۹۵۸۰۴۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

چهارِ فرهاد، پنج می‌شود؟

فرهاد مجیدی برای اولین بار به عنوان سرمربی استقلال در دربی پایتخت شرکت می‌کند.

خبرگزاری میزان: حدود ۱۵ ساعت تا دربی ۹۱ باقی مانده و همچون گذشته که در روز‌های منتهی به دربی حساسیت‌ها به اوج خود می‌رسید این بار هم این اتفاق به شکل شدیدتری در حال رخ دادن است.

بدون شک یکی از دلایلی که باعث شده دربی ۹۱ تا این حد حساس شود حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال است؛ بازیکن سابق و محبوب استقلالی‌ها در دورانی که بازی می‌کرد ۴ گل حساس و به یادماندنی در دربی‌ها به ثمر رسانده بود، اما این بار او به عنوان سرمربی استقلال به مصاف پرسپولیس می‌رود و با توجه به اینکه هواداران پرسپولیس نسبت به او آلرژی دارند این مربی روز سختی در بازی امروز خواهد داشت.

مجیدی مربی کم‌تجربه‌ای است و این حاشیه‌ها می‌تواند روی عملکرد او تاثیر منفی بگذارد؛ به خصوص اینکه در طرف مقابل یحیی گل‌محمدی که از مربیان ایرانی موفق و باتجربه محسوب می‌شود حضور دارد. تجربه ثابت کرده در دربی‌ها تیمی موفق بوده که توانسته میانه میدان را از آن خود کند و به همین دلیل در بیشتر دربی‌ها بازی در میانه میدان بوده است و دو تیم بیشتر به دنبال جنگ‌های تن به تن بوده‌اند و همین مسئله کیفیت دربی‌ها را پایین آورده است. بزرگترین بدشانسی مجیدی غیبت شیخ دیاباته است، مهاجمی که در این فصل بهترین بازیکن استقلال بوده؛ هر چند امیرارسلان مطهری یک خرید موفق برای استقلال بوده و می‌تواند اجازه ندهد جای خالی دیاباته احساس شود.

موفقیت مجیدی در دربی محبوبیت او را بین هواداران استقلال صد چندان خواهد کرد چرا که استقلالی‌ها مدتهاست در حسرت پیروزی در دربی هستند؛ هر چند همین الان هم او محبوبیت زیادی بین هواداران دارد. همین محبوبیت هم باعث شد که مدیران استقلال او را به عنوان سرمربی این تیم انتخاب کنند. البته مجیدی در یک صورت می‌تواند محبوب پرسپولیسی‌ها شود و آن هم تلاش برای غافلگیر کردن پرسپولیس در دربی است؛ درست مثل نیمه اول بازی با نفت مسجد سلیمان که استقلال را با ترکیبی متفاوت به میدان فرستاد. در آن بازی مجیدی پست برخی بازیکنان را تغییر داد که البته در بین دو نیمه متوجه اشتباه خود شد، اما چنین اشتباهی در دربی بسیار گران تمام خواهد شد. مجیدی دوست ندارد در اولین دربی که به عنوان سرمربی حضور دارد نتیجه را واگذار کند.

پیروزی استقلال در دربی ۹۱ جدال تیم‌های بالای جدولی برای قهرمانی در لیگ برتر را جذاب‌تر خواهد کرد چرا که فاصله پرسپولیس با تیم‌های سپاهان و تراکتور و استقلال کمتر خواهد شد. صدرنشینی پرسپولیسی‌ها برای مجیدی یک فرصت ویژه است، چون یحیی گل‌محمدی به دنبال این است که همین فاصله امتیازی را با استقلال حفظ کند و شاید تساوی بهترین نتیجه برای این مربی باشد. این فرصتی که برای استقلال به وجود آمده را فرهاد مجیدی می‌تواند به یک جشن باشکوه برای تیمش تبدیل کند، اما آیا او توانایی چنین کاری را دارد؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج