۹۶۲۰۳۹
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

ویلموتس به فیفا: پول را برگردانم؟ هرگز!

مارک ویلموتس با حالت تهاجمی مقابل شکواییه ایران در فیفا ظاهر شد. آخرین خبر‌ها از سوئیس حکایت از آن دارد که این مربی بلژیکی و وکلایش از خواسته فدراسیون فوتبال شاکی شده‌اند.

خبرورزشی: مارک ویلموتس کمتر از ۷ ماه در ایران فعالیت کرد و بابت این مدت کوتاه، خود و دستیارانش ۲ میلیون یورو نقد در ترکیه گرفتند و حالا هم ۶ میلیون یورو درخواست غرامت کرده‌اند. فدراسیون فوتبال هم در طرف مقابل شکواییه‌ای برای فیفا ارسال کرده و خواهان دریافت بخشی از پول پرداختی به این مربی شده است.

در نامه فدراسیون چند نکته به چشم می‌خورد؛ اول اینکه مارک ویلموتس به تعهداتش در قبال ایران عمل نکرده و متعاقباً پولی دریافت کرده که حق واقعی‌اش نبوده است. فدراسیون فوتبال تأکید دارد دو میلیون یورو را تحت شرایطی داده که تصور می‌کرده این مربی بازگردد ولی او رفته و تمام پول را برده است. درخواست فدراسیون از فیفا این بوده که یک میلیون یورو را از ویلموتس پس بگیرد و به ایران بازگرداند.

خواسته فدراسیون، اما شدیداً با واکنش ویلموتس روبه‌رو شده است. این مربی و وکلایش به فیفا اعلام کرده‌اند هرگز پولی به فدراسیون برنمی‌گردانند. ویلموتس تأکید کرده: «از همکاری با ایران ضرر مالی کردم. چرا باید پولی که حق‌مان بوده را بازگردانیم؟ یک یورو هم به ایران نمی‌دهیم. آن‌ها هستند که به من و کادرم باید غرامت پرداخت کنند.»

به همین دلیل دعوای بزرگی بین ایران و ویلموتس در فیفا به وجود آمده که اصلاً شبیه کد‌هایی نیست که همین چند وقت پیش تاج می‌داد. رئیس فدراسیون قبل از استعفا به یک برنامه تلویزیونی رفته و خیلی ریلکس و راحت می‌گفت: «مشکلی نیست. جلسه خیلی خوب و دوستانه‌ای با ویلموتس داشتیم. آخر جلسه همدیگر را بوس کردیم و ایشان حتی ما را به شام دعوت کرد که بنده گفتم، چون بلژیک نیستیم، قبول نمی‌کنم.» ولی اتفاقاتی که بعد از این جلسه افتاده، کاملاً گویای فضای دیگری بوده، فضایی که اصلاً نشانی از صمیمیت در آن وجود نداشته است. ویلموتس فعلاً پای خود را در یک کفش کرده که نه تنها پولی به ایران برنمی‌گرداند بلکه امضای قرارداد با تیم ملی باعث ضرر و زیان مالی‌اش شده، چون نه تنها دریافتی اش به موقع نبوده بلکه حالا هم بیکار است.

آخرین خبر از فیفا این بوده که پرونده در حال بررسی است و قرار شده سال آینده در کمیته انضباطی جلسه‌ای تشکیل شود و وکلای دو طرف در آن حاضر شوند و دفاعیات خود را ارائه کنند. شکایت دو طرفه بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قصاوت فیفا هم مثل دادگاههای خودمان است،شک نکنیدهرکه پول دستش است برنده می شود وتاوان هم میگیرد.

    • بدون نام

      بنظرم کسانی که این قرارداد ترکمنچای را بستند را باید محاکمه کنند چون این افراد همسنگ خاوری هستند با این تفاوت که خاوری پول ملت را خودش که ایرانی است خورده اما اینها این پول را با جهالتشان در جیب یک خارجی ریختند پس حتما قوه محترم قضائیه بایستی ورود کند و مسببان تاراج پول ملت را محاکمه کند.

    • بدون نام

      ققط اونجاش که گفته قرارداد با ایران باعث ضرر مالی من و دستیارانم شده !!!!!! ویلموتس عزیز اگه دلال ها تو رو تو پاچه فدراسیون نمی کردند با اون رزومه درخشانی که تو داری و هیچ جایی بیشتر از 6 ماه دوام نیاوردی و از همه غرامت خواستی حداقل چندین سال دیگه بیکار بودی

    • بدون نام

      ققط اونجاش که گفته قرارداد با ایران باعث ضرر مالی من و دستیارانم شده !!!!!! ویلموتس عزیز اگه دلال ها تو رو تو پاچه فدراسیون نمی کردند با اون رزومه درخشانی که تو داری و هیچ جایی بیشتر از 6 ماه دوام نیاوردی و از همه غرامت خواستی حداقل چندین سال دیگه بیکار بودی

      پاسخ ها

      • خوزستانی

        وقتی دلالی-پارتی بازی-باندبازی وووو تو فوتبال بیداد میکنه آقاحق داره بگه پول راپس نمیدم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج