۹۵۶۱۶۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

بازگشت استقلال، پایان اسکوچیچ با پرسپولیس؟

بازی‌های لیگ برتر هفته هجدهم از دیروز با برگزاری ۵ بازی پیگیری شد و امروز هم با برگزاری ۳ بازی دیگر پایان می‌یابد.

فرهیختگان: بازی‌های لیگ برتر هفته هجدهم از دیروز با برگزاری ۵ بازی پیگیری شد و امروز هم با برگزاری ۳ بازی دیگر پایان می‌یابد تا لیگ رفته‌رفته به روزهای حساس خود نزدیک‌تر شود و علاوه‌بر جدال بالانشینان برای کسب عنوان قهرمانی و سهمیه آسیایی، پایینی‌های جدول هم برای سقوط نکردن رقابت جذابی داشته باشند.

امروز سرخابی‌های پایتخت دیدار هفته هجدهم خود را برگزار می‌کنند، یکی در تهران و ورزشگاه آزادی و دیگری در آبادان مصاف سنگینی با صنعت نفت بالانشین خواهد داشت. این بازی از این جهت که یک پیش‌دربی به شمار می‌رود می‌تواند جذابیت‌های خاصی داشته باشد.

صنعت نفعت آبادان - پرسپولیس؛ صدرنشین میهمان گودبای‌پارتی اسکوچیچ

صنعت نفت آبادان نیم‌فصل اول را با نتایج درخشان به پایان رساند و حتی توانست خود را به‌عنوان یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی معرفی کند، اما این تیم در نیم‌فصل دوم شروع خوبی نداشت و در اولین نبرد خود در خارج از خانه مغلوب نفت مسجدسلیمان شد تا برای این بازی خانگی و بازگشت به لیست تیم‌های مدعی‌ انگیزه بالایی داشته باشد. هرچند موضوع استعفای اسکوچیچ و عدم رضایتش برای ادامه همکاری با این تیم آبادانی حاشیه‌ها را در اطراف این تیم زیاد کرده و ممکن است در بازی مقابل صدرنشین فعلی لیگ برتر به آنها لطمه بزند.

آن‌طور که شنیده می‌شود او برای حضور در کنار دختر خردسالش داعیه جدایی در سر می‌پروراند و برخی منابع بر این باورند، او که گزینه جدی حضور در پرسپولیس هم بود، در پایان هفته هجدهم لیگ برتر از نفتی‌ها خداحافظی می‌کند. اسکوچیچ در سال‌های اخیر آلترناتیو بسیاری از مربیان تیم‌های ایرانی بوده و اکنون نیز صحبت از احتمال حضورش در سپاهان مطرح است.از سوی دیگر پرسپولیس یحیی شروع خوبی در لیگ برتر داشت و توانست تراکتور را در خانه با ۲ گل بدرقه کند تا آنها گام اول بازی‌های سخت هفته‌های ابتدایی را محکم بردارند و امروز برای اینکه یک قدم دیگر به قهرمانی چهارم نزدیک‌تر شوند، چشم به ۳ امتیاز بازی سخت در آبادان دارند.

هرچند تعداد بالای بازیکنانی که در خطر محرومیت از بازی بعدی مقابل استقلال قرار دارند، دست یحیی را برای چیدمان تیمش بسته است. علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، سیامک نعمتی و مهدی ترابی ۳ اخطاره هستند و با دریافت یک کارت زرد دیگر در بازی با صنعت نفت از حضور در بازی بزرگ سال محروم خواهند شد. شاید به همین دلایل شاهد یک پرسپولیس متحول‌شده در بازی با صنعت نفت باشیم. این انتخاب یحیی است که ۳ امتیاز آبادان را فدای دربی کند یا با تمام قوا تیمش را به زمین بفرستد.

شهرخودرو - ماشین‌سازی؛ اولین حضور بدون یحیی در مشهد

شهرخودرو در فصل نقل‌وانتقالات بزرگ‌ترین بازنده لقب گرفت. آنها کادرفنی موفق خود را که حتی تیم ملی هم نیم‌نگاهی به آن داشت، از دست دادند تا بدون این مربی گام‌های آینده را بردارند. البته مشهدی‌ها با سرآسیابی گام نخست را خوب برنداشتند و در بوشهر، مقابل تیمی که هیچ بردی تا قبل این بازی در پرونده نداشت، به یک تساوی بدون گل رضایت دادند، اما در پلی‌آف بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا توانستند دست به کار بزرگی بزنند و حضورشان در مرحله گروهی را مسجل کنند.

از طرفی تیم ماشین‌سازی در این فصل نشان داده که به این راحتی‌ها نمی‌بازد و این را در بازی هفته هفدهم با متوقف کردن سپاهان پرقدرت نشان داد. این بازی می‌تواند عیار تیم سرآسیابی را به‌خوبی به نمایش بگذارد و هواداران مشهدی می‌توانند اولین نمایش تیم‌شان بدون یحیی را از نزدیک نظاره‌گر باشند.

استقلال - نفت مسجدسلیمان؛ بازگشت استقلال آسیایی به لیگ برتر

تیم استقلال که هفته هفدهم لیگ برتر را به خاطر اعتراض فولاد لغوشده دید، در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا دست به کار بزرگی زد و موفق شد با ۲ پیروزی پرگل برای همه تیم‌های آسیایی خط و نشان بکشد و حالا با روحیه‌ای مضاعف گام به بازی‌های لیگ برتر می‌گذارد. آبی‌های پایتخت که این روزها با زوج خطرناک خط حمله خود برای هر حریفی دردسرساز شده‌اند، امروز مقابل تیمی صف‌آرایی می‌کنند که خیلی سخت گل می‌خورد. آنها در طول ۱۷ بازی تنها ۸ گل خورده در کارنامه خود دارند که تنها یک گل بیشتر از پرسپولیس که بهترین خط دفاعی را در اختیار دارد، دریافت کرده است.

این می‌تواند محک خوبی برای مهاجمان آبی باشد که طی هفته‌های اخیر در آسیا خیلی‌راحت به گل رسیده‌اند. اما فرهاد مجیدی که با حرف و حدیث فراوان بعد از جدایی استراماچونی به نیمکت آبی‌ها رسید، امروز اولین حضورش در مقابل هواداران استقلال را خواهد داشت و البته او به دلیل مصدومیت‌های فراوانی که بازیکنان تیمش دارند، دستش برای ارنج تیم بسته است و حالا که تیمش در آستانه دربی هم قرار دارد، کارش برای شاداب نگه‌داشتن بازیکنانی که در این چند روز، ۲ بازی سنگین و مسافرت‌های طولانی داشته‌اند، بسیار سخت خواهد بود.

او اعلام کرده که در این بازی به چند بازیکن تاثیرگذار تیمش استراحت می‌دهد و همین مساله می‌تواند کار را برای استقلالی‌ها در این بازی مشکل، مشکل‌تر کند. از طرفی تارتار که یکی از گزینه‌های نیمکت پرسپولیس هم بود، درنهایت در مسجدسلیمان ماندنی شد تا به روند بازی‌های خوب‌شان در نیم‌فصل اول ادامه دهند. در استقلال تنها مسعود ریگی خطر محرومیت را پیش‌روی خود می‌بیند که البته ممکن است در این بازی استراحت کند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج