اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۵۹۱۸۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

کاشانی: شرایط فوتبال ما همه را نگران کرده است

حبیب کاشانی، مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس با حضور در فدراسیون فوتبال اعلام کرد که برای حضور در انتخابات و ریاست این فدراسیون ثبت‌نام خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم: حبیب کاشانی، مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس که برای ثبت‌نام در انتخابات فدراسیون فوتبال در ساختمان این فدراسیون حضور یافته بود در جمع خبرنگار گفت: برای ثبت‌نام در پست ریاست فدراسیون فوتبال آمده‌ام.

وی درباره انگیزه‌اش برای حضور در انتخابات و اینکه انتخاب شدن در مجمع بسیار سخت است، گفت: همان‌طور که می‌دانید، شرایط فوتبال ما سخت است. فکر کردم با شرایط موجود بهتر است فردی با سابقه ورزشی وارد شود. تحصیلات بنده هم حقوق بین‌الملل است. با شرایط موجود احساس می‌کنم بتوانم کمک کنم و به همین دلیل برای ثبت‌نام آمدم.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس درباره اینکه حال و هوای این روزهای فوتبال ایران را چطور می‌بیند، اظهار داشت: بالاخره شرایط را می‌بینید که همه را نگران کرده است. از یک طرف تصمیم AFC درباره میزبانی تیم‌های ایرانی بود و از یک طرف ماجرای فسخ قرارداد آقای ویلموتس را داریم. ماجرای برانکو با پرسپولیس و دیگر بازیکنان خارجی را نیز می‌بینید. اینها مشکلاتی است که برای فوتبال ما وجود دارد و مهمتر از همه تیم ملی است که شرایط خاصی دارد. همه اینها مردم را نگران می‌کند و شاید یکی از علت‌هایی که باعث شد فکر کنم می‌توانم کمک کنم و آمده‌ام ثبت‌نام کنم همین است تا بتوانم در کنار مجمع کمکی را انجام دهم.

کاشانی درباره اینکه بحث بدهی‌های فدراسیون مشکل‌ساز است و آیا برنامه‌ای برای حل این مشکلات و همچنین تعیین تکلیف غرامت قرارداد ویلموتس برنامه‌ای دارد یا نه، گفت: من که قرارداد آقای ویلموتس را ندیده‌ام، اما اول باید اجازه بدهید و ببینیم آیا من انتخاب می‌شوم یا نه. آیا می‌توانم ثبت‌نام کمک یا نه و اگر بتوانم ثبت‌نام کنم و انتخاب شوم، طبیعتاً باید ادامه دهنده راه فدراسیون فوتبال باشم. اگر فدراسیون قراردادی بسته است و منجر به پرداخت غرامت شود، طبیعتاً فدراسیون بعدی مکلف خواهد بود این غرامت را پرداخت کند. الان از قرارداد ویلموتس اطلاعی ندارم و فعلاً باید بماند تا ببینیم چه می‌شود.

وی در مورد اینکه شنیده می‌شود برخی افراد گزینه فدراسیون فوتبال هستند و باید باشند و انتخابات مهندسی شده است و برخی هم نفراتی را گزینه وزارت ورزش و جوانان می‌دانند و آیا در این شرایط می‌تواند موفق شود، تأکید کرد: من هم شنیده‌ام و برخی دوستان این مسائل را گفته‌اند. بالاخره طبیعی است از این اتفاقات رخ بدهد. درباره فدراسیون‌های دیگر هم این صحبت‌ها مطرح می‌شود. من وظیفه خودم می‌دانستم ثبت‌نام کنم و امیدوارم که در یک فضای کاملاً دوستانه و رقابتی هر کسی توانایی‌های خودش را مطرح کند، مجمع تصمیم بگیرد، بهترین انتخاب را انجام دهد و در نهایت به نفع فوتبال کشور شود.

نامزد پست ریاست فدراسیون فوتبال در انتخابات ۲۵ اسفند ماه یادآور شد: مسلماً حتی اگر کسی انتصابی رئیس فدراسیون شود، اگر نتواند مشکلات را حل کند چهار پنج ماه بعد، مجبور خواهد شد فدراسیون را رها کند و برود. امیدوارم هرکسی می‌خواهد وارد انتخابات شود، توانایی‌های خودش را و ارتباطاتش را در جهت منافع فوتبال بیاورد. مثلاً اگر در انتخابات AFC به شیخ سلمان رأی می‌دهیم، نتیجه این حمایت بیانیه AFC علیه ما نشود. یا اگر به اینفانتینو رأی می‌دهیم، نتیجه نباید این شود که در همان بیانیه بدهند که فضای هوایی ایران «High Risk» است (ریسک بالایی دارد). این زمینه‌ای شد که کنفدراسیون فوتبال آسیا علیه ما آن بیانیه را بدهد. به نظرم باید تعاملات بیشتر شود تا به نفع کشورمان استفاده کنیم و مشکلات حل شود.

کاشانی در پاسخ به این سؤال که آیا برنامه‌ای برای حضور در انتخابات طراحی کرده است یا نه، گفت: در حال حاضر، برنامه اولم ثبت‌نام است.

وی همچنین درباره عدم حضور بازنشسته‌ها در انتخابات اظهار داشت: به نظر شخص بنده فدراسیون فوتبال NGO است و در فوتبال و ورزش بازنشستگی معنی نمی‌دهد. حداقل درباره ورزش می‌توانیم بگوییم افرادی که در دنیا در ورزش کار می‌کنند، شرایط سنی ندارند. با این حال دوستانی که در مجلس حضور دارند و قابل احترام هستند، این قانون را تنظیم کرده‌اند، اما نظر شخصی من به‌عنوان کسی که دانش‌آموخته حقوق هستم و الفبای حقوق را می‌دانم، ورزش محلی برای بازنشستگی نیست و همه می‌خواهند کمک کنند.

نامزد حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال به‌عنوان کاندیدای ریاست در پاسخ به این سؤال که آیا خودش بازنشسته است یا نه، گفت: بنده در حال حاضر معلم و شاغل هستم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج