۹۵۲۲۸۲
۱ نظر
۵۰۱۶
۱ نظر
۵۰۱۶
پ

استاندار: تهران، بودجه استانی هم نمی‌گیرد

استاندار تهران گفت: باید به سمت خصوصی‌سازی با قدرت بیشتری پیش برویم چرا که دولت کارفرما و مالک خوبی نیست.

خبرگزاری فارس: انوشیروان محسنی‌بندپی استاندار تهران در جلسه شورای اداری استان تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی اظهار داشت: در دی ماه شاهد حوادث خاصی بودیم که از جمله آن شهادت سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی بوده است که رهبر انقلاب آن را یو‌م‌الله نام برد.

وی خاطرنشان کرد: نام و شهادت سلیمانی تبدیل به یک فرهنگ و مدرسه شده است و اخلاق‌مداری و مردم‌داری سرلوحه کار آن مرد بزرگ بوده است.

استاندار تهران بیان داشت: مردم قدردان کشورمان بزرگ‌ترین تشییع و بدرقه جهان را برای سردار سلیمانی رقم زدند.

استاندار: تهران، بودجه استانی هم نمی‌گیرد

محسنی‌بندپی گفت: در تهران بیش از 5 میلیون نفر جمعیت آمدند و آن رستاخیز را به وجود آوردند و این موضوع در هیچ مکتبی قابل تعریف نیست. کاری که سپاه قدرتمند ما انجام داد بعد از جنگ جهانی دوم توسط هیچ کشوری اتفاق نیفتاده بود و این نشان می‌دهد که ما قدرتمند هستیم و اگر قدرت نداشتیم در مقابل تمام توطئه‌ها و نیرنگ‌هایی که از بدو انقلاب اسلامی آمریکا برای کشور ما ایجاد کرده است شکست می‌خوردیم ولی روز به روز پایدارتر شده‌ایم و توانستیم در مقابل تمامی این توطئه‌ها مقابله کنیم البته در دو سال اخیر نیز رسانه‌های دشمن پمپاژ یأس و ناامیدی را در کشور ما ایجاد کردند.

* هیبت آمریکا را در دنیا شکسته‌ایم

وی با اشاره به اینکه قدرتمندی ما این بود که هیبت آمریکا را در دنیا شکسته‌ایم،‌گفت: قدرت ما این بود که موشک‌های خود را در پایگاه عین‌الاسد که از پیشرفته‌ترین پایگاه‌های آمریکا بود فرود آوردیم و این هم به گفته مقام معظم رهبری یک یوم‌الله بوده است و نشان داده‌ایم که قدرت آمریکا پوشالی است و در حال حاضر هم یک به یک مجروحان آن موشک‌باران بیرون می‌آیند.

استاندار تهران بیان داشت: سقوط هواپیمای 737 اوکراین هم حادثه تلخی بود که همه ما را داغدار کرد و همه ما در این حادثه همدردیم و به خانواده‌های این افراد که صفت شهادت زیبنده آنها است تسلیت عرض می‌کنم و متأسفانه جمعی از افراد باهوش و دارای استعداد کشورمان جان باخته‌اند.

محسنی‌بندپی بیان داشت: روز جمعه نیز یک همایش عظیم در تهران برگزار شد که آن هم اقامه نماز مقام معظم رهبری بعد از 8 سال در تهران بود که موجب وحدت، آرامش،‌ اعتماد و اطمینان به جامعه شد.

وی خاطرنشان کرد: مباحثی که مقام معظم رهبری در نمازجمعه مطرح کردند شرایطی را ایجاد کرد که بتوانیم دوباره ویژگی‌های مردم را که بر اثر حوادث اخیر دچار ناراحتی و نگرانی بودند احساس کنیم و ما روز به روز در اهداف انقلاب مصمم‌تر خواهیم شد.

استاندار تهران یادآور شد: به لطف خدا و بهره‌مندی از این مردم و وجود ولایت همه توطئه‌ها را از بین خواهیم برد.

محسنی‌بندپی با اشاره به اینکه بیش از یک میلیون و 800 نفر در نمازجمعه به اقامت مقام معظم رهبری حضور پیدا کردند گفت: از شورای تأمین، عوامل انتظامی و مردم که مشارکت حداکثری را داشتند تشکر می‌کنم.

وی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند ما باید قوی باشیم و این موضوع را در بیانیه گام دوم انقلاب مطرح کردند و به جهش علمی و فناوری نیز اشاره کرده بودند.

استاندار تهران یادآور شد: یکی از تعاریف شهر هوشمند ‌داده‌محور بودن است و باید دستگاه‌های مختلف داده‌ها را در اختیار یکدیگر قرار بدهند.

وی یادآور شد: ما توانستیم با استفاده از تکنولوژی در کمترین زمان علت حادثه سقوط هواپیما را تشخیص دهیم و این کار ارزشمندی بود که انجام شده است.

محسنی‌بندپی گفت: ما تهران را به سمت هوشمند‌سازی پیش برده‌ایم و امیدواریم اولین کلانشهری باشد که در راستای هوشمندسازی محیط زیست پاک نگه داشته شده است.

استاندار تهران گفت:‌در حال حاضر 25 درصد گلخانه‌های کشور در تهران وجود دارد و باید در افزایش راندمان تولید اثرگذار باشیم.

وی گفت: در حال حاضر تهران کار ملی انجام می‌دهد ولی حتی بودجه استانی هم به آن تعلق نمی‌گیرد. به عنوان مثال شهرستان قدس ما با 400 هزار نفر جمعیت فقط 2 کلانتری دارد که باید نسبت به بررسی و حل مشکلات عمده استان تهران عمل کنیم.

محسنی‌بندپی بیان داشت: موضوع دیگری که باید به آن اشاره کرد بحث انتخابات است و این انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی است و برکت انقلاب این است که در صحت یکسال در میان انتخابات در کشور داریم و مردم نیز مشارکت می‌کنند تا در تعیین سرنوشت خود تأثیرگذار باشند و تلاش ما این است که حضور حداکثری را در انتخابات داشته باشیم.

وی گفت‌: هر چه مشارکت بیشتر باشد یأس و ناامیدی دشمنان نیز بیشتر خواهد بود.

استاندار تهران یادآور شد: امیدوارم شاهد یک حماسه دیگر در دوم اسفند سال 98 باشیم.

محسنی بندپی یادآور شد: موضوع دیگر صرفه‌جویی در نیرو است و هنوز در جامعه ما مصرف انرژی بالاست و رکورد 600 میلیون مترمکعب مصرف گاز در کشور زده شده است و این موجب افزایش گازهای گلخانه‌ای می‌شود.

وی گفت: بنابر این درخواست می‌شود که مصرف گاز ادارات بر اساس استانداردها باشد.

استاندار تهران یادآور شد: دولت،‌کارفرما و مالکی خوبی نیست و باید نسبت به واگذاری پروژه‌ها اقدام کنیم و به سمت بخش خصوصی برویم.

محسنی‌بندپی در تذکر به مدیران استانی نیز گفت: هر سه ماه یکبار شورای اداری استان تهران برگزار می‌شود و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در این جلسه حضور پیدا کنند در صورتی که مدیران دستگاه اجرایی حضور کمرنگی در این جلسات داشته باشند قطعا با آنها برخورد مدیریتی خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • الاهوازی

      او دروغ می گوید من می دانم.
      ده خط مترو
      دهها تونل
      هزاران پارک و بوستان
      و . . .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج