۹۵۵۰۵۵
۲ نظر
۵۰۱۲
۲ نظر
۵۰۱۲
پ

تماشاگران تلویزیون خواننده‌ها را تحویل نگرفتند

شصت‌ودومین دوره مراسم اعطای جایزه گَرَمی، جایزه صنعت موسیقی، با استقبال نه‌چندان بالا از سوی تماشاگران تلویزیونی روبه‌رو شد و کم‌ترین آمار در ۱۲ سال گذشته را از حیث این نوع تماشاچیان داشت.

ایرنا: شصت‌ودومین دوره مراسم اعطای جایزه گَرَمی، جایزه صنعت موسیقی، با استقبال نه‌چندان بالا از سوی تماشاگران تلویزیونی روبه‌رو شد و کم‌ترین آمار در ۱۲ سال گذشته را از حیث این نوع تماشاچیان داشت.

تماشاگران تلویزیون خواننده‌ها را تحویل نگرفتند

جایزه گِرَمی نام جایزه ای افتخاری است که از سوی آکادمی ملی علوم و هنرهای ضبط آمریکا برگزار و به برترین های صنعت موسیقی اهدا می شود. پخش زنده این مراسم از تلویزیون در سال جاری، ۱۸ میلیون و ۷۰۰ هزار مخاطب داشت، آماری که طی ۱۲ سال گذشته، رکورد پایینی بود. این تعداد تماشاگر، پایین ترین رقم از سال ۲۰۰۸ بود، زمانی که ایمی واینهاوس خواننده فقید انگلیسی (۱۹۸۳ تا ۲۰۱۱) جایزه آهنگ سال را از آن خود کرد.

با این همه، آمار تماشاگران سال جاری در مقایسه با سال گذشته تنها ۵ درصد ریزش داشت، در دوره ای که افراد بیشتری به تماشای برنامه ها از اینترنت استریمینگ روی می آورند، کاهش متعادلی است.

در مراسم امسال گرمی، بیلی آیلیش خواننده و ترانه سرای ۱۸ ساله آمریکایی جوایز اصلی این مراسم را با خود به خانه برد. این اولین بار طی ۳۹ سال بود که یک هنرمند چهار جایزه اصلی این مراسم را یک جا از آن خود کرد.

البته مراسم گرمی تحت الشعاع اخبار مربوط به مرگ کوبی برایانت در حادثه سقوط بالگرد از مشهورترین ستاره های بسکتبال حرفه ای آمریکا قرار گرفت که خبرهای آن ساعاتی قبل از زمان پخش مراسم گرمی، فضای اینترنت را پر کرد.

مراسم گرمی امسال همچنین دستخوش یک رسوایی شد. ۱۰ روز قبل از برگزاری این مراسم، آکادمی ضبط آمریکا، دبورا دوگان مدیرعامل خود را برکنار کرد. گفته شد که دوگان برای خداحافظی بی سر و صدا از این آکادمی ۲۲ میلیون دلار طلب کرده بود، اتهامی که دوگان آن را رد کرد. دوگان، آکادمی ضبط آمریکا را به اقدام تلافی جویانه متهم کرد، زیرا مدیر سابق تلاش کرده بود موارد آزار جنسی در این آکادمی را زیر ذره بین قرار دهد.

مراسم اسکار قرار است ماه آینده بدون مجری برای دومین سال پیاپی برگزار شود. ۲۹ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر مراسم اسکار سال گذشته را تماشا کردند که در مقایسه با رقم ۲۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تماشاگر در سال ۲۰۱۸، قابل توجه بود. مراسم جایزه گرمی از بین سه مراسم بزرگ موسیقی جهان، بزرگترین است. به گمان برخی ارزش جایزه گرمی با جایزه اسکار در صنعت سینما و جایزه امی در صنعت تلویزیون برابری می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mehdi

      اون از گلدن گلوب و اینم از گرمی من که خیلی وقته فهمیدم این چیزها همش بازی هست همش مافیا هست والا درک نمیکنم چطور بیلی تونست چهارتا جایزه بخاطر یک آهنگ رو ببره این همه آهنگ خوب حتی نصفشونم انتخاب نشدن معلومه یه چیزی اون پشت ها هست که داره تصمیم می گیره. ...

    • بدون نام

      شما پخش میکردین در تلوزیون ملی تا ما هم ببینیم حتی افغانستان هم پخش مستقیم داشته تاکی باید... فقط از تلوزیون ایران پخش بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج