۹۵۳۰۱۸
۳ نظر
۵۰۱۱
۳ نظر
۵۰۱۱
پ

دستگیری کلاهبرداری با ۳۰ شاکی

رئیس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر از دستگیری یک کلاهبردار با ۳۰ شاکی خبر داد و گفت: این فرد به بهانه کسر خلافی از شهروندان کلاهبرداری می کرد.

ایسنا: رئیس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر از دستگیری یک کلاهبردار با ۳۰ شاکی خبر داد و گفت: این فرد به بهانه کسر خلافی از شهروندان کلاهبرداری می کرد.

سرهنگ محمود مالمیر در این باره اظهار داشت : وقوع یک فقره درگیری بین دو مرد شامگاه روز گذشته به ماموران کلانتری اعلام که آنها برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی مراجعه کردند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل ، شاکی مدعی بود که متهم از وی کلاهبرداری کرده و حاضر به عودت مبلغ دریافتی نیست که هر دو طرف دعوی برای بررسی موضوع تحت تحقیقات پلیسی قرار گرفتند.

رئیس کلانتری ۱۰۵ تهرانسر تصریح کرد: شاکی در اظهارات خود به ماموران گفت، متهم یکی از همکارانش است که با دریافت مبلغی مدعی بود خلافی خودروام را به طرق قانونی کسر خواهد کرد ولی با دریافت ۵۰ درصد مبلغ خلافی ام از کسری خلافی خودروام خبری نشد تا اینکه پس از تماس های مختلف توانستم وی را امشب ملاقات کنم.

مالمیر گفت: شاکی ادامه داد، متهم علاوه بر اینکه از من مبالغی را دریافت کرده است از ۳۰ نفر از همکارانم نیز به همین شیوه کلاهبرداری کرده و از آنان مبالغی بین ۵۰۰ هزار ریال الی ۶ میلیون ریال دریافت کرده است.

وی تصریح کرد: در تحقیقات پلیسی به دست آمد، متهم ۳۵ ساله مدعی بوده یکی از بستگانش در پلیس راهور مشغول به کار می باشد و می تواند با دریافت ۵۰درصد مبلغ خلافی تا ۶۰ درصد کل خلافی را کسر می کند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم در ابتدای امر با پرینت خلافی یکی از همکارانش و دریافت ۵۰ درصد مبلغ خلافی، کل مبلغ خلافی را خودش پرداخت کرده و با نشان دادن تسویه حساب خلافی توانسته اعتماد سایر همکاران را به خود جلب کند.

رئیس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر با اشاره به اینکه شغل متهم بازاریاب بوده و با تعدادی زیادی از متصدیان سوپرمارکت نیز در ارتباط است، گفت: شناسایی سایر مال باختگان در دستور کار ماموران کلانتری قرار دارد .

سرهنگ مالمیر با اشاره به اعتراف متهم به جرم ارتکابی، افزود: متهم برای اخذ دستور قضائی به مرجع قضائی معرفی شد.

براساس گزارش سایت پلیس، وی از شهروندان خواست: کسانی که در غرب پایتخت به این شیوه مال باخته شده اند، برای طرح شکایت و پیگیری پرونده شان می تواند به کلانتری ۱۵۰ تهرانسر مراجعه کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگر در هر شهری با یک کلاهبردار برخورد درست و قاطع میشد بخدا قسم هیچکس جرات تخلف پیدا نمیکرد . اشکال کار را همه میدونن ولی هیچکس جرات نمیکنه حرفی بزنه

    • بدون نام

      کلاهبردار و مجرم و ارازل و اوباش یا پشتشون به جایی گرمه یا اینکه ترسشون از دادگاه و پاسگاه ریخته

    • بدون نام

      گرانفروش و متقلب و کلاهبردار و ارازل را سر چهارراه آویزون کنید و روی ی بنر دلیلش را بنویسد اونوقته که تمام مجرمان سوراخ موش را یک میلیارد میخرن و دیگه هم ازش بیرون نمیان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج