۹۶۱۸۴۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

راه حل قانونی برای فرار ستاره‌ها از سیتی

نشریه تلگراف امروز گزارش داد که ستاره های منچسترسیتی می توانند به یک بند قانونی استناد کرده و به فیفا برای جدایی از باشگاه متوسل شوند.

ورزش سه: جمعه بود که یوفا باشگاه منچسترسیتی را به دلیل نقض فیرپلی مالی دو سال از حضور در تمام رقابت های اروپایی محروم کرد. محرومیتی بی سابقه که بسیاری را شوکه کرد.

باشگاه سیتی البته قصد فرجام خواهی دارد و باید منتظر اعلام نظر نهایی دادگاه حکمیت ورزشی(CAS) ماند. در هر صورت فعلا سیتی حق حضور در لیگ قهرمانان دو فصل پیش رو را نخواهد داشت که برای این باشگاه از هر جهت بحران زاست.

این محرومیت سنگین بدون شک بودجه باشگاه را تحت تاثیر مستقیم خواهد گذاشت. ممکن است برخی اسپانسرها از همکاری با سیتی خودداری کنند و حتی رقم دستمزد بازیکنان نیز با کاهش مواجه شود. چنین اتفاقاتی فرار ستاره ها از سیتی را باعث خواهد شد و سران سیتی را به تکاپو برای جلوگیری از چنین فاجعه ای انداخته است. به همین دلیل روز گذشته جلسه ای در باشگاه و با حضور بازیکنان و کادر فنی برگزار شد و سران سیتی سعی کردند تا اوضاع را آرام کرده و به بازیکنان اطمینان خاطر دهند.

با این حال ستاره های سیتی می توانند به یک راه قانونی برای جدایی از باشگاه متوسل شوند. بر این اساس بازیکنانی که در قراردادشان بند پاداش مبتنی بر قهرمانی در چمپیونزلیگ را دارند، می توانند به فیفا شکایت کنند و با ارائه ادله درست، مجوز جدایی بگیرند. البته در این مورد فیفا پرونده هر بازیکن شاکی را جداگانه بررسی خواهد کرد و در صورت تایید، مجوز جدایی را صادر خواهد کرد.

برای مثال و طبق ادعای نشریه بلژیکی "HLN"، بازیکنی مثل کوین دی بروینه به دلیل این محرومیت، تا ۱۰ درصد از دستمزدش کاهش خواهد یافت.

البته گفته می شود که نه پپ گواردیولا و نه دیگر بازیکنان سیتی تا مشخص شدن رای دادگاه حکمیت ورزشی، قصد جدایی از سیتی را ندارند و به کار خود در این باشگاه ادامه خواهند داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج