۹۵۷۴۷۶
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

انهدام بزرگترین شبکه تهیه و توزیع مواد مخدر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا، جزئیات عملیات شناسایی و انهدام بزرگترین شبکه بین المللی تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی در استان را تشریح کرد.

خبرگزاری ایلنا: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا، جزئیات عملیات شناسایی و انهدام بزرگترین شبکه بین المللی تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی در استان را تشریح کرد.

سردار محمد مسعود زاهدیان اظهار داشت: با اقدامات اطلاعاتی و شبانه روزی ماموران مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان بزرگترین شبکه تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی در جنوب کشور شناسایی و متلاشی شد.

وی افزود: اعضای این شبکه به صورت خانوادگی در امر تهیه وتوزیع موادمخدر فعالیت داشته و در سال حدود ۳ تن هروئین و شیشه از کشور های افغانستان و پاکستان به صورت سازمان یافته و بسیار پیچیده به کشور قاچاق و در استان هرمزگان و استان های همجوار و کشورهای خلیج فارس به فروش می رسانند.

سردار زاهدیان تصریح کرد: اعضای این شبکه با خرید و فروش موادمخدر دارای ثروت و اموال نامشروعی بوده و از تمکن مالی بسیار بالایی برخوردار بوده اند.

به گزارش سایت پلیس، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا خاطر نشان کرد: با اقدامات شبانه روزی پلیس ۷ تن از اعضای این شبکه بین المللی دستگیر و تاکنون ۴۰ میلیارد ریال وجه نقد، ۵۳ واحد ساختمان و مستغلات،۶۱ کیلوگرم طلا و جواهرات و۴۳دستگاه انواع خودروهای ایرانی و خارجی از اعضای شبکه به ارزشی بالغ بر هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال شناسایی و توقیف و متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رسولی

      خسته نباشن آقایان موادمخدر!!! بعد گذشت و فروختن ۳تن ناقابل موادمخدر،تازه آقایان باندخانوادگی و دستگیر کردن،بعد از فروش ۳تن مواد و بیچاره کردن این همه جوون و مردم تازه دستگیرشدن،بعد مرگ سهراب،نوش دارو،واقعا که!!!!!!!!

    • بدون نام

      درودبر شجاعترین وپاکترین وبا وفاترین مدافع ملت ودین وطن وبشریت در ایران سردارسرلشگر زاهدیان

    • بدون نام

      هنوز هم کم انهدام کرده ای عجیب است که در منطقه ما این همه موادی ومواد فروش هیچکس کاری به آنها ندارد این کارهای مقطعی است گروه دیگری دست به کار می شود

    • ....جانم فدای ایران

      بخدا همش دروغه . هر روز دارن تیتر میزنن که بزرگترین قاچاق مواد مخدر در فلان جا منهدم شد ، چه خبره ار کوبا هم که بدتر شده .

    • بدون نام

      مواد مخدر در کشور ما مبارزه آنچنانی نمی شود ودارد پدر یک عده رو در میاره ویک عده هم گردن کلفت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج