۹۵۴۴۹۱
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

پیش‌بینی جالب مدال‌های ایران در المپیک ۲۰۲۰

یک سایت خارجی پیش‌بینی کرد که ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو چه عملکردی خواهند داشت و به چه مدلی دست پیدا می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم: بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو از ۱۷۹ روز دیگر آغاز می‌شود و بیش از ۱۱ هزار ورزشکار از ۲۰۶ کشور با یکدیگر رقابت می‌کنند تا برترین‌های رشته‌های مختلف مشخص شوند.

در فاصله کمتر از ۶ ماه تا آغاز این بازی‌ها یک شرکت مربوط به داده‌های ورزشی به نام شرکت «Gracenote Sports» اقدام به پیش‌بینی تعداد مدال‌های کسب شده توسط کشور‌های مختلف و همچنین اسامی مدال‌آوران کرده است.

این شرکت قصد دارد تا زمان آغاز المپیک، این اقدام را هر ماه انجام دهد و ملاک این موضوع را آخرین رکورد‌ها و نتایج به ثبت رسیده توسط ورزشکاران و تیم‌های مختلف قرار داده است.

در پیش‌بینی صورت گرفته توسط شرکت «Gracenote Sports» ایران ۳ طلا، ۲ نقره و ۴ برنز کسب می‌کند و در رده ۲۳ قرار خواهد گرفت. این شرکت حتی ورزشکاران مدال‌آور از هر کشور در رشته‌های مختلف را نیز پیش‌بینی کرده است.

در بین ورزشکاران ایران پیش‌بینی شده که سجاد گنج‌زاده و بهمن عسگری در کاراته و حسن یزدانی در کشتی آزاد مدال طلا می‌گیرند، سهراب مرادی در وزنه‌برداری و آرمین هادی‌پور در تکواندو صاحب مدال نقره می‌شوند و حمیده عباسعلی در کاراته، میرهاشم حسینی در تکواندو و علی داوودی در وزنه‌برداری به مدال برنز می‌رسند.

نکته جالب توجه در این لیست قرار گرفتن نام سعید ملایی در بین مدال‌آور کاروان ایران و دستیابی به مدال برنز بوده است. این در حالی است که ملایی تابعیت مغولستان را پذیرفته است.

در پیش‌بینی صورت گرفته تیم ملی والیبال در رده ششم، مجتبی عابدینی در رده پنجم و تیم شمشیربازی سابر تیمی در رده ششم و احسان حدادی در رده هفتم قرار گرفته‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یک شهروند

      وای خدا کنه از این بیشتر مدال کسب کنیم
      من نمیتونم باور کنم والیبال 6 شه

    • مردم

      جونهای مثل دسته گل از همه چیز خودشان گذشتند و برای دفاع از دین و مملکت و ناموسشون رفتند جنگ با دشمن شهید شدند تا ما بتونیم با سربلندی زندگی کنیم اونوقت چند تا باصطلاح ورزشکار تازه بدوران رسیده بی ظرفیت با شاید یکی دو تا مدال سطح پایین جو گیر شدند و برای یک مشت دلار پشت به مملکت کردن رفتند برده کشورهای دیگه اونم چه کشورهای در پیتی مثل مغولها آذربایجان ... شدند. مطمن باشید بزودی مدالی هم نمی آورند و سرافکنده اونجا برای درآمد باید دستشویی پاک کنند .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج