۹۶۰۴۱۹
۳ نظر
۵۰۱۴
۳ نظر
۵۰۱۴
پ

وضعیت بازار گوشت و میوه در شب عید

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: امسال تولید گوشت و مرغ عالی و ۴ ماه است که مازاد تولید داریم.

خبرگزاری صدا و سیما به نقل از مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام نوشت: امسال تولید گوشت و مرغ عالی و ۴ ماه است که مازاد تولید داریم.

حسن عباسی معروفان در شبکه خبر گفت: برنامه ریزی‌ها به گونه‌ای انجام گرفته که تولید مستمر داشته باشیم الان وضع ذخایر استراتژیک ما کافی و خوب است و از اول امسال تا امروز گوشت مرغ وارد نکرده ایم و گوشت قرمز هم بخش خصوصی وارد کرده و ما گوشت تولید داخل را برای ذخیره استراتژیک و حمایت از تولیدکنندگان خریداری می‌کنیم و هیچ نیازی به واردات نداریم.

او درخصوص قیمت دام زنده کیلویی ۲۸ هزار تومان و نرخ متفاوت گوشت در سطح شهر گفت: گوشت‌ها کیفیت متفاوت دارد گوشت گوساله با کیفیت شقه‌ای باید کیلویی ۷۲ هزار تومان به دست مصرف کننده برسد و گوشت گوسفند ۸۳ هزار تومان و اگر فروشنده‌ای بیشتر از این می‌فروشد باید دید کجای شهر است ضمن این که خود مردم هم باید از مراکزی که گوشت را به قیمت مصوب می‌فروشند خریداری کنند.

مصطفی دارایی نژاد رئیس اتحادیه بارفروشان نیز گفت: تولیدات میوه ما به ویژه تولید سیب و پرتقال دو برابر پارسال است و کیفیت سیب و پرتقال هم درجه یک است و آنقدر تولید داریم که پیشنهاد کرده ایم به دولت با قیمت مناسب از کشاورزان خریداری شود که کشاورزان متضرر نشوند و اجازه دهند صادرات هم داشته باشیم.

او گفت: ۳۰ هزار تن پرتغال و ۳۰ هزار تن سیب برای کل کشور و ۴ هزار تن پرتقال و ۳ هزار تن سیب هم برای تهران تامین شده، الان حدود ۱۲ هزار تن ورودی سیب و پرتقال در استان تهران داریم و شب عید بالای ۳۰ هزار تن در میادین عرضه داریم.

دارایی نژاد با بیان این که واردات موز برای شب عید برنامه ریزی شده است گفت: برای صادرات هم به کشورهایی مثل روسیه افغانستان، هندوستان، پاکستان و عراق برنامه ریزی کرده ایم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا که نعمت فراونه لطفا با قیمت مناسب به مردم بدهید

    • بدون نام

      از شب عید هیچی نگید که دلمون خونه یادمون نمیاد چند ساله برای عید خریدی کرده باشم سیر از گرسنه چه خبر داره خدایا

    • حمید موحد

      دولت کار خودش را میکنه متاسفانه توی کنترل از عهده این مهم در نمیاد در میادین تره بار که میوه خوب هست ولی من خودم شاهد بودم میوهای سر صندوق را جدا میکنه ته جعبه را برای خرید مردم عرضه میکنن در ارتباط با گوشت قیمت کنترل شده هست و میفروشن ولی باز متاسفانه چربی گوشت و استخوانش بیش از حد هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج