۹۵۶۹۶۵
۱ نظر
۵۰۷۲
۱ نظر
۵۰۷۲
پ

خرید آنلاین بیمه بدنه؛ کدام سایت بهتر است؟

سامانه‌های استعلام قیمت و خرید آنلاین بیمه امکان مقایسه حق بیمه شرکت‌های مختلف را برای کاربر فراهم کرده‌اند، اما این پایان ماجرا نیست. بررسی‌ها نشان می‌دهد نرخ‌های اعلام شده در این سایت‌ها با یکدیگر متفاوت است و بیمه در بعضی از آن‌ها با قیمت پایین‌تر و در بعضی دیگر با قیمت بالاتری عرضه می‌شود.

روزنامه هفت صبح - احمدرضا نجفی: سامانه‌های استعلام قیمت و خرید آنلاین بیمه امکان مقایسه حق بیمه شرکت‌های مختلف را برای کاربر فراهم کرده‌اند، اما این پایان ماجرا نیست. بررسی‌ها نشان می‌دهد نرخ‌های اعلام شده در این سایت‌ها با یکدیگر متفاوت است و بیمه در بعضی از آن‌ها با قیمت پایین‌تر و در بعضی دیگر با قیمت بالاتری عرضه می‌شود. این مورد درباره بیمه بدنه به اوج خود می‌رسد، طوری که اختلاف قیمت‌ها در چهار سامانه ازکی، بیمه‌بازار، بیمه دات کام و بیمیتو، بعضاً به ۵۰ درصد می‌رسد. در این نگزارش با در نظر گرفتن یک خودرو با شرایط یکسان، هزینه بیمه بدنه در این چهار سامانه را با هم مقایسه کرده‌ایم.

خودروی مورد نظر ما یک تیبای صندوق‌دار صفر کیلومتر است که در حال حاضر حدود ۶۰ میلیون تومان قیمت دارد. چنین خودرویی مشمول تخفیف بیمه شخص ثالث نمی‌شود، اما می‌توان روی تخفیف خودرو صفر کیلومتر حساب باز کرد. بیمه بدنه علاوه بر پوشش اصلی که در زمان تصادف رانندگی یا سرقت کلی خودرو به کمک‌تان می‌آید، شامل پوشش‌های جانبی است. عموماً شرکت‌ها بیمه بدنه را با چهار پوشش اضافی شکست شیشه، بلایای طبیعی، پاشیدن مواد شیمیایی و سرقت قطعات درجا ارائه می‌کنند. با درخواست مشتری این پوشش‌ها قابل حذف شدن هستند، اما در چنین حالتی بیمه بدنه تا حد زیادی کارایی خود را از دست خواهد داد. باید توجه داشته باشید که لزوماً ارزان‌ترین بیمه، بهترین نیست و در انتخاب شرکت بیمه مورد نظر باید به تعداد شعب، زمان پاسخگویی و مواردی از این دست توجه کنید.

خرید آنلاین بیمه بدنه؛ کدام سایت بهتر است؟

نکته عجیب اینجاست که قیمت بیمه یک شرکت در چهار سامانه فروش آنلاین متفاوت اعلام شده. مطابق تجربه شخصی، در صورت مراجعه حضوری به شعب شرکت‌های بیمه، هزینه نهایی کمتر از خرید آنلاین از سامانه‌ها خواهد بود. مقایسه چهار سامانه فعال در زمینه فروش آنلاین بیمه نشان می‌دهد، بیمیتو تا حدودی شرایط بهتری نسبت به رقبایش دارد و قیمت‌ها در بیمه‌بازار چندان قابل تعریف نیست. این مورد می‌تواند از خدمات پس از فروش و نحوه سفارش آنلاین بیمه متأثر باشد. برای همین بهتر است قبل از خرید، حتماً قیمت و شرایط سایت‌های دیگر را هم بررسی کنیم.

ازکی؛ ۴۴۰ هزار تا ۹۲۰ هزار تومان

خرید آنلاین بیمه بدنه؛ کدام سایت بهتر است؟

سامانه استعلام قیمت و خرید بیمه ازکی، بیمه بدنه را برای یک تیبای صندوق‌دار صفرکیلومتر بین ۴۴۰ تا ۹۲۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌کند. البته این رقم با در نظر گرفتن چهار پوشش شکستن شیشه، پاشیدن رنگ، مواد شیمیایی و اسیدی، بلایای طبیعی و سرقت درجای قطعات استعلام شده و با اضافه شدن پوشش‌هایی مثل ایاب و ذهاب، نوسانات قیمت بازار و ... نرخ حق بیمه سالانه افزایش پیدا خواهد کرد. بیمه تعاون در سامانه ازکی برای تیبای صفر کیلومتر ۴۳۹ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود. در این سامانه تعداد شعب پرداخت خسارت بیمه تعاون ۲۵ شعبه اعلام شده است.

اگر بخواهید بیمه بدنه دانا را از این سامانه بخرید، نرخ حق بیمه ۴۴۴ هزار تومان سالانه در نظر گرفته می‌شود. ازکی ۷۸ شعبه بیمه دانا را به عنوان شعب پرداخت خسارت معرفی کرده است. بیمه بدنه آسیا در این سامانه ۵۵۹ هزار تومان قیمت دارد و تعداد شعب پرداخت خسارت آن به ۷۹ شعبه می‌رسد. بیمه بدنه سرمد با ۱۹ شعبه پرداخت خسارت در سامانه ازکی ۵۸۴ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود.

ازکی برای بیمه بدنه رازی قیمت ۶۲۷ هزار تومان را در نظر گرفته و می‌گوید در ۳۹ شعبه این شرکت امکان پرداخت خسارت وجود دارد. مشتریانی که بخواهند برای تیبای ۶۰ میلیونی خود بیمه بدنه پاسارگاد را از سامانه ازکی بخرند، باید رقمی در حدود ۷۲۵ هزار تومان هزینه کنند. تعداد شعب پرداخت خسارت بیمه پاسارگاد در ازکی ۶۲ شعبه اعلام شده است. بیمه ایران گران‌ترین بیمه بدنه‌ای است که در ازکی فروخته می‌شود و حق بیمه سالانه آن برای تیبای ۶۰ میلیونی، حدود ۹۱۶ هزار تومان است. تعداد شعب پرداخت خسارت بیمه ایران در ازکی ۱۹۲ مورد اعلام شده است. باید توجه داشته باشید که اگر پوشش‌های اصلی را از بیمه بدنه حذف کنید، قیمت بیمه حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد کاهش پیدا می‌کند. البته در چنین شرایطی بیمه بدنه تا حد زیادی کارایی خود را از دست خواهد داد.

بیمه‌بازار؛ ۶۳۰ هزار تا یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان

خرید آنلاین بیمه بدنه؛ کدام سایت بهتر است؟

قیمت بیمه بدنه برای یک تیبای صندوق‌دار صفر کیلومتر ۶۰ میلیون تومانی در بیمه‌بازار بین ۶۳۰ هزار تا یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان متغیر است. البته در صورتی که هر چهار پوشش معمول در بیمه بدنه را خریداری کنید، با چنین قیمت‌هایی روبه‌رو خواهید بود. عموماً بیمه بدنه را با پوشش‌های اضافی سرقت قطعات، پاشیدن مواد شیمیایی، شکستن شیشه و بلایای طبیعی می‌خرند. ارزان‌ترین بیمه بدنه در بیمه‌بازار ۶۲۵ هزار تومان قیمت دارد و مربوط به شرکت بیمه تجارت نو است.

این بیمه صرفاً در تهران ارائه می‌شود و بر اساس اطلاعاتی که بیمه‌بازار ارائه کرده، تعداد شعب پرداخت خسارت این شرکت به ۳۰ مرکز می‌رسد. اگر بخواهید از بیمه‌بازار، بیمه بدنه دانا بخرید، قیمت حق بیمه سالانه رقمی حدود ۶۶۸ هزار تومان در نظر گرفته می‌شود و در نهایت بر اساس اعلام این سامانه، ۷۸ شعبه برای پرداخت خسارت پاسخگو خواهند بود. بیمه بدنه سینا در بیمه‌بازار ۷۵۷ هزار تومان قیمت دارد و صرفاً برای ساکنان تهران فروخته می‌شود. تعداد شعب پرداخت خسارت برای بیمه بدنه سینا ۵۰ مورد اعلام شده است.

اگر بخواهید از بیمه‌بازار بیمه بدنه آسیا بخرید، باید حدود ۷۹۴ هزار تومان هزینه کنید. بیمه‌بازار می‌گوید ۷۰ شعبه بیمه آسیا برای پرداخت خسارت پاسخگو خواهند بود. مشتریان بیمه پاسارگاد اگر بخواهند بیمه بدنه خود را از سامانه آنلاین بیمه‌بازار بخرند، باید ۸۳۹ هزار تومان هزینه کنند. این بیمه صرفاً در شهر تهران فروخته می‌شود و تعداد شعب پرداخت خسارت برای آن ۶۲ مرکز اعلام شده است. بیمه‌بازار، بیمه بدنه ایران را با قیمت یک میلیون و ۳۰۹ هزار تومان می‌فروشد که رقم بالایی به نظر می‌رسد.

این سامانه می‌گوید تعداد شعب پرداخت خسارت بیمه ایران ۱۸۵ مورد است. گران‌ترین بیمه بدنه در بیمه‌بازار یک میلیون و ۸۹۵ هزار تومان قیمت دارد که مربوط به شرکت بیمه پارسیان است. این بیمه برای ساکنان شهر تهران فروخته می‌شود و تعداد مراکز پرداخت خسارت آن ۶۹ مورد اعلام شده است. اگر از چهار پوشش اضافی صرف‌نظر کنید و صرفاً به پوشش‌های اصلی بسنده کنید، هزینه بیمه بدنه بین ۲۰ تا ۳۰ درصد کمتر می‌شود. برای مثال در چنین حالتی بیمه بدنه پارسیان یک میلیون و ۳۵۳ هزار تومان و بیمه بدنه تجارت نو ۵۰۰ هزار تومان در بیمه‌بازار قیمت می‌خورد.

بیمه دات‌کام؛ ۵۶۰ هزار تا یک میلیون و ۱۷۰ هزار تومان

خرید آنلاین بیمه بدنه؛ کدام سایت بهتر است؟

سامانه بیمه دات‌کام قیمت بیمه بدنه شرکت‌های مختلف را دست‌کم ۵۶۰ هزار تومان در نظر می‌گیرد و بالاترین نرخ هم رقمی در حدود یک میلیون و ۱۷۰ هزار تومان است؛ البته با در نظر گرفتن چهار پوشش اضافی سرقت، مواد شیمیایی، شکستن شیشه و بلایای طبیعی که عموماً در بیمه بدنه به مشتری ارائه می‌شوند. اگر این پوشش‌ها را درخواست نکنید و صرفاً به پوشش‌های اصلی بسنده کنید، هزینه حق بیمه برای‌تان کمتر محاسبه خواهد شد.

بیمه دات‌کام قیمت بیمه بدنه آسیا را ۵۵۹ هزار تومان در نظر می‌گیرد و تعداد شعب پرداخت خسارت این شرکت را ۷۵ مورد اعلام کرده است. این رقم عموماً در بین سایت‌های فروش آنلاین بیمه یکسان است و تفاوت اصلی در قیمت بیمه مشاهده می‌شود. بیمه تعاون در این سامانه ۶۵۹ هزار تومان در نظر گرفته شده و گفته می‌شود با اعزام کارشناس پرداخت انجام خواهد شد.

آن‌هایی که می‌خواهند از بیمه دات‌کام، بیمه بدنه ایران بخرند، باید ۸۲۵ هزار تومان هزینه کنند. تعداد شعب پرداخت خسارت بیمه ایران در این سامانه ۱۸۰ شعبه اعلام شده است. بیمه بدنه پارسیان در بیمه دات‌کام با قیمت ۸۳۹ هزار تومان فروخته می‌شود و بر اساس اعلام این سامانه، شرکت بیمه پارسیان در ۵۸ شعبه خسارت را به مشتریان پرداخت خواهد کرد. بیمه بدنه کارآفرین در سایت بیمه دات‌کام برای یک تیبای ۶۰ میلیونی با قیمت ۸۸۳ هزار تومان فروخته می‌شود و ۴۱ شعبه برای پرداخت خسارت معرفی شده‌اند. در این سامانه بیمه بدنه شرکت پاسارگاد با قیمت یک میلیون و ۱۲۸ هزار تومان فروخته می‌شود و تعداد شعب پرداخت خسارت مثل بقیه سامانه‌های فروش بیمه، ۷۹ مورد اعلام شده است.

گران‌ترین بیمه بدنه در سامانه بیمه دات‌کام مربوط به شرکت بیمه البرز است که با قیمت یک میلیون و ۱۷۰ هزار تومان فروخته می‌شود. آن‌طور که این سامانه اعلام کرده ۵۸ شعبه بیمه البرز برای پرداخت خسارت پاسخگو هستند. یکی از موارد عجیب سامانه بیمه دات‌کام، اشتباه این سامانه در اعلام قیمت‌ها به تومان و ریال ناست، طوری که بیمه دات‌کام قیمت‌ها را به ریال اعلام کرده، اما در اصل، تومان صحیح است.

بیمیتو؛ ۴۴۰ تا ۸۲۰ هزار تومان

خرید آنلاین بیمه بدنه؛ کدام سایت بهتر است؟

اگر بخواهید برای یک تیبای صندوق‌دار صفر کیلومتر از سایت بیمیتو بیمه بدنه بخرید، باید بین ۴۴۰ تا ۸۲۰ هزار تومان هزینه کنید. این رقم با در نظر گرفتن چهار پوشش اضافی که عموماً در بیمه بدنه لحاظ می‌شوند، محاسبه شده است. بیمه بدنه تعاون در سامانه بیمیتو با قیمت ۴۳۹ هزار تومان فروخته می‌شود و تعداد شعب پرداخت خسارت آن ۱۹ شعبه اعلام شده است. قیمت بیمه بدنه دانا در این سایت ۴۴۴ هزار تومان است و آن‌طور که بیمیتو اعلام کرده، ۷۳ شعبه برای پرداخت خسارت به مشتریان پاسخگو خواهند بود.

بیمه ملت در سامانه بیمیتو برای متقاضیان بیمه بدنه با قیمت ۵۱۷ هزار تومان فروخته می‌شود. بعد از بروز حادثه، مشتریان بیمه می‌توانند در ۶۰ شعبه این شرکت خسارت خود را دریافت کنند. اگر بخواهید بیمه بدنه کوثر را از بیمیتو بخرید، باید ۵۵۱ هزار تومان هزینه کنید. تعداد شعب پرداخت خسارت بیمه کوثر در این سایت، ۳۳ مورد اعلام شده است. بیمه بدنه آسیا در بیمیتو با نرخ ۵۵۹ هزار تومان فروخته می‌شود و گفته می‌شود ۹۹ شعبه این شرکت برای پرداخت خسارت پاسخگوی مشتریان خواهند بود. هزینه سالانه بیمه بدنه سینا در سایت بیمیتو ۶۰۶ هزار تومان در نظر گرفته شده و تعداد شعب پرداخت خسارت ۵۳ مورد است.

بیمه بدنه دی در این سامانه با نرخ ۶۲۵ هزار تومان فروخته می‌شود و اگر بخواهید خسارت بیمه بگیرید، می‌توانید به یکی از ۴۹ شعبه پرداخت خسارت مراجعه کنید. آن‌هایی که می‌خواهند برای تیبای صفر کیلومتر ۶۰ میلیونی‌شان از سایت بیمیتو بیمه بدنه رازی بخرند باید ۶۲۷ هزار تومان هزینه کنند. تعداد شعب پرداخت خسارت بیمه رازی در این سایت ۴۷ مورد اعلام شده است. قیمت بیمه بدنه پارسیان در سایت بیمیتو ۶۳۳ هزار تومان است و بیمه بدنه البرز با نرخ ۷۰۲ هزار تومان فروخته می‌شود.

اگر بخواهید از بیمیتو، بیمه بدنه کارآفرین بخرید، باید ۷۰۶ هزار تومان هزینه کنید. حق بیمه سالانه برای بیمه بدنه پاسارگاد در سایت بیمیتو رقمی در حدود ۷۱۱ هزار تومان در نظر گرفته شده است و بیمه ما، با نرخ ۷۹۸ هزار تومان فروخته می‌شود. گران‌ترین بیمه بدنه در سایت بیمیتو، مربوط به شرکت بیمه ایران است که با نرخ ۸۲۵ هزار تومان فروخته می‌شود. بررسی‌ها نشان می‌دهد قیمت‌های اعلام شده در سایت بیمیتو، عموماً پایین‌تر از قیمت دیگر سایت‌های فروش آنلاین بیمه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آره حتما آنلاین بیمه بخریم.اینا با کارشناسی حضوری ماشین و صدجور عکس از زوایای مختلف از زوایای ماشین موقع پرداخت خسارت انقلت میارن آخرشم نصف خسارت رو میدن چه برسه اینترنتی و ندیده بخایم بیمه کنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج