۹۶۰۷۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

انگلیس ۱-۰ دانمارک؛ گلزنی و پایان انتظار پنج ماهه انگلیسی ها

برتری انگلستان مقابل دانمارک

تیم ملی انگلستان در تدارک برای حضور در جام جهانی برزیل امشب میزبان تیم ملی دانمارک بود تیمی که موفق به کسب سهمیه در جام جهانی نشده بود.

آی اسپورت: تیم ملی انگلستان در تدارک برای حضور در جام جهانی برزیل امشب میزبان تیم ملی دانمارک بود تیمی که موفق به کسب سهمیه در جام جهانی نشده بود.

انگلیسی ها در حالیکه تا دقایق پایانی بازی با حریف اسکاندیناوی خود بدون گل مساوی بودند هد دنیل استوریج، شادی را برای هواداران انگلیسی به ارمغان آورد تا آن ها با پیروزی ومبلی را ترک کنند.

مهاجم لیورپولی تیم ملی انگلیس موفق شد از روی ارسال آدام لالای که تنها هشت دقیقه از ورودش به زمین می گذشت گل پیروزی بخش را به ثمر برساند تا روی هاجسون ۳۰ بازیکن نهایی خود برای سفر به برزیل را مطمئن تر انتخاب کند.

شکست مقابل شیلی و آلمان، موجب شده بود تا سرمربی سه شیرها برای این بازی استرس زیادی داشته باشد آن ها اگر مقابل دانمارک هم به پیروزی دست نمیافتند روی هاجسون در آستانه ی جام جهانی با چنین نتایجی که در دیدارهای خانگی گرفته بود شرایط چندان مساعدی نداشت.

از حواشی این دیدار می توان به ۵۰امین بازی ملی گلن جانسون اشاره کرد او همراه کاپیتان استیون جرارد، رحیم استرلینگ، دنیل استوریج و هندرسون شش مرد لیورپولی هاجسون برای آغاز بازی بودند.

غیبت کرستین اریکسون هافبک طراح دانمارکی ها شرایط را برای آن ها دشوار تر کرده بود تا در نهایت در نخستین بازی مارتین اولسن پس از امضای قرارداد دو ساله جدیدش با فدراسیون فوتبال دانمارک مقابل انگلستان شکست را پذیرا باشند.

در نیمه نخست انگلستان چشم به حرکات چشم نواز استوریج دوخته بوده اما دانمارکی ها هم می توانستند در یک غافلگیری دروازه ی میزبان را باز کنند اما یاکوب پولسن این موقعیت را از دست داد.

البته سه شیرها باید خود را تا حدودی هم مدیون جو هارت بدانند او به خوبی توانست ضربه ی مورتن راسموسن را که تنها سه دقیقه از وردش به زمین می گذشت مهار کند. تا اینکه انگلستان با ضربه ی سر استوریج به گل پیروزی برسد تا به صبر پنج ماهه انگلیسی ها برای گلزنی پایان دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج