جاباما
۹۵۵۷۶۵
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

ترافیک پُرحجم در محورهای هراز و کندوان

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: فردا تردد خودروها از محورهای هراز و کندوان باتوجه به بازگشت خودروها یک‌طرفه خواهد بود.

خبرگزاری فارس: محسن هاشمی امروز، رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران اظهار کرد: در حال حاضر تردد خودروها در مسیر شمال محورهای هراز و کندوان در برخی مقاطع پرحجم بوده و در محورهای سوادکوه و کیاسر به‌صورت عادی و روان است.

وی افزود: با توجه به شرایط جوی احتمال ریزش بهمن در محورهای کوهستانی مازندران وجود دارد که لازم است رانندگان از توقف در محورهای کوهستانی استان پرهیز کنند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با اشاره به اجرای محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران، اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز جمعه از محور هراز ممنوع است.

هاشمی بیان کرد: فردا تردد خودروها از محورهای هراز و کندوان باتوجه به بازگشت خودروها یک‌طرفه خواهد بود.

وی یادآور شد: همچنین محور فرعی وازک - بلده به دلیل نامناسب بودن و صعب العبور بودن مسیر در ایام زمستان مسدود است و تردد از محورهای جایگزین در کندوان و هراز انجام می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سالهای قبل حداقل فصل زمستان جاده های شمال و جنگلها و دریا فرصت تنفس داشتن ولی امروزه ترافیک داره محیط زیست را نابود میکنه . از مردم عزیز خواهش میکنیم که در این شرایط بد آب و هوا و آلودگی به هیچ عنوان از خودروهای شخصی استفاده نکنن

    • بدون نام

      متاسفانه روش زندگی کردن را اصلا یاد نگرفتیم حدود 80 درصد خودروها تک سرنشین هستن و الکی در خیابونها سرگردان و علاف هستن . مردمی هستیم بشدت مصرف کننده و با دست خودمون و با آگاهی کامل داریم منابع کشور را نابود میکنیم

    • بدون نام

      خدا عقل و شعور را به همه عطا فرموده اما خودمون را به بیشعوری زدیم و طلبکار عالم و آدم هستیم . فقط حرفه ای انتقاد میکنیم و میگیم کشورهای دیگه ال شدن بل شدن . بینای کل دنیا هستیم و کور مطلق برای خودمون . اول باید خودمون و رفتارمون را اصلاح کنیم بعد منتقد دیگران باشیم

    • بدون نام

      خدایی خیلی ملت سرخوشی هستیم کل دنیا قرنتینه شدن چینی ها را راه نمیدن توتبریز چینی ها آزادانه وارد شدن

    • بدون نام

      همه جا سانسور شده چرا چینی ها روبه کشور راه دادین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج