۹۵۸۶۴۹
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

فرار عضو ارشد گروه تحریک طالبان به ترکیه

رسانه‌های پاکستان جمعه شب گزارش‌هایی از فرار سخنگوی سابق گروه تروریستی "تحریک طالبان" پاکستان که حدود سه سال پیش ازسوی ارتش این کشور بازداشت شده بود، منتشر کردند.

ایرنا: رسانه‌های پاکستان جمعه شب گزارش‌هایی از فرار سخنگوی سابق گروه تروریستی "تحریک طالبان" پاکستان که حدود سه سال پیش ازسوی ارتش این کشور بازداشت شده بود، منتشر کردند.

براساس این گزارش، منابع آگاه در پاکستان اعلام کردند که "لیاقت علی" با نام مستعار "احسان ا... احسان" سخنگوی سابق گروه‌های تروریستی "تحریک طالبان و جماعت الاحرار" روز ۱۱ ژانویه ماه گذشته (۲۱ دیماه) موفق به فرار از دست ارتش پاکستان شده است.

فرار عضو ارشد گروه تحریک طالبان به ترکیه

احسان ا...، اواسط بهمن ۱۳۹۵ توسط نیروهای امنیتی پاکستان بازداشت شد و متعاقبا به دست داشتن گروه‌های تروریستی مذکور در صدها فقره عملیات بمب‌گذاری، عملیات‌های انتحاری و اقدامات ضدکشوری اعتراف کرد.

رسانه‌های پاکستانی در حالی به نقل از منابع آگاه از فرار سخنگوی سابق گروه تروریستی تحریک طالبان در حین یک عملیات بسیار مهم که به دنبال اطلاعات اخذ شده از وی در بازجویی، خبر می‌دهند که چند روز پیش فایل صوتی احسان‌ ا... در شبکه‌های اجتماعی در پاکستان منتشر شد که وی در آن مدعی فرار از دست ارتش پاکستان شده است.

برخی منابع خبری نوشتند که سخنگوی سابق گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان بدون اشاره به جزییات کامل درخصوص نحوه فرار خود، گفته که به ترکیه گریخته است.

احسان ا... پیش از اینکه در ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ خود را تسلیم ارتش پاکستان کند، مسئولیت حمله مرگبار به مدرسه‌ای در پیشاور که ۱۴۰ کشته برجای گذاشت و قبل از آن نیز ترور "ملاله یوسف‌زی" دختر دانش‌آموز پاکستانی که برنده جایزه نوبل نیز است، را برعهده گرفته بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ........shanjani......

      ''''' اردوخان '' باید در اسرع وقت '' لیاقت علی '' را بازداشت کرده ' و با دستبند '' به پاکستان تحویل دهد''و آنگاه پاکستان ' لیاقت علی '' را اعدام کند!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باشه چون تو گفتی

    • بدون نام

      پاکستانی لعنتی طالبان حمایت مالی میکنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج