۹۵۷۰۹۷
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

نصرتی: پرسپولیس یحیی با تیم کالدون تفاوت دارد

مدافع پیشین پرسپولیس می‌گوید این تیم می تواند با وجود مهره‌های زیادی که دارد برنده دربی شود.

ایسنا: نود و یکمین دربی پایتخت در حالی روز پنج‌شنبه در چارچوب هفته نوزدهم برگزار می‌شود که دو تیم شرایط خوبی دارند و جدال حساس دو تیم، با توجه به وضعیت جدول حساس‌تر از قبل شده است.

محمد نصرتی، بازیکن پیشین پرسپولیس و سرمربی فعلی تیم دسته یکی گل ریحان گفت: هر ۲ تیم شرایط خوبی دارند. کالدرون زحمات زیادی برای پرسپولیس کشید اما پرسپولیس گل‌محمدی تیم متفاوت‌تری است. بازی این تیم هم مقابل صنعت نفت آبادان و هم مقابل تراکتور روان بود و قرمزها تیم برتر زمین بودند. پرسپولیس در ۵ فصل اخیر، پرمهره‌ترین تیم ایران بوده است و این پتانسیل پیروزی در داربی را افزایش می‌دهد.

او افزود: استقلال هم شرایط خوبی دارد و توانسته با فرهاد مجیدی به دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. شرایط دو تیم از لحاظ نیمکت شبیه به هم است زیرا قبل از حضور مجیدی، این استراماچونی بود که زحمت زیادی برای تیم کشید و هماهنگی خوبی در بین بازیکنان ایجاد کرد. امیدوارم بازی جذابی از سوی ۲ تیم باشد و طبیعتا دوست دارم پرسپولیس برنده این بازی باشد.

سرمربی گل ریحان درباره دیدار روز گذشته این تیم برابر رایکا بابل گفت: بازی کاملا یک‌طرفه‌ بود و تیم ما در هر دو نیمه، تیم برتر زمین بود. متاسفانه تیم‌های حریف مقابل ما سعی می‌کنند از حربه‌های غیرفوتبالی مانند اتلاف وقت و اعتراض به داور برای گرفتن امتیاز استفاده کنند که این برای فوتبال ایران خوب نیست. بعضی از همکاران من سعی می‌کنند به هر نحوی امتیاز بگیرند که این می‌تواند دلایل محتلفی از جمله فشار باشگاه‌شان به آن‌ها باشد اما این دلیل نمی‌شود که بخواهند غیرفوتبالی امتیاز بگیرند.

او اضافه کرد: هر مربی در لیگ آزادگان یا لیگ برتر باید یاد بگیرند بازیکنان‌شان را آموزش فنی دهند نه این که بخواهند از طریق کارهای غیرفنی خود را در جدول بالا بکشند. هدف تیم من صعود به لیگ برتر است اما در این راه چند رقیب خیلی جدی داریم. ما تلاش‌مان را می‌کنیم این اتفاق رخ دهد و یکی از تیم‌های صعودکننده گل ریحان باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نود و دو. تكرار كن تا ياد بگيري شيش تايي

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج