۹۵۲۱۳۱
۵ نظر
۵۰۱۲
۵ نظر
۵۰۱۲
پ

جانسون برای پوتین خط و نشان کشید

نخست وزیر انگلیس به رئیس جمهوری روسیه گفت، تا زمانیکه روسیه به فعالیت بی‌ثبات‌سازی خود که تهدیدهای امنیتی هستند پایان ندهد، روابط بین دو کشور عادی نمی‌شود.

خبرآنلاین: نخست وزیر انگلیس به رئیس جمهوری روسیه گفت، تا زمانیکه روسیه به فعالیت بی‌ثبات‌سازی خود که تهدیدهای امنیتی هستند پایان ندهد، روابط بین دو کشور عادی نمی‌شود.

سخنگوی دفتر نخست وزیری انگلیس گفت، بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در حاشیه نشست برلین درباره لیبی دیدار کرد و دو طرف به بررسی ضرورت رسیدگی به مسائل امنیتی در لیبی، ایران، سوریه و عراق پرداختند.

سخنگوی دفتر نخست وزیری انگلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد: جانسون صراحتا گفت که هیچ تغییری در موضع لندن درباره حمله با تسلیحات شیمیایی در سالزبری و تلاش برای قتل افراد بیگناه در خاک انگلیس ایجاد نشده است. او همچنین گفت، چنین اقدامی نباید بار دیگر تکرار شود.

در سال ۲۰۱۸ حمله با سلاح شیمیایی علیه یک جاسوس دو جانبه سابق روس در شهر سالزبری انگلستان و دخترش صورت گرفت که دولت لندن، سرویس اطلاعات ارتش روسیه را مقصر آن دانست؛ این جاسوس دو جانبه و دخترش اکنون بهبود یافته‌اند.

سخنگوی دفتر نخست وزیری انگلیس ادامه داد: جانسون گفت تا زمانیکه روسیه دست از فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده خود که تهدیدی علیه انگلیس و متحدان ماست بر ندارد و امنیت شهروندان ما و امنیت جامعه را تضعیف کند، هیچگونه عادی‌سازی روابطی بین دو کشور به وجود نمی‌آید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بیشترین بی ثباتی در جهان و کشور خودت داشته بوریس از هند و چین و مالزی و اندونزی تا ایران و عراق و یمن و مصر و ایرلند رو که نیست سنگ پاست

    • بدون نام

      انگلیسی کثیف راببین بزرگترازخودشو تهدیدمیکنه واقعاخنده داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا خخخخ

    • بدون نام

      فضولی موقوف روسیه وانگلستان مگه قیم ماهستن که در مورد مسائل امنیتی کشورمان گفتگو کنن ما در حد اعلا آقا هستیم آقا بالا سر لازم نداریم مگه ما در مورد شبه جزیره کریمه ویادرمسائل داخلی جدایی طلب انگلیس دخالت میکنیم

    • طوفان صحرا

      جانسون ازمن به تو نصیحت سربه سر روسیه نذار این یکشور بیخیال شو‌ روسیه با بقیه کشورها مثل سوریه لیبی عراق لبنان فلسطین فرق میکنه یهو عصبش میکنی بایه موشک انگلیس‌ برات تبدیل به بیابون میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج