۹۵۴۵۲۴
۵ نظر
۵۷۲۶
۵ نظر
۵۷۲۶
پ

گران‌ترین دوچرخه‌های جهان کدام‌اند؟

رفت‌وآمد با دوچرخه یکی از راه‌های کمک به حیات زمین است، اما دوچرخه‌هایی هستند که هم زیبا و هم کاربردی‌اند. دوچرخه‌های گران‌قیمت جهان بیشتر از طلای ۲۴ عیار، الماس و چرم‌های گرانبها ساخته شده‌اند.

اعتمادآنلاین - مژده اصغرزاده: رفت‌وآمد با دوچرخه یکی از راه‌های کمک به حیات زمین است، اما دوچرخه‌هایی هستند که هم زیبا و هم کاربردی‌اند. دوچرخه‌های گران‌قیمت جهان بیشتر از طلای ۲۴ عیار، الماس و چرم‌های گرانبها ساخته شده‌اند. روشن است که گران‌ترین دوچرخه‌های جهان آن‌هایی نیستند که برای رفت‌وآمد روزمره یا ورزش استفاده می‌شوند. دست‌کم پنج دوچرخه در جهان وجود دارد که قیمت‌شان بیش از صد دلار است.

گران‌ترین دوچرخه‌های جهان کدام‌اند؟

گران‌ترین دوچرخه جهان «بورلی هیلز» است که از طلای ۲۴ عیار ساخته شده و قیمت آن به یک میلیون دلار می‌رسد. این دوچرخه اثری هنری محسوب می‌شود که هر بیننده‌ای را به وجد می‌آورد.

۱. دوچرخه ۲۴ عیار کوهستان

گران‌ترین دوچرخه‌های جهان کدام‌اند؟

گران‌ترین دوچرخه‌های جهان کدام‌اند؟

این دوچرخه را شرکت هیو پاور (Hugh Power) ساخته و ارزش آن یک میلیون دلار است. دوچرخه کوهستان بیشتر یک اثر هنری است تا وسیله حمل‌ونقل. تکنولوژی به‌کاررفته در این دوچرخه بسیار پیشرفته است و در آن الماس استفاده شده. سطح زین دوچرخه از پوست سوسمار ساخته شده که زیبایی فوق‌العاده‌ای به این اثر داده است.

۲. پروانه مادون

گران‌ترین دوچرخه‌های جهان کدام‌اند؟

گران‌ترین دوچرخه‌های جهان کدام‌اند؟

تصور کنید دوچرخه‌ای در دنیا باشد که به شما بال بدهد. دوچرخه پروانه این آرزوی شما را برآورده می‌کند. این دوچرخه را ترِک (Trek) ساخته و برای استفاده از بال‌های پروانه در طراحی‌اش مورد انتقاد گروه‌های حامی حیوانات قرار گرفت.

دمین هرست (Damien Hirst) سازنده این دوچرخه از بال‌های واقعی پروانه روی قاب و کناره‌های دوچرخه استفاده کرد.

همچنین افراد معروفی، چون لنس آرمسترانگ در تور دو فرانس سال ۲۰۰۹ سوار آن شدند. ترکیب صورتی و بنفش در طراحی دوچرخه نمای زیبایی را آفریده. قیمت دوچرخه پروانه‌ای ۵۰۰ هزار دلار است که به نفع افراد سرطانی فروخته شد.

۳. دوچرخه ۲۴ عیار مسابقه مردان

گران‌ترین دوچرخه‌های جهان کدام‌اند؟

گران‌ترین دوچرخه‌های جهان کدام‌اند؟

شرکت رولز رویس دوچرخه‌ای با طلای ۲۴ عیار ساخت. تمام اجزای این دوچرخه از دسته تا چرخ‌ها و زین همه از طلا ساخته شده‌اند. طراحی زیبا و تزیین آن با الماس و طلا و همچنین استفاده از چرمی گران‌بها باعث شده که این دوچرخه با قیمت ۳۹۳ هزار دلار سومین دوچرخه گران دنیا به شمار رود.

۴. یوشیتومو نارا

گران‌ترین دوچرخه‌های جهان کدام‌اند؟

گران‌ترین دوچرخه‌های جهان کدام‌اند؟

این دوچرخه با رنگ‌های آبی روشن و زرد و طراحی بسیار زیبا ساخته شده. آدمک‌های کارتونی نیز روی دوچرخه طراحی شده است. قابلیت‌های این دوچرخه بسیار زیاد است و دوچرخه‌سوار می‌تواند با آن در فضا‌های باریک مانور دهد. قیمت این دوچرخه در حراجی ۲۰۰هزار دلار فروخته و سود حاصل از آن به خیریه‌ها داده شد.

۵. کاوز - ترِک مادون

گران‌ترین دوچرخه‌های جهان کدام‌اند؟

گران‌ترین دوچرخه‌های جهان کدام‌اند؟

دوچرخه کاوز (Kaws) را شرکت ترِک مادون ساخته و ترکیبی از زیبایی، راحتی و تجمل است. لنس آرمسترانگ (Lance Armstrong) این مدل را طراحی کرد. این دوچرخه علاوه بر جذابیت بصری، ویژگی‌های فنی زیادی نیز دارد. تعادل ایرودینامیکی دوچرخه به گونه‌ای است که زین ارگونومیک و دسته‌ها بسیار راحت کنترل می‌شوند. دوچرخه بسیار سبک و انعطاف‌پذیر است.

منبع: Beautifullife

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هیو پاور؟

    • للل

      بهتر بود مینوشتید زشت ترین و گران ترین دوچرخه های دنیا

    • بدون نام

      شماره یک دو سه آشغالی بیش نبودن شماره چهار و پنج خیلی بهتر بود

    • علی 2000

      فقط یک سوال دارم از ترویج دهندگان این سبک از برژوازی و تجمل گرایی- آیا همین حضرات که قریب به اتفاق افرادی فربه هستند که تا خرخره خورده اند تا جاییکه توان ایستادن یا راه رفتن ندارند - جرات دارند با همان دوچرخه های طلایی رنگشان در کوچه های خلوت مملکت دوچرخه سواری کنند؟ یا فقط برای گذاشتن گوشه دکورهایشان این چرخها را میخواهند؟؟ بجای تبلیغ این کالاها کمی کالاهای قیمت مناسب و بدرد بخور تبلیغ کنید

    • بدون نام

      نشستن پروانه های بدبخت و پوست کندن زدن به دوچرخه خوبه حالا پولش صرف یه چیز درست شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج