۹۵۱۹۴۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بیانی: نباید به شأن ایران لطمه‌ای وارد شود

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: مسوولان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش باید موضوع لغو امتیاز میزبانی تیم‌های ایرانی را در لیگ قهرمانان آسیا پیگیری کنند به گونه‌ای که به شان و اعتبار فوتبال ایران لطمه‌ای وارد نشود.

خبرگزاری ایرنا: پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: مسوولان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش باید موضوع لغو امتیاز میزبانی تیم‌های ایرانی را در لیگ قهرمانان آسیا پیگیری کنند به گونه‌ای که به شان و اعتبار فوتبال ایران لطمه‌ای وارد نشود.

«شاهرخ بیانی» روز یکشنبه در گفت‌وگویی اظهار داشت: واقعا نمی‌دانم دلیل این که کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای‌اف‌سی) تصمیم گرفت میزبانی تیم‌های ایرانی شرکت کننده در لیگ قهرمانان را لغو کند چیست؛ این تصمیم غیر منطقی بود.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: کشور ایران امن است و این تصمیم کاملا سیاسی و با لابی‌های کشورهای عربی اتخاذ شده است؛ کشورهایی که با ایران‌ِ بزرگ، مشکل دارند.

بیانی تصریح کرد: اگر در قبال این تصمیم کوتاه بیاییم به طور حتم تبعات سنگین‌تری را برای ایران به همراه خواهد داشت و به طور حتم به بازی‌های ملی نیز تعمیم داده می‌شود.

وی تاکید کرد: بهترین تصمیم همان تصمیمی است که مسوولان ورزش ایران گرفته‌اند و در صورتی که لغو میزبانی ایران پا برجا بماند باید از شرکت در لیگ قهرمانان آسیا انصراف دهیم.

بازیکن سال‌های دور استقلال در پایان گفت: بی‌شک حضور نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا به سطح فنی این رقابت‌ها کمک می‌کند و در صورتی که تیم‌های ایران نباشند، این تورنمنت با اُفت فاحشی روبرو می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج