۹۵۲۴۹۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

پیام اینسینیه برای هوادار گریان ناپولی

هافبک ایتالیایی تیم فوتبال ناپولی برای یکی از هواداران جوان این تیم که از باخت اخیر آبی‌پوشان سن‌پائولو به شدت احساساتی شده بود، یک پیام فرستاد.

خبرگزاری تسنیم: لورنزو اینسینیه، ستاره خط میانی تیم فوتبال ناپولی از هوادار کم سن‌و‌سال این تیم که در شب باخت خانگی ۲ بر صفر مقابل فیورنتینا در هفته بیستم‌ سری A به شدت ناراحت شده بود، عذرخواهی کرد.

باخت شاگردان جنارو گتوسو با توجه به بحرانی که در این فصل گریبان این تیم را گرفته، خیلی غیرمنتظره نبود اما تماشای چهره کودکی که با چشمان پر از اشک شاهد سومین باخت متوالی تیمش در سری A بود، خیلی‌ها را منقلب کرد و و اینسینیه هم یکی از آنها بود.

در این میان برخی برای تلنگر زدن به بازیکنان ناپولی، در خواست کرده‌اند که تصویر این کودک گریان چاپ و روی دیوارهای رختکن تیم نصب شود تا اعضای تیم درک کنند که نسبت به چه افرادی تعهد و مسئولیت دارند.

پیام اینسینیه برای هوادار گریان ناپولی

در پی این ماجرا اینسینیه در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی یک پیام ویدئویی برای این هوادار کم سن و سال که نامش «ماریو» است ضبط کرد و در آن خطاب به او گفت: سلام ماریو، متأسفم که از نتیجه بازی گریه‌ات گرفت. به تو قول می‌دهیم که از این لحظه به بعد ما فصلی فوق‌العاده خواهیم داشت و تو دوباره در کنار ما لبخند می‌زنی. ما منتظر دیدن تو در استادیوم هستیم.

به نظر می‌رسد که اینسینیه زمان بدی را برای دادن وعده بهبود اوضاع ناپولی به هوادار جوان این تیم انتخاب کرده است، چون این تیم هفته آینده در خانه میزبان یوونتوس، صدرنشین جدول رده‌بندی رقابت‌ها است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج