رمزگشایی کیهان از ارتباط تبلیغات انتخاباتی با حلوا!
۹۶۱۰۱۴
۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۷
۳۳۴۷ 
روزنامه کیهان در ستون «گفت و شنود» خود از نحوه تبلیغات انتخاباتی برخی کاندیداهای مجلس انتقاد کرد.

روزنامه کیهان در ستون «گفت و شنود» خود از نحوه تبلیغات انتخاباتی برخی کاندیداهای مجلس انتقاد کرد.

گفت: برخی از نامزدهای نمایندگی مجلس تعداد زیادی، نزدیک به ۳۰ تا ۴۰ عکس یکجور و یکسان خود را روی دیوار‌ها یا تابلوها کنار یکدیگر چسبانده‌اند!

گفتم: که چه بشود؟!

گفت: چه عرض کنم؟! شاید تصور کرده‌اند که با این کارشان توجه مردم بیشتر جلب می‌شود؟!

گفتم: خُب اینکه عذر بدتر از گناه است و مردم می‌گویند کاندیدایی که مصلحت خودش را درک نمی‌کند چطوری ممکن است که مصلحت یک ملت را درک کند؟!

گفت: شاید هم می‌دانند به درد مجلس نمی‌خورند و رای نمی‌آورند و با چسباندن ده‌ها عکس یکسان می‌خواهند خودی نشان داده باشند!

گفتم: یارو به همسرش گفت؛ امروز حلوا درست کن ببینم حلوا چیه؟ همسرش گفت؛ نیم کیلو آرد و سه کیلو شکر لازم داره! یارو با تعجب گفت؛ سه کیلو شکر برای نیم کیلو آرد؟! همسرش گفت؛ من که می‌دونم از حلوا خبری نیست پس بذار شیرین‌تر باشه!

تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شد. از ساعات اولیه آغاز تبلیغات، نصب بنر و توزیع تراکت‌های تبلیغاتی و نصب تصویر کاندیداها بر در و دیوار شهر نیز شروع شد.

این حجم انبوه تبلیغات کاغذی بر در و دیوار شهر، از چند جهت قابل تأمل است. اول اینکه، این اقدام موجب می‌شود که حجم وسیعی کاغذ اسراف شده و به هدر رود. ثانیا این روش به هیچ عنوان برای مردم آگاهی‌بخش نیست و نمی‌تواند در انتقال پیام و برنامه کاندیداهای مجلس به عموم مردم،کارساز باشد، ثالثا این روش تبلیغات، موجب آلودگی بصری و زشت شدن چهره شهر می‌شود. رابعا، این نوع تبلیغات، برای پاکبانان عزیز، زحمت مضاعف ایجاد می‌کند؛ آن هم در فصل سرما.

نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج