۹۵۳۴۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

۵۰۰ مسافر گرفتار در کولاک تمرچین اسکان یافتند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از مسافران گرفتار دربرف و کولاک تمرچین پیرانشهر ۵۰۰ مسافر اسکان داده شدند.

خبرگزاری مهر: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از مسافران گرفتار دربرف و کولاک تمرچین پیرانشهر ۵۰۰ مسافر اسکان داده شدند.

ارسلان شکری در خصوص آخرین وضعیت اسکان مسافران گرفتار در برف و کولاک در محور پیرانشهر به تمرچین اظهار داشت: از این تعداد بیش از ۲۰۰ نفر مسافر در راه مانده بر اثر کولاک در محور پیرانشهر- تمرچین در پایانه مرزی تمرچین و مابقی در مساجد شهری اسکان داده شدند.

وی ادامه داد: از نخستین دقایق وقوع کولاک در محور حاضر و عملیات راهداری بازگشایی محور و نجات مسافران در راه مانده بر اثر کولاک توسط نیروهای راهداری هدایت و با همکاری تمامی عوامل راهداری، هلال احمر، ارتش و سپاه کلیه مسافران در راه مانده این محور نجات پیدا کردند.

شکری با بیان اینکه این عملیات بدون هیچ مشکل جسمی برای مسافران انجام و همه مسافران در سلامت کامل منتقل شدند اضافه کرد: بیش از ۲۰۰ نفر از مسافران در داخل پایانه مرزی تمرچین و بالغ بر ۳۰۰ نفر نیز در داخل شهر اسکان داده شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی یادآور شد: مسافران در ایام حاضر می‌بایست بیش از پیش نسبت به بررسی وضعیت جوی جاده‌ای حساس شده و با توجه به هشدارهای اعلامی این اداره کل که توسط اصحاب محترم رسانه‌ها بطور مستمر ارائه شده وهمچنین همکاران مستقر در مرکز مدیریت راه‌ها به شماره ۱۴۱ نسبت به انجام سفر اقدام کنند و از تردد در محورهای در معرض خطر کولاک و یخبندان به شدت اجتناب کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگر راهداری به وظیفه اش عمل کند نه جاده ای بسته میشه و نه کسی در برف گرفتار میشه که نیاز به اسکان داشته باشه دیشب ماشین یکی از بچه‌ها بین جاده ملایر . بروجرد گیر کرده بود ما رفتیم کمکش کنیم ماشین راهداری اومد رفت هر چه صدا کردیم بیا کمک کنه اصلا نگاه هم نکرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج