۹۵۴۳۴۰
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

گل‌محمدی: شاهد زیباترین بازی لیگ بودیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بازی تیمش مقابل تراکتور را یکی از زیباترین بازی‌های لیگ برتر دانست، مسابقه‌ای که او نگران موفقیت سرخپوشان در آن بوده است.

خبرگزاری تسنیم: یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی ۲ بر صفر پرسپولیس مقابل تراکتور در نشست خبری این بازی اظهار داشت: بازی سنگینی برای هر دو تیم بود و امروز بازی فیزیکی، درگیرانه و پرس خوب را از طرف دو تیم دیدیم.

«گل‌های به‌موقع و زیبایی زدیم.»، وی ضمن بیان این جمله گفت: امروز شاهد یکی از زیباترین بازی‌های لیگ بودیم، چون دو تیم می‌خواستند بازی را ببرند و بازیکنان خوبی داشتند. حساسیت بازی این‌قدر زیاد بود که روی کار دو تیم تأثیر منفی گذاشته بود، اما خدا را شکر توانستیم این سه امتیاز را با همت هواداران و غیرت بچه‌ها بگیریم. با توجه به وضعیت جدول و مقابل تیمی، چون تراکتور که مدعی قهرمانی است و از لحاظ مهره‌ای و تیمی، یکی از تیم‌های خوب ماست، سه امتیاز حساسی گرفتیم و کار سختی مقابل این تیم داشتیم.

سرمربی پرسپولیس با تمجید از هواداران این تیم تصریح کرد: باید این برد را به همه هواداران خوب خود تقدیم کنیم که در این سرما، از چند ساعت مانده به آغاز مسابقه ما را تشویق کردند. همچنین این پیروزی را همه پرسپولیسی‌هایی که گرفتار سیل بودند، تقدیم می‌کنم. نباید این عزیزان را فراموش کنیم و باید هر کاری کنیم که آن‌ها به زندگی عادی برگردند. به بچه‌های تیم تبریک می‌گویم که با دل و جان بازی کردند.

گل‌محمدی با بیان اینکه تیمش فرصت زیادی برای آماده‌سازی نداشت، خاطرنشان کرد: بازی تدارکاتی برابر بادران در زمین خیلی بدی برگزار شد و دیدار دوستانه مقابل نفت مسجدسلیمان در چمن مصنوعی و شرایط آب و هوایی سختی بود. از شرایط بازی دور بودیم و نگران این مسابقه بودم. به همین خاطر این سه امتیاز، بیش از این‌ها ارزش داشت.

وی درباره اینکه برخلاف دوران کالدرون، بار هجومی پرسپولیس روی دوش مهدی ترابی نبود، بیان کرد: ما یک تیم هستیم و تمام بازیکنان در دفاع و حمله نقش دارند. از تمام بازیکنان، به‌خصوص بازیکنان هجومی می‌خواهیم که در انتقال به حمله شرکت کنند. آن‌ها بازیکنان باکیفیت، باغیرت و از لحاظ ذهنی خیلی قوی هستند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه با این بازیکنان می‌توان حرف‌های زیادی برای گفتن داشت، گفت: مهره‌های هجومی ما همه کیفیت خوبی دارند، دوست دارم تمام آن‌ها در گلزنی شرکت داشته باشند و از موقعیت‌ها استفاده کنند. این موضوع، کار را برای حریف سخت‌تر می‌کند. ترابی نیم‌فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشت و امروز هم خیلی خوب دوید، جنگید و توپ نگه داشت. گل اول ما به خاطر انتقال به حمله و حفظ توپ خوب او بود.

گل‌محمدی درباره اینکه اخطار‌های زیادی به بازیکنان دو تیم داده شد، اظهار داشت: شاهد بازی حساس و فیزیکی بودیم و حساسیت مسابقه روی عملکرد دو تیم تأثیر گذاشت. داور برای کنترل بازی خیلی از کارت خود استفاده کرد. اکثر کارت‌های داور به بازیکنان دو تیم درست بود، اما قبل از بازی به بازیکنانم گفتم نباید راحت و مُفت اخطار بگیرند. دیدار‌های حساسی در پیش داریم و دو هفته دیگر باید در دربی بازی کنیم؛ بنابراین نباید خیلی راحت کارت بگیریم و باید تمرکز بیشتری روی عملکرد خود داشته باشیم.

وی در مورد عملکرد نه‌چندان مطلوب کریستین اوساگونا برابر تراکتور تصریح کرد: زمان ما برای اینکه بازی تدارکاتی و تمرین خوبی داشته باشیم، واقعاً کم بود. انتظارِ داشتن تأثیر زیاد روی تیم با ۱۱-۱۲ روز، انتظار زیادی است. باید بیشتر روی این موضوع کار کنیم. مهاجمان ما از جمله اوساگونا باید بتوانند توپ را حفظ کنند و پاس‌های خوبی بدهند. ما این را از مهاجمان خود می‌خواهیم و روی این موضوع کار می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه افزود: باید فیلم بازی را ببینیم و آنالیز کنیم. فکر می‌کنم بازی به بازی بهتر می‌شویم، چون از لحاظ بدنی هنوز شرایط خوبی نداریم و از لحاظ تیمی و تاکتیکی هنوز جای کار داریم. ما باید بیشتر کار کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاج 2 ستاره

      نه بابا زیبا خخخخ نیومده گنده گنده صحبت نکن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج