۹۵۹۶۹۲
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

دلیل تساوی استقلال، خستگی بود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال معتقد است که خستگی بازیکنان این تیم مانع از کسب سه امتیاز مصاف آبی‌پوشان مقابل الشرطه شد.

خبرگزاری ایسنا: محمد نوری در گفت و گویی درخصوص دیدار دو تیم استقلال ایران و الشرطه عراق اظهار کرد: من فکر می کنم بازیکنان تیم ما کمی خسته بودند. قائدی از خستگی زیاد مصدوم شد و نیمکت استقلال هم خالی بود. در نیمه اول استقلال خوب بازی کرد و بعد از آن عقب نشست و هافبک‌های میانی و بال راست تیم الشرطه خوب نفوذ کردند و آن‌ها دقایقی بهتر از ما بودند.

او ادامه داد: در ادامه استقلال خوب بود و زکی پور خوب نفوذ می‌کرد. البته زکی‌پور در دفاع ضعیف بود و می‌توانست بهتر از این‌ها کار کند. به نظرم استقلالی‌ها خسته بودند و شرایط خوبی نداشتند. تیم حریف سطح بالا نبود و فکر می‌کنم تیم ما در اثر خستگی نتوانست سه امتیاز را کسب کند. البته تساوی در زمین حریف هم امتیاز بدی نیست.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره مدافع بلغاری تیم استقلال عنوان کرد: این مدافع بازیکن بدی نبود اما کمی سنگین است و فکر می‌کنم در ادامه بتواند بهتر عمل کنند. امروز آرش رضاوند بسیار خوب بازی کرد و حفظ توپ خوبی داشت. در کنار این بازیکنان علی کریمی مثل همیشه خوب بازی کرد و مدیریت بازی را خیلی خوب به عهده داشت.

وی در پایان گفت: کادر مربیگری تیم مجیدی باید بتواند بازیکنان را از نظر روحی روانی آماده کنند. خستگی می‌تواند برای استقلال مشکل ساز شود. ما در خط حمله مشکلات زیادی پیدا کردیم اما باید تدبیری بیاندیشیم تا به بهترین شکل از این بازی های فشرده عبور کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ینی چی بابا میگین خسته بودین؟؟؟؟ مگر نمیدونستین که بازیای آسیایی شروع بشه وضعیت این شکلی میشه؟؟؟ شده بهانه براتون مردم رو مسخره کردین؟

    • کرم

      سازمان لیگ با وجوددو بازی اسیایی در پلی اف که حق استقلال نبود در کشور دیگر بازی کند وبدلیل نفوذ ضعیف فدراسیون ایران در ای اف سی مجبور شدند در خارج از کشور بازی کنند وسفرهای متوالی وبازی های سنگین. حداقل کاری که میتوانستند برای استقلال انجام بدهند اینکه بازی های لیگ را برگزار نمیکردند ودر زمان دیگری برگذار میکردند که بخاطرخستگی دومهاجم خوبمان را بدلیل مصدومیت از دست دادیم. اگر وجدانا پرسپولیس این مشکلات را داشت ایا رقابت های لیگ را برایشان عقب نمی انداختید؟ این است بی عدالتی در ورزش ما. اگر یک دیدار استقلال را به بعد موکول میکردند یکی اینکه دو مهاجم تیم را از دست نمیدادیم ودومی در کشور عراق تیم نه چندان خوب الشرطه را میبردیم واین بنفع ورزش وفوتبال کشور ما بود.

    • بدون نام

      خدا لعنت تون کنه دو فصل قبل که پرسپولیس فینالیست شد و با یازده بازیکن و بازیهای فشرده و بسته بودن پنجره نقل و انتقال کاری کرد کارستان همین شماها همش توهین میکردید و میگفتید تیم حکومتی ولی الان که تیم منفور کیسه با انواع امکانات و پوازهای اختصاصی بازی میکنه ، وقتی میبردبه به و چه چه میکردید حالا که مساوی کرده خستگی

    • بدون نام

      نایب قهرمانی پرسپولیس با اون شرایط فوق العاده سختی که داشت به صدتا قهرمانی برابری میکنه . کیسه کشا که پز ستاره میدن اگر عادلانه قضاوت کنیم باید به پرسپولیس ده تا ستاره بدن

    • بدون نام

      دو قهرمانی کیسه ها که مربوط به سالیان گذشته است خیلی بی ارزش هستش چون اون موقع تیمها خیلی ضعیف بودن و مهمترین مسئله اینه که تیم کیسه تیمی صددرصد حکومتی بود و تیمسار خسروانی با قدرتی که داشت همه امکانات را در اختیار تیم کیسه کش دوچرخه ران میذاشت

    • بدون نام

      محمد نوری باید واقعیت را کرد تو گوشت زوری چون تو از مرحله خیلی دوری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج