۹۶۲۱۹۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

قلعه‌نویی به ترکیب برنده دست می‌زند؟

کسب پیروزی پرگل برابر العین احتمال ایجاد تغییرات فنی در ترکیب سپاهان برابر السد را به پایین ترین حد ممکن رسانده است.

ورزش سه: سپاهان امروز در شرایطی از ساعت ۱۹:۰۵ دقیقه به مصاف السد می رود که روز گذشته امیرقلعه نویی و ژاوی کنفرانس محترمانه ای را نسبت به یکدیکر برگزار کردند و سرمربی سپاهان از خط آتشین سفیدهای قطری گفت و اینکه بازیکنان تیمش باید ارتباط هافبک ها و مهاجمین این تیم را قطع کنند.

با این حال به نظر نمی رسد که امیرقلعه نویی با توجه به نمایش بی نقصی که شاگردانش در مقابل العین ارائه دادند و با پیروزی ۴ بر صفر زمین مسابقه را ترک کردند، قصدی برای تغییر در نفرات خود داشته باشد.

خط دروازه مثل همیشه

با این وصف پیام نیازمند که روز گذشته نیز در کنفرانس خبری امیرقلعه نویی را همراهی می کرد، دروازه بان اصلی تیم خواهد بود.

زوج قلب خط دفاعی؛ اعتماد به شایان

شایان مصلح در مقابل العین به خوبی از عهده وظایفی که به او سپرده شده بود، برآمد و در دیدار برابر السد هم زوج محمد طیبی در قلب خط دفاعی خواهد بود. بازیکنی که ۶ بار مقابل تیم قدرتمند فوتبال قطر به میدان رفته و به خوبی این تیم و مهاجمانش را می شناسد.

دفاع چپ و راست؛ آقایی و منصوری

سعید آقایی پس از پشت سر گذاشتن شایعه‌ای که علیه او راه انداخته بودند، بار دیگر آماده حضور در ترکیب اصلی سپاهان است؛ بازیکنی که هم در بخش دفاعی نمایش های خوبی دارد و هم با استفاده از سرعت خود، ارسال های بسیار خوبی روی دروازه حریفان انجام می دهد. در سوی دیگر قلب خط دفاعی سپاهان مرتضی منصوری قرار دارد که پس از فراموش کردن آسیب دیدگی ای که در جام حذفی گریبانش را گرفت، این روزها یکی از نفرات آماده اردوی سپاهان است.

مثلث خط میانی؛ امید، کیانی، سروش

این سه بازیکن در دیدار برابر السد کار بسیار دشواری را در پیش خواهند داشت؛ چرا که باید مقابل خط میانی قدرتمند این تیم ایستادگی کنند و مانع رسیدن پاس های کلیدی به مهاجمان زهر دار السد بشوند؛ ضمن اینکه در بخش هجومی نیز باید برای هم تیمی های خود ایجاد موقعیت کنند. می توان گفت نمایش این سه بازیکن نقش بسیار تاثیرگذاری در نتیجه پایانی دیدار با السد خواهد داشت.

به امید تکرار نتیجه بازی اول

خط هجومی سپاهان در دیدار برابر العین با محمد محبی به عنوان وینگر چپ و محمدرضا حسینی به عنوان وینگر راست و در نهایت استنلی کی روش در راس تشکیل شده بود؛ بعید به نظر می رسد که از لحاظ فنی امیرقلعه نویی دست به ترکیب خود چه در بخش هجومی و چه در سایر پست ها بزند، مگر اینکه مشکلاتی غیر از مسائل فنی، تصمیمات سرمربی سپاهان را تحت تاثیر قرار بدهند.

* ترکیب احتمالی سپاهان مقابل السد:

پیام نیازمند- سعید آقایی، شایان مصلح، محمد طیبی، مرتضی منصوری، مهدی کیانی، امید نورافکن، سروش رفیعی، محمد محبی، محمدرضا حسینی و استنلی کی روش.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج