جاباما
۹۵۷۶۰۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

قطبی: سرمربیگری تیم ملی ایران افتخار بزرگی است

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: سرمربیگری تیم ملی ایران برای هر فردی افتخار بزرگی است و بی تردید می‌توان با این تیم قدرتمند راهی جام جهانی شد.

خبرگزاری ایرنا: سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: سرمربیگری تیم ملی ایران برای هر فردی افتخار بزرگی است و بی تردید می‌توان با این تیم قدرتمند راهی جام جهانی شد.

افشین قطبی روز سه‌شنبه در گفت‌وگویی در خصوص شرایط خود در چین، گفت: در ابتدا باید به تمام مردم ایران بخصوص فوتبال دوستان سلام کنم. خوشبختانه در شهری که ما حضور داریم هنوز ویروس کرونا نتوانسته باعث مرگ شود و ما هم اکنون در خارج از چین و در اردو هستیم.

وی ادامه داد: شرایط بسیار خوبی در لیگ دشوار و بسیار پرهیجان چین داریم و خوشبختانه هواداران و مدیران باشگاه از عملکرد تیم بسیار رضایت دارند.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران در خصوص وضعیت تیم ملی ایران و عملکرد مارک ویلموتس گفت: هیچ‌وقت در مورد عملکرد سایر همکارانم اظهار نظر نکرده و نخواهم کرد چون این عمل را مخالف عُرف و مغایر با اصول همکاری می‌بینم. اگر روزی خصوصی او از من در خصوص عملکردش سوال کند به طور حتم نظراتم را بیان می‌کنم.

قطبی اظهار داشت: انتخاب مارک ویلموتس در شرایطی صورت گرفت که فدراسیون تحت فشار بود و باید یک مربی خارجی را جانشین کارلوس کی‌روش می‌کرد اما این یعنی عذر بدتر از گناه است.

وی در مورد شانس امیر قلعه نویی و علی دایی برای پذیرش سرمربیگری تیم ملی ایران گفت: همان‌طور که عرض کردم در مقامی نیستم که بتوانم در خصوص این مردان بزرگ فوتبال ایران نظر دهم. هر دو آنها دارای ویژگی‌های خاصی هستند. شغل مربیگری همیشه با ریسک همراه بوده و ریسک جدا از این شغل نیست.

سرمربی اسبق تیم ملی تاکید کرد: مربیگری در تیم ملی فوتبال برای هر مربی یک انتخاب ویژه است، به شرطی که پیشنهاد آن در زمان مناسب و به وقت ارایه شود.

وی در خصوص اینکه آیا تا امروز با او برای حضور در تیم ملی مذاکره شده است، اظهار داشت: تا امروز پیشنهاد رسمی به مدیر برنامه‌های من از طرف فدراسیون نشده است ولی افرادی که دلشان برای فوتبال این مملکت می‌سوزد با او رایزنی‌هایی داشته‌اند که رسمی نبوده است. سرمربیگری تیم ملی برای من افتخار بزرگی است اما به هر حال مسایلی وجود دارد که مانع از این اتفاق شده است.

قطبی در پاسخ به این سوال که آیا حضور او در تیم ملی ایران با توجه به حضور ایران در جایگاه سوم گروه ریسک بزرگی نیست، گفت: همان‌طور که گفتم تا این لحظه به طور رسمی با من مذاکره نشده است اما همیشه در مربیگری دنبال کارهای سخت بودم و با هدف تیم خود را انتخاب کردم.

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص برگزاری شهرآورد ۹۲ پایتخت گفت: دربی بازی بسیار بزرگی است که هر مربی و بازیکنی دوست دارد آن را از نزدیک تجربه کند. یکی از افتخارات من حضور در شهرآورد ایران به عنوان سرمربی پرسپولیس است و خوشبختانه توانستیم با این تیم قهرمان لیگ شویم.

وی تصریح کرد: دو تیم و به ویژه هواداران آنها سرمایه‌های اصلی فوتبال ایران هستند و برای هر مربی کار کردن در چنین شرایطی لذت بخش است.

قطبی اظهار داشت: آرزوی قلبی من موفقیت پرسپولیس در این مسابقه است اما برای هر دو سرمربی جوان که از سرمایه‌های فوتبال ایران هستند آرزوی موفقیت می‌کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج