اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۵۴۹۳۸
۱ نظر
۵۰۱۷
۱ نظر
۵۰۱۷
پ

سامانه بارشی جدید وارد کشور می‌شود

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه شاهد افزایش غلظت آلاینده‌ها در کلانشهرها هستیم، گفت: روز جمعه سامانه بارشی جدیدی از شمال غرب وارد کشور می‌شود که تا حدودی موجب بهبود وضعیت هوا خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا: کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه شاهد افزایش غلظت آلاینده‌ها در کلانشهرها هستیم، گفت: روز جمعه سامانه بارشی جدیدی از شمال غرب وارد کشور می‌شود که تا حدودی موجب بهبود وضعیت هوا خواهد شد.

امین حسین نقشینه افزود: امروز جوی آرام در کشور حاکم است که موجب افزایش غلظت آلاینده‌ها در تهران، کرج، قزوین، اراک و اصفهان خواهد شد و هوای این شهرها به شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس خواهد رسید.

وی اظهار داشت: امروز برای شرق استان کرمان، سیستان و بلوچستان، شرق یزد و خراسان جنوبی گاهی وزش باد شدید پیش بینی شده است و فردا با عبور موج تراز میانی بر روی ارتفاعات زاگرس و البرز مرکزی، بارش‌های پراکنده در این مناطق رخ خواهد داد. این وضعیت پنجشنبه برای مناطق شرق رخ خواهد داد.

این کارشناس هواشناسی ادامه داد: از بعدازظهر جمعه با ورود سامانه بارشی از شمال غرب به کشور برای این مناطق بارش برف و باران و وزش باد پیش بینی شده و شنبه این سامانه علاوه بر این شمال غرب برای مناطقی از غرب، جنوب غرب، دامنه های البرز و زاگرس مرکزی، سواحل غرب و مرکزی دریای خزر نیز تاثیر خواهد گذاشت و موجب بارش برف و باران در این مناطق خواهد شد.

نقشینه افزود: از امروز تا پایان هفته با جنوبی شدن جریانات بر روی سواحل دریای خزر، افزایش دما و وزش باد به نسبت شدید در سواحل و استان اردبیل رخ می‌دهد که موجب افزایش دمای نسبی در این مناطق می‌شود طوری که امروز صبح دمای کمینه اردبیل ۹ درجه شده بود.

غبار محلی در آسمان تهران

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: امروز و فردا تهران غبار محلی خواهد داشت و پنجشنبه وزش باد و جمعه بعدازظهر افزایش ابر پیش بینی شده است. همچنین روند تدریجی دما برای تهران رخ خواهد داد، کمینه دمای امروز صبح شمیرانات ۱ درجه زیر صفر و مهرآباد ۱ درجه بود و بیشینه دمای شمیرانات و مهرآباد امروز ۸ درجه بالای صفر خواهد شد.

نقشینه گفت: شهرکرد با دمای ۱۳ درجه زیر صفر و بندرعباس ۲۲ درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      در کلان شهرها هیچ طرحی جواب نمیدهد پس ....برای اصلاح آن هزاران خانه ، هزاران مراکز خرید ،.....تخریب و جابجا شوند (طرح ۱۰ ساله ) پول و انرژی خود را هدر ندهید ( ساخت و سازهای جدید اینده ای تاریک رقم می زند)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج