۹۵۴۹۲۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مربی السیلیه: بازی با شهر خودرو تاریخی است

مربی و بازیکن تیم السیلیه قطر درباره بازی مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم شهر خودرو ایران به اظهارنظر پرداختند.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از روزنامه العرب قطر، خلیفه ابوبکر، مربی تیم السیلیه گفت: ما در آستانه یک بازی مهم و تاریخی برای باشگاه السیلیه قرار داریم. در بازی‌های مرحله پلی‌آف شانس تیم‌ها برای صعود برابر است و ما با هدف کسب پیروزی به میدان می‌رویم. من تجربه حضور در لیگ قهرمانان آسیا با تیم الدحیل را دارم و امیدوارم السیلیه بتواند حضوری تاریخی در این رقابت‌ها داشته باشد و به مرحله گروهی صعود کند.

عبدالقادر الیاس، مهاجم تیم السیلیه درباره بازی برابر شهر خودرو اظهار داشت: من از مصدومیت رهایی یافتم و آماده این بازی هستم. این یک بازی بسیار مهم است و باید برای رسیدن به پیروزی و صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تلاش و تمرکزمان را مضاعف کنیم. آماده‌سازی خوبی را پشت‌سر گذاشتیم و بازیکنان السیلیه از نظر روحی مهیای بازی امروز هستند.

عبدالله الحنزاب، مدیر فوتبال تیم السیلیه نیز خاطرنشان کرد: به بازیکنان خود برای ارائه یک بازی بزرگ برابر حریف ایرانی اعتماد داریم. ما سال‌ها برای نخستین حضورمان در آسیا منتظر ماندیم و این یک لحظه تاریخی برای تیم السیلیه است. بازیکنان السیلیه با وجود نداشتن تجربه آسیایی از روحیه مبارزه و میل به پیروزی برخوردار هستند. می‌توانیم پیروز شویم و رویای السیلیه در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان به پایان نخواهد رسید.

تیم السیلیه که کریم انصاری‌فرد را در اختیار دارد ساعت ۱۸:۴۰ دقیقه امروز (سه‌شنبه) میزبان تیم شهر خودرو است. برنده این بازی به گروه B لیگ قهرمانان آسیا راه خواهد یافت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج