۹۵۸۸۲۸
۲۰ نظر
۵۰۰۶
۲۰ نظر
۵۰۰۶
پ

انتقاد شدید صدیقی از عملکرد مجلس دهم

حجت الاسلام صدیقی با تاکید بر اینکه در انتخابات به انسان های دیندار باید رای داد، اظهار داشت: مشکلات اقتصادی کشور نتیجه عملکرد همان کسانی است که با شعار آزادی حجاب انتخاب شدند و مردم به آنان رای دادند. مجلس کنونی نتیجه و ثمره ترسیدن از جنگ بود کسانی که به این مجلس رأی دادند خیری هم دریافت نکردند.

خبرگزاری رسا: حجت الاسلام صدیقی با تاکید بر اینکه در انتخابات به انسان های دیندار باید رای داد، اظهار داشت: مشکلات اقتصادی کشور نتیجه عملکرد همان کسانی است که با شعار آزادی حجاب انتخاب شدند و مردم به آنان رای دادند. مجلس کنونی نتیجه و ثمره ترسیدن از جنگ بود کسانی که به این مجلس رأی دادند خیری هم دریافت نکردند.

حجت الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران، شب گذشته در مسجد جامع غدیرخم گفت: تبدیل نظام طاغوت به نظام ولایی تجلی قدرت نمایی الهی بود.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی معجزه الهی بود، ادامه داد: انقلاب اسلامی برخلاف سایر انقلاب های دنیا انقلاب معنویت و اسلام بود؛ کسی فکر نمی‌کرد با وجود فسادی که در کشور وجود داشت انقلاب اسلامی پیروز شود.

حجت الاسلام صدیقی با اشاره به اینکه شاه در برابر آمریکا خوار و ذلیل بود، ابراز کرد: رضاشاه هیچ ارزشی برای مردم قائل نبود اما در برابر آمریکا متواضع و نوکر آنها بود تا حدی که قانون کاپیتولاسیون را که جنایت در حق ملت محسوب می شد، تصویب کرد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه پیش از انقلاب اسلامی فحشا و فساد در جامعه بیداد می کرد، اظهار داشت: امروز در عمق دانشگاه های ما برای امام حسین(ع) عزاداری و اعتکاف برگزار می شود در حالی که پیش از پیروزی انقلاب اسلامی دانشگاه تهی از دین بود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به کمک نیروهای مسلح به پیروزی نرسید، ادامه داد: حضرت امام خمینی(ره) برای پیروزی انقلاب اعتقادی به ترور و تشکیل ارتش نظامی نداشتند بلکه ایشان با تکیه بر معنویات قلوب را متحول کردند.

حجت الاسلام صدیقی ادامه داد: اسلحه جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی خونشان بود آنان خون دادند و اسلام را عزت بخشیدند و وابستگی را به استقلال تبدیل کردند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه پیش از پیروزی انقلاب اسلامی نخبگان علمی و نظامی ما حق نداشتند در عرصه فناوری تولیدی داشته باشند، ابراز کرد: خلبانان ما در آن دوران فقط خلبانی بلد بودند و حق یادگرفتن تعمیر هواپیما را نداشتند.

وی با بیان اینکه امام زمان(عج) صاحب اصلی انقلاب هستند، گفت: امام راحل زمانی که دستور شکسته شدن حکومت نظامی را صادر کردند به آیت الله طالقانی فرمودند این فرمان از ناحیه من نیست.

وی افزود: معجزه الهی را می توان در پیروزی و بقای انقلاب مشاهده کرد چرا که دنیا با همه شرارت و امکاناتی که داشت نتوانست در طول این سال ها آسیبی به انقلاب برساند چون حافظ انقلاب خداوند است.

حجت الاسلام صدیقی با استناد به آیات الهی مبنی براینکه خداوند مومنان را یاری می کند، ادامه داد: امام راحل فرمودند مسجد سنگر است؛ ایشان ابتدا ارتباط مردم را باخالق تقویت کردند سپس حکومت اسلامی را تشکیل دادند.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: کسانی که ادعای دینداری می کنند ولی خدمتی به مردم ندارند نمی توانند ادعای دینداری کنند؛ امام راحل با حمایت از مردم فلسطین قدرت اسلام را به نمایش گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه امام راحل اهل امر به معروف و نهی از منکر بود که نشان از غیرت دینی ایشان داشت، ابراز کرد: همین غیرت موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد.

حجت الاسلام صدیقی در بخش دیگر به انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش رو اشاره کرد و گفت: مجلس کنونی نتیجه و ثمره ترسیدن از جنگ بود کسانی که به این مجلس رأی دادند خیری هم دریافت نکردند.

وی افزود: انسان اگر به فکر دینش باشد خداوند امر دنیایی او را اصلاح می کند بنابراین انسان نباید با تهدید و تطمیع به کسی رای دهد.

حجت الاسلام صدیقی با تاکید بر اینکه در انتخابات به انسان های دیندار باید رای داد، اظهار داشت: مشکلات اقتصادی کشور نتیجه عملکرد همان کسانی است که با شعار آزادی حجاب انتخاب شدند و مردم به آنان رای دادند.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: نگاه دوختن به بیرون و عدم تبعیت از ولایت فقیه نتیجه اصلی رکود کشور است، عملکرد ضدانقلاب ها چیزی جز ذلت نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نسبت به قبل فساد و بی عفتی و رذایل اخلاقی بیشتر شده و جامعه نسبت به اعتقادات و باورهای دینی واسلامی رو به افول و انحطاط است ، آمار و پرونده‌های دستگاه قضایی و توجه به وضعیت موجود جامعه این موضوع را تایید می کند..... اللهم عجل لولیک الفرج انشاءالله

    • بدون نام

      مرحبا صدیقی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سرنوشت کشور را امثال صدیقی به این روز نشانده اند، این حرفها حتی ارزش نوشتن هم ندارند

    • ا.ا

      خداپدرت روبیامرزه کی خوب بوده کی قراره خوب بشه ازخشم خدابترسید کم مردم رو رنج بدید

    • بدون نام

      عجب ....

    • نامدار

      عججججججججججب

    • بدون نام

      ملت را با دعواهای ساختگی سر کار می گذارند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اون موقع نماینده های شما تازه رای اورده بودن ، میگفتید چرا هنوز نیومده بهشون انتقاد میکنید و گیر میدید ، تجربه کردید حالا دیگه اشتباه نکنید.

    • بدون نام

      وای

    • بدون نام

      تو هم از همین کاسه میخوری عمو زیاد عوام فریبی نکن

    • سردار دلها

      حاج آقا چرا حالا انتقاد میکنید
      چند سال پیش این کار را انجام می دادید
      واقعا که!!!!!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اولین انتخابات که این برنامه ها و جناح بازی و حجاب و این حرفها نبود.چرا اون موقع کاری از پیش نبردید.همه ی این حرفها موقع انتخابات انتخاباتم که تموم بشه دوباره همون آش و همون کاسه است.

    • بدون نام

      یکم زود نیست واسه انتقاد ؟
      هنوز چند ماه مونده ها !

    • بدون نام

      دقیقا حرفاش درسته

    • بدون نام

      چراالان میگین وقتی کارازکارگزشته بی فایدس اینوهمه‌میدونن نوش دارپسازمرگ یهراب

    • بدون نام

      چراالان میگین وقتی کارازکارگزشته بی فایدس اینوهمه‌میدونن نوش دارپسازمرگ یهراب

    • بدون نام

      چرا تا حالا حرف نزدید

    • بدون نام

      وضع اقتصادی زمانی خراب شد که احمدی نژاد و آوردید سرکار
      قبلش که خوب بود اگه آدم خوبی هست ولی خب به درد ریاست جمهوری نمیخورد

    • بدون نام

      حتما شما دین دار به ما نشون بده من نامردم رای ندم

    • س.

      حالا خیلی قدرت مندیم. الانم شدیم مستمره روسیه و چین چه فرقی داره.امریکا که وضع ش بهتره .اگه مسعله باج داد نه آمریکا با روسیه چه فرقی داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج