۹۵۵۳۴۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

قلعه‌نویی هنوز سرمربی سپاهان است!

مدیرعامل سپاهان در خصوص شرایط این باشگاه و شائبه حضور قلعه‌نویی روی نیمکت تیم ملی صحبت کرد.

خبرگزاری ایلنا: مدیرعامل سپاهان در خصوص شرایط این باشگاه و شائبه حضور قلعه‌نویی روی نیمکت تیم ملی صحبت کرد.

مسعود تابش در خصوص سرانجام ماجرای قلعه‌نویی و رفتنش به تیم ملی اظهار داشت: در مورد حضور اقای قلعه‌نویی روی نیمکت تیم ملی ما هم اطلاع دقیقی نداریم و فقط از اطراف خبرهای می‌شنویم. سخنگوی فدراسیون فوتبال می‌آید می‌گوید دو گزینه داخلی برای نیمکت تیم ملی داریم و از قلعه‌نویی به عنوان گزینه یاد می‌کنند ولی هیچ صحبتی با باشگاه انجام نداده‌اند و ما از این بابت گلایه داریم چرا که بدون اطلاع ما با سرمربی ما جلسه گذاشتند و ما در جریان قرار نگرفتیم.

وی افزود: قلعه‌نویی با ما قرارداد دارد و اگر قرار است به تیم ملی برود باید رضایت باشگاه سپاهان جلب شود. من روز گذشته در تمرین سپاهان حاضر شدم و با آقای قلعه‌نویی صحبت کردم و او به من گفت که اولویت اول و دوم و سوم من سپاهان است ولی اینکه مسئولان فدراسیون همش نام او را مطرح می‌کنند تیم ما از لحاظ تمرکز دچار مشکل می‌شود.

مدیرعامل سپاهان ادامه داد: سپاهان یک باشگاه بزرگ است و باید شأن و منزلتش حفظ شود. ما قدمت دیرینه داریم و از پر افتخارترین تیم‌های ایران هستیم و بیشترین قهرمانی لیگ برتر را داریم و هواداران زیادی داریم و یک باشگاه کوچک نیستیم که بخواهند با ما اینطور رفتار کنند. ۱۵ روز دیگر بازی‌های آسیایی ما شروع می‌شود و ما هم در رقابت‌های آسیایی یک جور تیم ملی محسوب می‌شویم و فرقی با تیم ملی نداریم که بخواهند ما را دچار مشکل کنند که شرایط تیم ملی خوب شود.

تابش در مورد اینکه اگر قرار بر حضور همزمان قلعه‌نویی در سپاهان و تیم ملی باشد باشگاه قبول می‌کند یا نه، گفت: فعلاً چنین چیزی مطرح نشده که در موردش تصمیم بگیریم ولی باید مشخص شود اگر قرار است حضور همزمان باشد به چه صورتی اتفاق بیافتد و بحث تمرکز روی تیم مطرح است و حضور فیزیکی به تنهایی مورد نظر ما نیست.

وی در مورد اینکه اگر قلعه‌نویی به تیم ملی برود گزینه‌ای برای جانشینی او مد نظر دارند یا نه، عنوان کرد: قلعه‌نویی هنوز سرمربی ماست و وقتی سرمربی داریم دلیلی ندارد دنبال جانشین باشیم. هفته آینده یک جلسه خواهیم داشت و در این مورد با مسئولان فدراسیون تعیین تکلیف خواهیم کرد. تا کنون هیچ صحبتی با ما نشده و فقط ۲ ماه قبل آقای تاج به من گفت قلعه‌نویی را مد نظر داریم ولی فعلاً خیلی جدی نیست و بعد از آن دیگر صحبتی با ما نشد.

تابش در مورد اینکه گفته می‌شود قصد دارند شرایطی مشابه شهر خودرو برای سپاهان رقم بزنند هم گفت: من نمی‌دانم چه توافقی با شهر خودرو انجام شده ولی آنها در زمانی سرمربی خودشان را از دست دادند که فرصت کافی داشتند ولی ما ۱۵ روز دیگر بازی‌های آسیایی داریم و نمی‌خواهیم جوری شود که سپاهان آسیب ببیند و هر تصمیمی گرفته شود شک نکنید منافع سپاهان را به خاطر هیچ چیزی زیر پا نمی‌گذاریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج