۹۵۴۲۴۷
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

رکورد ویژه پرسپولیس برابر تراکتور در آزادی

آخرین شکست پرسپولیس مقابل تراکتور در خانه، به ۱۹۶۹ روز قبل برمی‌گردد؛ جایی که شاگردان علی دایی با نتیجه ۳-۱ مغلوب حریف تبریزی شدند.

ورزش سه: تیم های پرسپولیس و تراکتور امروز در حالی به مصاف هم خواهند رفت که تیم تبریزی در ۵ سال اخیر از پیروزی مقابل پرسپولیس در تهران ناکام بوده است. آخرین بار آن ها روز ۴ شهریور در ورزشگاه آزادی مقابل تیم علی دایی صف آرایی کردند و باوجود این که پرسپولیس در نیمه نخست با گل محسن بنگر از این تیم پیش افتاد اما در نیمه دوم، گل های نریمان جهان و ادینیو با یک گل به خودی همراه شد تا تی تی ها با نتیجه ۳-۱ پیروز شوند.

پس از آن این دو تیم ۴ بار دیگر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که دو بازی با پیروزی سرخپوشان تهرانی به پایان رسید و دو دیدار نیز با نتیجه تساوی همراه شد. نکته جالب این که در این مدت پرسپولیس تعداد پیروزی بیشتر نسبت به تراکتور، حتی در تبریز داشته است. آن ها در ۵ بازی اخیر با تراکتور در تبریز ۲ برد به دست آوردند.

این در حالی است که قرمزهای تبریزی در نیم فصل اول با گل احسان حاج صفی طلسم ۴ سال ناکامی مقابل پرسپولیس را شکستند و باید دید امروز هم طلسم ناکامی در ورزشگاه آزادی را خواهند شکست یا نه؟

نکته قابل توجه این که در آن مسابقه هم پرسپولیس یک مربی ایرانی روی نیمکت داشت. علی دایی سرمربی سرخ ها پس از باخت به تراکتور از سمت خود اخراج شد و در واقع این تیم در ۵ سال اخیر با مربیان خارجی برابر تراکتور عملکرد بسیار خوبی داشت اما امروز با یحیی گل محمدی مقابل تراکتور قرار خواهد گرفت.

این بازی روز ۱۴ شهریور ۹۳ برگزار شد و در واقع تبریزی ها با طلسم ۱۹۶۹ روزه مواجه هستند. آن روز علی دایی تیمش را با ترکیب سوشا مکانی، محسن بنگر، مایکل اومانیا، میثم حسینی، حسین ماهینی، احمد نوراللهی، رضا حقیقی، محمد عباس زاده، مهدی طارمی، امید عالیشاه و محمد نوری. عالیشاه و ماهینی حالا تنها بازماندگان آن تیم هستند.

در لیگ پانزدهم تقابل این دو تیم در ورزشگاه آزادی با تساوی ۱-۱ به پایان رسید. گل هر دو تیم را مدافعان راستشان به ثمر رساندند. در لیگ شانزدهم پرسپولیس ۳-۰ تراکتورِ قلعه نویی را شکست داد و در لیگ هفدهم نیز شاگردان برانکو با نتیجه ۲-۰ تیم گل محمدی را از پیش رو برداشتند. فصل گذشته نیز نتیجه ۰-۰ روی اسکوربورد نقش بست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محسن

      ماهینی فک کنم از پرسپولیس رفته باشه ها

    • امید

      احمد نورالهی

    • بدون نام

      هر کی پرچم ژاپن آورده بود و میترکونیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج