۹۵۵۶۶۳
۱۳ نظر
۵۰۰۹
۱۳ نظر
۵۰۰۹
پ

توضیح درباره حمله سگ‌ها به دختربچه ۷ساله

سرسرپرست دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور توضیحاتی را در خصوص کودکی که در منطقه قو‌چ حصار شهرری مورد حمله سگ‌ها قرار گرفته است ارائه کرد.

خبرگزاری ایلنا: سرسرپرست دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور توضیحاتی را در خصوص کودکی که در منطقه قو‌چ حصار شهرری مورد حمله سگ‌ها قرار گرفته است ارائه کرد.

محمود علیگو (سرپرست دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور) درباره آخرین وضعیت کودک کاری که توسط چندین سگ در منطقه قوچ حصار شهرری مورد حمله قرار گرفته و دچار مصدومیت‌های شدید شده است، گفت: در منطقه قوچ‌حصار که در حد فاصل منطقه کهریزگ و شهرری قرار دارد. در این منطقه زمین‌های کشاورزی اطراف تهران قرار دارد و این دختر بچه از اتباع غیرمجاز پاکستانی و به همراه خانواده‌اش در این منطقه زندگی می‌کند.

وی با بیان اینکه این کودک به عنوان کودک کار و خیابان مورد حمله سگ‌ها قرار نگرفته است، ادامه داد: این دختر بچه در همان منطقه قوچ‌حصار و در بیابان‌ها مورد حمله سگ‌ها قرار گرفته است. در این منطقه سگ‌های بسیاری وجود دارد.

سرپرست دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: این کودک عضو یک خانواده چهار نفره است که پدر همراه آنها نیست و مادر کارگری می‌کند و در زمین‌های کشاورزی سبزی کاری کرده و هزینه زندگی را تامین می‌کند. این خانواده دارای یک کودک ۱.۵ ساله، یک پسربچه سه ساله، یک دختر ۷ ساله و یک دختر ۹ ساله است.

علیگو خاطرنشان کرد: به گفته مادر خانواده پسر سه ساله این خانواده نیز توسط سگ‌ها در همین منطقه مورد حمله قرار گرفته است و مادر می‌گوید همان موقع به کلانتری نیز اطلاع داده‌اند.

وی درباره وضعیت جسمانی این دختر بچه ادامه داد: خوشبختانه وضعیت این دختربچه رو بهبودی است اما ترخیص از بیمارستان فقط با نظر سازمان بهزیستی امکان‌پذیر است. به احتمال خیلی زیاد ما کودک را در اورژانس اجتماعی در بهزیستی نگه‌می‌داریم تا وضعیت خانواده مشخص شود.

سرپرست دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: این خانواده به صورت غیرمجاز در کشور حضور دارند و پلیس امنیت، اداره اتباع، شهرداری در فرآیند تعیین تکلیف این خانواده دخیل هستند اما هنوز اطلاعی نداریم که در این خصوص اقدامی انجام شده است یا خیر البته حدود دو سال پیش یکبار پلیس امنیت این منطقه را پاکسازی کرده است.

علیگو خاطرنشان کرد: طبق قانون اگر یکی از والدین همراه بچه‌ها باشند باید رد مرز شوند و این کار برعهده ادراه اتباع است و اداره اتباع باید وضعیت این خانواده را مشخص کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این اتباع خارجی مخصوص افغانهارواخراج کنیددولت مسولین بیان توضیح بدن به جزضررهنگفت جبران ناپذیر چه سودی دارن

      پاسخ ها

      • یزدان

        اگه بدبخت نبودن اینجا نمیومدن
        .کی میادازوطنش دل بکنه

    • بدون نام

      حالا اتباع بیگانه.فرقی میکنه؟آدم نبوده؟سگ ها خطرناک نیستن؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت

    • بدون نام

      مقصر دولت اصلاحطلبه که گوشت گرون شده ، چیزی گیر سگها نمیاد بخورند...............

    • arash

      نگران نباشید،یه مدت دیگه،دوستان میریزن اونجا خیلی غیر محسوس همشون رو میکشن مبدن میخوریم

    • علی-س

      خدا رو شکر که این بچه زنده هست و داره بهتر میشه بقیشو ولش کن.

    • بدون نام

      دنبال بهانه کشتن سگها
      می‌گشتند که شد!؟
      فردا میبینی کلی اسلحه به دست
      تشریف آوردند و ترتیب این
      سگها رو دادند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درسته نباید با اسلحه و وحشیانه سگ ها رو بکشیم.. اما باید فکری کرد یا نه؟.؟منطقه ما منطقه کاملا مسکونی. با 3 تا دبستان کنار هم.. بیش از اندازه سگهای ولگرد پرسه میزنن.. گروه‌های 5 یا بالاتر... طبق معمول هم مسولین خوابن.

      • ارش

        شما خیلی دلت بحال سگهای ولگرد و هار میسوزه ببر خونتون باهاشون زندگی کن.

      • بدون نام

        خب معلومه سگ های ولگرد رو باید یا قرنطینه کرد یا کشت اگه خیلی ناراحتی هماهنگ کن همشون را بیاری تو خونتون ازشون نگهداری گنی

    • بدون نام

      اون منطقه پراز سگ و شغال هست مسئولان شهرداری اون منطقه اقدام کنند عکسهای این دختر بچه را دیدم کمرش پراز زخم وپنجه حیوان بود

    • بدون نام

      اخه تو که پول نداری شکم این بدبختارو سیر کنی چرا 4 تا بچه میاری اونایی که همه چی دارن یه دونه میارن اونوقت ادمایی که شکم خودشونو نمیتونن سیر کنن هر کدوم کم کم 4,5 تا بچه دارن مثالشم تو آفریقا یا همین افغانستان و پاکستان با بعضی جاها تو ایران

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج