جاباما
۹۵۵۲۲۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

طعنه زیرپوستی زیدان به بارسا

«زین الدین زیدان» با دفاع از سبک بازی رئال مادرید و طعنه به سبک فوتبالی رقیب دیرینه این تیم یعنی بارسلونا، تاکید کرد که بازی مالکان بدون شوت و گل زدن به مذاق هواداران کهکشانی‌ها خوش نمی‌آید.

خبرگزاری ایرنا: «زین الدین زیدان» با دفاع از سبک بازی رئال مادرید و طعنه به سبک فوتبالی رقیب دیرینه این تیم یعنی بارسلونا، تاکید کرد که بازی مالکان بدون شوت و گل زدن به مذاق هواداران کهکشانی‌ها خوش نمی‌آید.

«ناچو فرناندز» در پیروزی یکشنبه کهکشانی‌ها یکی از گزینه‌های غیرمحتمل برای به ثمر رساندن تک گل پیروزی بخش مقابل وایادولید بود؛ رئالی‌ها با احتساب این برد علاوه بر کسب سومین پیروزی متوالی با سه امتیاز بالاتر از بارسلونا صدرنشین لالیگا شدند.

هیچکدام از ۶ گل رئال در سال ۲۰۲۰ در لالیگا، توسط مهاجمان این تیم زده نشده و علاوه بر این، سفیدپوشان در دیدار مقابل وایادولید برای خلق موقعیت تقلای زیادی کردند اما زیدان که به تازگی اعتراف کرده که به سهم خود در کسوت سرمربی از شانس بهره قابل قبولی برده است، از زنجیره پیروزهای تیمش رضایت دارد.

زیدان در این باره گفت: فکر نمی‌کنم سانتایگو برنابئو هزار پاس بدون شوت و گل را قبول کند. هر مربی سبک بازی خود را دارد. به شخصه در برنابئو بازی کرده‌ام و می‌دانم هواداران می‌خواهند تیمشان از هیچ تلاشی دریغ نکنند که البته همیشه هم همینطور بوده است.

وی ادامه داد: وقتی هواداران عرق را روی پیراهن بازیکنان می‌بینند، برایشان ارزش زیادی دارد زیرا آنها هم می‌دانند که نمی‌توان همیشه برنده بود. همیشه گفته‌ام، سبک بازی را عوض نمی‌کنم. موضوع حائز اهمیت این است که باشگاه این فرصت را در اختیار من قرار داده تا این بازیکنان شگفت انگیز را تمرین دهم. رئال تیم فوق العاده‌ای است و از بودن در این تیم خوشحالم.

سرمربی فرانسوی رئال افزود: ۲ ماه پیش اوضاع خوب پیش نمی‌رفت و انتقادهای زیادی مطرح شد اما هیچ چیزی قرار نیست تغییر کند. می‌خواهیم با همین روند و سبک بازی ادامه دهیم.

مادریدی‌ها در مجموع ۱۹ رقابت خود در تمامی تورنمنت‌ها هنوز متحمل شکست نشده‌اند و فردا (چهارشنبه) در یک هشتم کوپادل‌ری به مصاف رئال زاراگوزا خواهند رفت.

سفیدپوشان از سال ۱۹۹۳ تاکنون جام حذفی اسپانیا را تنها ۲ بار بالای سر برده اند و زیدان بی‌صبرانه در انتظار بهبود این رکورد نه چندان خوشایند است.

وی در این خصوص نیز گفت: فکر نمی‌کنم موضوع فقدان انگیزه باشد؛ همه باید قبول کنیم که رئال ۱۳ بار لیگ قهرمانان را فتح کرده و می‌خواهیم تاریخ کوپادل‌ری را نیز تغییر دهیم. زاراگوزا بی شک برای ما دردسر ایجاد می‌کند اما نهایت تلاشمان را در زمین انجام خواهیم داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج