۹۵۲۳۱۴
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

سرمربی پالاس، گواردیولا را شُست و پهن کرد

ترکش پاسخ دندان‌شکن سرمربی ۷۲ ساله کریستال پالاس به پرسش یکی از خبرنگاران حاضر در نشست مطبوعاتی پس از دیدار شنبه شب مقابل منچسترسیتی، یک راست روی سر «پپ گواردیولا» فرود آمد.

خبرگزاری ایرنا: ترکش پاسخ دندان‌شکن سرمربی ۷۲ ساله کریستال پالاس به پرسش یکی از خبرنگاران حاضر در نشست مطبوعاتی پس از دیدار شنبه شب مقابل منچسترسیتی، یک راست روی سر «پپ گواردیولا» فرود آمد.

«روی هادسون» در آستانه دیدار تیمش مقابل سیتی که در نهایت با تساوی ۲ بر ۲ به اتمام رسید، از پرسشی با این مضمون که وی از گواردیولا و سبک سرمربیگری وی چه چیزی یاد گرفته است، به شدت آزرده خاطر شد.

سرمربی اسبق باشگاه‌های بارسلونا و بایرن مونیخ فوتبال انگلیس را نیز مطابق سلیقه خود منعطف کرده و شکل داده است و به همراه سیتیزن‌ها ۲ بار لیگ برتر جزیره را تصاحب کرده و در این مسیر رکورد بیشترین امتیاز کسب شده را در تاریخ این رقابت‌ها برجای گذاشته است.

با این وجود، هادسون یکی از معدود سرمربیانی است که توانسته یک امتیاز از مرد اسپانیایی بگیرد؛ تساوی شنبه شب در ادامه پیروزی سه بر ۲ غافلگیرکننده فصل گذشته رقم خورد و علاوه بر این، تیم جنوب لندن زنجیره پیروزی‌های متوالی سیتیزن‌ها را نیز پاره کرد.

تمرکز برخی از حاشیه‌ها و پرسش‌های پیش از نبرد اخیر این ۲ تیم بر سن و سال این ۲ سرمربی معطوف بود.

گواردیولا به پرسشی مبنی بر اینکه آیا وی تا ۷۲ سالگی همچنان به سرمربیگری ادامه می‌دهد یا خیر پاسخ داد و هادسون سالخوره با این پرسش مواجه شد: «چه چیزی می‌توانی از همتای خود یعنی گواردیولا بیاموزی؟»

او که در نشست خبری پیش از بازی این پرسش را با جمله «هیچ چیز» پاسخ داده بود، پس از متوقف کردن سیتی از فرصت استفاده کرد تا پاسخ دلخواهش را عرضه کند.

هادسون گفت: بعد از روز گذشته (جمعه) با خودم کلنجار رفتم و از خودم نارحت بودم البته همیشه همین‌طور بودم؛ زمانی که در ۷۲ سالگی با ۴۵ سال سابقه مربیگری از شما می‌پرسند «چه چیزی می‌توانی از مربی های دیگر بیاموزی؟» برایم کمی آزار دهنده است؛ نه اینکه بخواهم به آنها بی‌احترامی کنم یا نه اینکه کار فوق العاده آنها را زیر سوال ببرم.

وی افزود: اما تمام شب را به این موضوع فکر کردم و به جواب ایده آلم رسیدم؛ باید جواب می‌دادم «می‌توانم از گواردیولا باختن را یاد بگیرم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رامین

      خدایی خجالت نمیکشی با این سرتیتری که زدی؟؟؟؟ مایه تاسف هست که نویسنده به این بی شرمی دارین

    • بدون نام

      همه چی ضد بارسا و استقلاله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج