۹۶۱۳۲۰
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

بگوویچ: پرسپولیس می‌تواند باز هم قهرمان شود

سرمربی پیشین گل‌گهر در خصوص مسابقات لیگ برتر و اینکه کدام تیم می‌تواند در لیگ امسال قهرمان شود، تاکید کرد: پرسپولیس فعلا صدرنشین است و امسال هم می‌تواند برای چهارمین فصل پیاپی قهرمان شود، البته از سپاهان و استقلال هم نباید غافل بود چون آنها هم شانس خوبی برای قهرمان شدن دارند.

خبرگزاری تسنیم: وینگو بگوویچ در مصاحبه با خبرنگار درباره انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال و انتقادهایی که بابت این انتخاب صورت گرفته است، عنوان کرد: این تصمیمی است که فدراسیون فوتبال ایران گرفته و باید به آن احترام گذاشت. من یک مربی هستم و طبیعتا نمی‌توانم در مورد همکارم طوری صحبت کنم که دور از مسائل حرفه‌ای‌گری در فوتبال باشد، خصوصا اینکه اسکوچیچ هموطنم است و برایش آرزوی موفقیت دارم.

وی در خصوص اینکه خیلی‌ها بر این عقیده‌اند که فدراسیون فوتبال باید مربی بزرگ‌تر و باتجربه‌تری را انتخاب می‌کرد، گفت: آنطور که من اطلاع داشتم، علی دایی و امیر قلعه‌نویی گرینه‌های اصلی بودند که در نهایت انتخاب نشدند. این موضوعی است که فدراسیون فوتبال ایران باید در موردش صحبت کند ولی اسکوچیچ مربی توانمندی است و در تیم‌های باشگاهی عملکرد خوبی داشته است. تیم ملی ایران در گذشته هم با مربیان کروات نتایج خوبی گرفته و امیدوارم با اسکوچیچ هم نتایج خوبی بگیرد.

سرمربی پیشین گل‌گهر در خصوص مسابقات لیگ برتر و اینکه کدام تیم می‌تواند در لیگ امسال قهرمان شود، تاکید کرد: رقابت در بالای جدول فشرده است و تراکتور هم خودش را به جمع مدعیان رسانده است. پرسپولیس فعلا صدرنشین است و امسال هم می‌تواند برای چهارمین فصل پیاپی قهرمان شود، البته از سپاهان و استقلال هم نباید غافل بود چون آنها هم شانس خوبی برای قهرمان شدن دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کامران

      با وزیر وداوران بقول اون فرش فروشه
      ۱۰۰٪
      !!!؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج