اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۵۳۸۶۰
۹ نظر
۵۰۱۲
۹ نظر
۵۰۱۲
پ

آمادگی فرودگاه امام برای مقابله با ویروس کرونا

معاون شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از آمادگی این فرودگاه به عنوان مهم‌ترین درگاه ورودی کشور برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: معاون شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از آمادگی این فرودگاه به عنوان مهم‌ترین درگاه ورودی کشور برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

حسن خوشخو اظهار کرد: بر اساس استاندارد‌های ملی و بین المللی و همچنین ضمیمه ۹ کنوانسیون شیکاگو، این فرودگاه همکاری‌های گسترده‌ای را با پایگاه بهداشت مرزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دارد و همکاران این پایگاه به صورت ۲۴ ساعته در فرودگاه حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر از فرودگاه امام خمینی به ۴ مقصد در چین مسیر پروازی برقرار است، افزود: تمهیدات لازم برای مقابله با ویروس کرونا از نخستین روز‌های شیوع این ویروس در چین در فرودگاه امام با همکاری پایگاه بهداشت مرزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اندیشیده شده و اقدامات لازم برای جلوگیری از ورود مبتلایان به این بیماری به کشور در حال انجام است.

وی ادامه داد: به همین منظور، تجهیزات لازم برای کنترل مسافران توسط پایگاه بهداشت مرزی در فرودگاه امام خمینی فراهم شده تا کنترل مسافران با استاندارد‌های لازم از نظر دارا بودن علائم بیماری ویروس کرونا صورت گیرد. همه مسافران و کادر پروازی که از مبداء چین و کشور‌های شرق آسیا وارد کشور می‌شوند به صورت یک به یک کنترل شده و در صورت مشاهده علایم بیماری ویروس کرونا در آن‌ها به صورت قرنطینه به مراکز درمانی منتقل می‌شوند.

معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی افزود: مسافران سایر کشور‌هایی که درگیر این بیماری شدند نیز توسط پایگاه پایگاه بهداشت مرزی مستقر در فرودگاه امام از نظر دارا بودن علائم ویروس کرونا کنترل می‌شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دونفر بدون پوشیدن لباسهای مخصوص بادماسنج دیجیتالی که بیشتر مواقع درست کار نمیکنه(ولی از هیچی بهتره) دارن بیماری کشنده رو تو دو ثانیه غربالگری میکنن، بد بخت شدیم چند روز آینده شیوع تو ایران شروع میشه، بابا مونگلا پرواز های کشورهای درگیرو لغو کنین

    • بدون نام

      دونفر بدون پوشیدن لباسهای مخصوص بادماسنج دیجیتالی که بیشتر مواقع درست کار نمیکنه(ولی از هیچی بهتره) دارن بیماری کشنده رو تو دو ثانیه غربالگری میکنن، بد بخت شدیم چند روز آینده شیوع تو ایران شروع میشه، بابا مونگلا پرواز های کشورهای درگیرو لغو کنین

    • بدون نام

      آمادگی چیه نزارید کسی وارد بشه خودتونو مسخره کردید

    • زهرا

      بهترین راه اینه که فعلاً از چین به کسی ویزای ورود به ایران ندهند، فقط معاینه فایده ای نداره چون ممکنه بعضیها فعلاً این بیماری در بدنشون نهفته باشه و ناقل باشند اما خودشون هنوز در بدنشون بروز نکرده باشه

    • بدون نام

      مرز ایران و افغانستان رو چه می کنید؟؟ افغانستان همسایه چینه

    • بدون نام

      همین که سرتون به فرودگاه گرمه، ویروس از طریقه نفرات کشتی ها وارد میشه

    • امید

      بابا مگه فقط ورودی فرودگاههای تهران هستش ورودی یا خروجی از چین داره.. مگر ایرانی ساکن امارات متحد عربی مثل دبی نداریم خیلیا مثل جنوبیا دبی روزانه میرن میان.. بزرگترین مرکز گردشگری چینا دبی . واینا هستش ممکنه از چینا سرایت کنه به تجار . گردشگرای ایرانی در دبی بشه اوناهم وارد کشور کنن

    • قلمراد

      بهترنیست پروازهای رفت وحتی برگشت به چین روکنسل کنین؟

    • قلمراد

      شماهواپیمامنهدم نکنین مبارزه باکروناپیشکش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج