۹۵۷۱۲۱
۷ نظر
۵۰۱۵
۷ نظر
۵۰۱۵
پ

احداث زیرگذر استاد معین با ۶۵میلیارد تومان

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه برای احداث زیرگذر خیابان استاد معین ۶۵میلیارد تومان هزینه شده، گفت: ۵۱میلیارد تومان آن برای بخش عمرانی و مابقی برای رفع معارضین تاسیسات شهری بوده است.

ایسنا: معاون فنی عمرانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه برای احداث زیرگذر خیابان استاد معین ۶۵ میلیارد تومان هزینه شده، گفت: ۵۱ میلیارد تومان آن برای بخش عمرانی و مابقی برای رفع معارضین تاسیسات شهری بوده است.

صفا صبوری دیلمی در آئین بهره برداری از تونل زیرگذر استاد معین در تشریح ابعاد فنی این پرژه گفت: زیرگذر استاد معین از سال ۱۳۹۳ آغاز می‌شود و قرارگاه خاتم الانبیاء به همراه مشاور زحمات زیادی را در طراحی و بازطراحی پروژه کشیدند. این زیرگذر به این دلیل احداث شد که گردش به چپی در خیابان آزادی داشتیم که پس از ساخت خط بی آر تی این حرکت متوقف شد. لذا با احداث این زیرگذر حرکت به سمت جنوب با فاصله کمتری انجام می‌شود.

وی افزود: ۶۸۱ متر طول این پروژه است که در سال ۱۳۹۵ شهرداری پروژه را متوقف کرد. چرا که انحراف ترافیک به سمت خیابان آزادی امکان پذیر نبود. در این مرحله پروژه با پیشرفت ۱۶ درصد روبرو بود. لذا با تغییر طراحی زیر خیابان آزادی در سال ۹۶ پروژه تغییر و در مرداد ۹۷ به پیمانکار ابلاغ شد. در این مراحل قوس میانی تونل را تغییر دادیم.

دیلمی ادامه داد: تاسیسات زیادی در زیر خیابان آزادی وجود داشت. به شکلی که ۵۰ میلیارد تومان هزینه اجرایی پروژه و ۱۵ میلیارد تومان برای رفع تاسیسات معارض هزینه شد. بی تردید پیچیده‌ترین تونل ساخته شده در تهران همین ۷۳ متر تونل زیرگذر آزادی، استادمعین است که خوشبختانه در دی ماه سال ۹۸ پروژه تکمیل و بدون هیچ حادثه‌ای و حتی حادثه‌ای کوچک به بهره برداری رسید.

در بخش دیگری از این مراسم مظاهریان معاون برنامه ریزی شهرداری تهران نیز با اشاره به اینکه این پروژه با تاثیرات محلی امروز به بهره برداری رسیده است، افزود: اتفاق بسیاری خوبی است که مردم در مورد این پروژه صحبت می‌کنند و این نشان از سطح بالایی از تعامل است.

وی افزود: لایحه بودجه سال آینده شهرداری تهران تقدیم شورا شده که در آن پروژه‌های محله محور پررنگ‌تر دیده شده تا در جهت حل مشکلات محلات گام برداشته شود.

وی ادامه داد: برای این کار ۲۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده و برآورد ما پوشش ۱۰۰۰ پروژه از طریق اعتبار در نظر گرفته شده است. قطعا برگشت به محلات و شنیدن صحبت‌های مردم محلات برای حل مشکلات آنها هدفی است که شورا و شهرداری تهران در دستور کار خود قرار داده است.

در بخش دیگری از این مراسم محمد فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء نیز گفت: این پروژه کمی به دلیل تغییر طراحی و معارضین تاسیسات موجود با تاخیر همراه شد. حدود ۶۰ درصد پروژه در حدود هفت ماه انجام شد که نشان می‌دهد هر کجا همدلی در شهر پدید بیاید می‌توان کارها و پروژه‌های بزرگی را انجام داد.

وی افزود: در زیر این تونل مترو و در بالا تاسیسات شهری از جمله لوله آب را دارد که با رعایت استانداردهای فنی تحقق این پروژه را عملی کرد. بی تردید این ظرفیت وجود دارد که خدمات خود را گسترده کنید و بیش از این شاهد تحقق افتخار و شاهکارهای مهندسی در جایجای شهر تهران باشیم.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء گفت: در نیمه نخست اسفند امسال با توجه به برنامه ریزی که انجام شده شاهد بهره برداری از زیرگذر گیشا خواهیم بود و به این ترتیب در کنار شهرداری در حوزه‌های مختلف آمادگی ارائه خدمات بیشتر را داریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی لازم بود، خدا قوت

    • ...جانم فدای ایرلن

      بخدا از اول تا آخرش بدن شرکتهای خارجی نصف نصف اینم نمیشه .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خارجی ها چند برابر می گیرند ثانیا کارگران و مهندسی ایرانی بیکار می شوند.یکمی غیرت ایرانی داشته باش

    • م.و

      سلام خیلی دیر انجام شد ولی عالی عالی ممنونم منطقه ۹وناحیه ۱ از ترافیک نجات پیدا کرد درود به شرف تون.

    • بدون نام

      عالی. ممنونیم

    • جعفری

      دست مریزاد دست مهندسین ایرانی خوبشو باید بوسید مرگ بر آنهاییکه هیچ گوشه کاریه میزنند

    • بدون نام

      عالی بهترازاین نمیشه سر ملت کلاه گذاشت وکسی هم که کاری با این کارها نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج