جاباما
۹۵۵۹۱۸
۱۲ نظر
۵۰۱۰
۱۲ نظر
۵۰۱۰
پ

ماجرای سفر ۱۸هزار کیلومتریِ سارقان خودرو

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند ۴ نفره سرقت خودرو و لوازم داخل آن خبر داد و گفت: متهمان با طی مسافت ۱۸ هزارکیلومتری با خودروی مالباخته قاچاق مواد مخدر هم داشته اند.

خبرگزاری مهر: رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند ۴ نفره سرقت خودرو و لوازم داخل آن خبر داد و گفت: متهمان با طی مسافت ۱۸ هزارکیلومتری با خودروی مالباخته قاچاق مواد مخدر هم داشته اند.

سرهنگ کارآگاه کامیار چهری گفت: بیست و چهارم آذرماه سال جاری پرونده‌ای مبنی بر تصادف ساختگی و سرقت خودروی هیوندای خانمی جوان توسط کلانتری ۱۴۵ ونک برای رسیدگی تخصصی به این پایگاه واصل شد.

وی تصریح کرد: خانم جوان که از این سرقت شوکه شده بود با حضور در پایگاه سوم به کارآگاهان گفت: در حال تردد با خودروی شخصی ام در خیابان ولنجک بودم که ناگهان یک دستگاه خودروی پراید قرمز رنگ به آینه خودروی من زد. من ایستادم تا به رفتار آنها اعتراض کنم و از خودرو پیاده شدم و وقتی از خودرو دور شدم راننده و سرنشین پراید به سمت من آمده و در یک آن سوار خودروی من شده و قصد فرار داشتند، برای جلوگیری از فرار آنها از درب خودرو آویزان شدم که سرنشین خودرو با چاقو من را تهدید کرد و پس از حدود ۱۰ متر مسافت من را به زمین انداخته و گریختند.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت افزود: با توجه به حساسیت پرونده و سرقت به عنف صورت گرفته دستگیری سارقان در دستور کار تیمی مجرب از کارآگاهان این پایگاه قرار گرفت. کارآگاهان در گام نخست تحقیقات به محل وقوع سرقت رفته و با بررسی و تحقیقات میدانی موفق شدند تصاویری از سارقان به دست بیاورند.

وی بیان داشت: با بررسی و تطبیق چهره سارقان با متهمان و مجرمان سابقه دار کارآگاهان موفق به شناسایی دو سارق به نام‌های محمدرضا ۲۷ ساله و محسن ۳۲ ساله شدند و مشخص می‌شد سارقان از مجرمان سابقه دار و تحت تعقیب می‌باشند و مجموعه‌ای از انواع جرائم دارند.

سرهنگ چهری در ادامه گفت: با مشخص شدن هویت سارقان شناسایی مخفیگاه محمدرضا و محسن در دستور کار قرار گرفت و مخفیگاه متهمان در شهرستان اسلامشهر شناسایی شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اخذ نیابت قضائی، عنوان کرد: هر دو متهم در یک عملیات مشترک در هجدهم دی ماه در مخفیگاهشان دستگیر و به پایگاه سوم پلیس آگاهی انتقال یافتند.

وی ابراز داشت: محمدرضا خود را سرکرده باند معرفی و اعلام کرد، پس از سرقت خودروی پراید قرمز از شهرستان اسلامشهر به تهران آمده و با خودروی شاکی تصادف ساختگی ایجاد کردیم و پس از سرقت خودرو به پمپ بنزینی رفتیم و پس از سوخت گیری بدون پرداخت پول متواری شدیم و پس از آن از دو دکه روزنامه فروشی سرقت به عنف داشتیم و پس از آن چندین سرقت داخل خودرو را در این مدت انجام دادیم.

وی با بیان اینکه در این رابطه دو مالخر نیز شناسایی و با دستور قضائی در شهرستان اسلامشهر دستگیر شدند، گفت: سارقان در این مدت کوتاه ۱۸ هزار کیلومتری با خودروی شاکی قاچاق مواد مخدر نیز داشته اند.

سرهنگ چهری بیان داشت: با اعتراف صریح متهمان هر ۴ متهم با دستور مقام قضائی روانه زندان شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آذری نیا

      زحمت بیهوده می‌کشید . دو روز دیگر دادگاه آزادشان می‌کند.

      پاسخ ها

      • مختار

        متاسفانه قاطعیت فقط برای کسانی است که سهوا اشتباهی میکنند.و برای جانیان قاطعیتی وجود ندارد.

    • یک ایرانی

      حتما سابقه زندان هم دارن . بعد ازاد ازاد دارن میگردن و پدر مردمو در اوردن . عجب مملکتی .

    • بدون نام

      چرا در زمان مرحوم خلخالی خبری از سرقت وسارق نبود چون دستهای آنهارا از مچ قطع میکرد

    • بدون نام

      سلام احسن که بعداز18000کیلومتر واقعاتبریک بگوییم یاغصه بخوریم

    • بدون نام

      دختر خانم که خودرواش را دزدیدند برود خدا را شکر کند که خودش را هنگام آویزان شدن به درب خودرو دزدها او را با خودشان نبردند،، یک خودروی دیگر میخرد مهم نیست،

    • بدون نام

      تو این ۱۸ هزار کیلومتر،پلیس کجای جاده ها بوده؟؟!!

    • بدون نام

      تو این ۱۸ هزار کیلومتر،پلیس کجای جاده ها بوده؟؟!!

    • زب

      این جوریاست؟؟

    • بدون نام

      ۱۸ هزار کیلومتر تو بیابان که نبودن ! پلیس راه وپلیس ایست وبازرسی تواین همه مسیر یهنی یه جا هم جلوشونو نگرفتن ! اعلام سرقت مگه نکرده صاحب خودرو؟!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دنیارادوروزه،دور زدن،دنیارااب،ببره،

      • بدون نام

        18هزارکیلومتر،،،18،کجا،بودی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج