۹۵۴۲۶۱
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

روشن: انتظار نداشتم دیاباته اینقدر خوب باشد

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: انتظار نداشتم دیاباته اینقدر خوب باشد، مهاجمان آفریقایی برای ما بهتر از برزیلی هستند.

خبرگزاری میزان: حسن روشن در ارتباط با پیروزی تیم فوتبال استقلال با هدایت فرهاد مجیدی مقابل الکویت در بازی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: هنوز زود است در مورد عملکرد استقلال با مجیدی قضاوت کنیم، الان که برده، همه چیز خوب است، اما کافی است چند باخت بدهد، آنگاه ورق برمی‌گردد.

وی در ادامه در خصوص اینکه آیا می‌توان به استقلال با مجیدی امیدوار بود یا خیر، تصریح کرد: اگر استقلال چند باخت بدهد، هجمه‌ها علیه مجیدی، شعار‌های حیا کن رها کن و تشویق استراماچونی آغاز می‌شود. اگر این اتفاق بیفتد کار مجیدی سخت می‌شود، اما الان شروع خوبی داشته است.

پیشکسوت باشگاه استقلال پیرامون عملکرد دیاباته در این تیم افزود: اگر ما این همه برای سرمربی و بازیکن خارجی هزینه می‌کنیم، باید نتیجه آن را هم ببینیم. متاسفانه بیشتر خارجی‌های فوتبال ایران را دلال‌ها می‌آورند و من فکر می‌کردم دیاباته هم مثل سایر خارجی‌های ضعیف فوتبال ایران است. واقعیت این است که از کیفیت دیاباته تعجب کردم، انتظار نداشتم اینقدر بازیکن خوبی باشد.

روشن در مورد ویژگی‌های دیاباته گفت: دیاباته مصداق یک بازیکن خارجی خوب در فوتبال ایران است، او دونده، جنگنده و در خدمت تیم است. تفاوت مهاجمان آفریقایی با سایر مهاجمان همین است که در خدمت تیم هستند، دلیل آن هم این است که از کشور‌های ضعیفی می‌آیند و برای اینکه جایگاه خود را از دست ندهند، با تمام توان در زمین تلاش می‌کنند.

وی در پایان درباره عملکرد آفریقایی‌های استقلال خاطرنشان کرد: تجربه مهاجمان آفریقایی دیگر در استقلال مانند تیام هم موفق بوده و دیاباته می‌تواند کمک زیادی به مجیدی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چ عجب حسن روشن از یکی تمجید کرد...نقدکننده این سالهای استقلال،،،من پرسپولیسی تیر و تیفوسی هستم اما تعجب کردم از این تمجید روشن،،برعکس این سالها ک فقط نقد میکرد همه رو....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همه حرفهای حسن روشن از رودلسوزی وصداقته....اگه استقلال 10سال پیش باطرز فکرحسن روشن مدیریت میشد الان استقلال این همه دردسربه خاطربدهی به بازیکنهای بیکیفیت خارجی رونداشت...اول وآخرحرفش اینه اگه شده استقلال دوسه سال ازلیگ کناربکشه روامیدهاش سرمایه گذاری کنه نتیجه شومیبینه...آمیدنورافکن تواکادمی استقلال رشدکرد مطرح شد مفت ازدستش دادن الان باید4 تا5ملیاردهزینه کنن تابرگردوننش..الان. هم میبینیم طاهاشریعتی مگه بدبازی میکنه توپیکان..اینهاهمش ضعف مدیریتی وسرمایه سوزی وزیادکردن هزینه هاباشگاه است...

    • امیر

      تو ک جز انتقاد چیزی بلد نیستی!!!

    • بدون نام

      جغد بد شگون. ساکت شو. جز انرژی منفی. چیزی. نیستی

    • بدون نام

      جغد بد شگون. ساکت شو. جز انرژی منفی. چیزی. نیستی

    • استقلال کبیرآسیا،چهارفینال دو قهرمانی

      ایول بع شیخ

    • استقلال کبیرآسیا،چهارفینال دو قهرمانی

      ایول به شیخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج