دردسر‌های «رمز پویا» داد مردم را درآورد
۹۶۲۴۶۰
۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹
۳۳۰۹۷ 
بانک مرکزی از اول دی اجرای سیاست رمز پویا برای حساب‌های بانکی را اجرایی کرد؛ اما همین الزام در کنار عدم اطلاع کافی مردم از این فرآیند دردسرساز شده است.

برترین‌ها: بانک مرکزی از اول دی اجرای سیاست رمز پویا برای حساب‌های بانکی را اجرایی کرد؛ اما همین الزام در کنار عدم اطلاع کافی مردم از این فرآیند دردسرساز شده است.

تخلفات گسترده و سوءاستفاده‌های زیاد از کارتهای بانکی مردم، چند ماهی است که بانک مرکزی را وادار به اتخاذ برخی تدابیر برای جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی کرده است. این تصمیم بر این اساس بنا شده که برای هر کارت بانکی، به جای یک رمز ایستا که فرد بارها و بارها از آن استفاده می‌کند، برای ایجاد امنیت بالاتر، یک رمز پویا تعریف شود که هر مشتری نظام بانکی برای هر تراکنش خود، یک رمز یکبار مصرف دریافت کرده و با وارد کردن آن به دستگاه پوز یا کارتخوان، تراکنش خود را انجام دهد.

واکنش کاربران در این رابطه را بخوانید: 

دردسر‌های رمز پویا داد مردم را درآورد

دردسر‌های رمز پویا داد مردم را درآورد

دردسر‌های رمز پویا داد مردم را درآورد

دردسر‌های رمز پویا داد مردم را درآورددردسر‌های رمز پویا داد مردم را درآورد

انتشار یافته: 298
در انتظار بررسی:2
Iran, Islamic Republic of
10:32 - 1398/11/30
طرح خوبی هست ولی باید زیرساخت ها آماده باشه و به روز
پاسخ ها
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
چرا در سایر کشورها نیازی نیست چون مردمشون نیاز به دزدی و هک کردن و دستبرد به حساب و دست رنج مردم ندارند باید زیر ساحت های انسانی را درست کنیم نه امنیت حساب های بانکی
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
بروز رسانی بشه بهتر میشه
اُپرا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
یه نفر میاد یه موج میندازه باقی سوار موج میشن و مرتب پی تأیید موضوع نظر داده میشه!
باید دید کارشناس امنیت و فضای مجازی هم این مورد رو رد می‌کنه یا صرفا بخاطر تغییر عادت گذشته مردم شکایت می‌کنند؟!
قبلا خیلی ها رمز رو بخاطر طولانی بودن در کنار کارت نگه داری می‌کردند که امکان سوء استفاده بود
الان حداقلش این هست که یکی دو پله امنیتی اضافه شده
کلا معمولا مردم و ملت ایران در مقابل تغییر و خروج از عادت قبل کمی ناراحت و مقاوم عمل می‌کنند.
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
من که با بانک پاسارگاد و بانک تعاون مشکلی ندارم خیلی هم عالیه .
ابراهیم سهرابی
France
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
خودتونو مسخره کردین یا ملت تو پدرمونو در اوردید با این رمز پویای مسخره اصلن جواب نمیده هردقیقه میگه برو به بانک مراجعه کن قبر پدرت با این کارت بیشرف
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
کاربر 10:43 رمز رو همون سایر کشورها درست کردن.ربطی به زیر ساخت های انسانی نداره.کی قراره این خود تحقیری از بین بره. حقیقت اینه که رمز پویا بدون داشتن زیر ساخت های مناسب و ایجاد یک اپلیکیشن کامل راه‌اندازی شد و باعث بروز این مشکلات شد
مهر بابا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
خانه اش ویران باد
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
پیامک دیر میاد گاهی نمیاد
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
فقط بانک پاسارگادعالیه
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
اونایی که مشکل ندارن و راضی هسن، احتمالاً فقط هفته ای یه کارت شارژ 2 تومنی میخرن
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
با تشکر از رسانه مردمی و محبوب برترینها
لطفا در صورت امکان موارد زیر را به اطلاع دست اندر کاران برسانید:

1_افزایش زمان اعتبار رمز یکبار مصرف از 60ثانیه به حداقل 180 ثانیه

2_افرایش سقف مجاز جهت استفاده از رمزهای سابق ایستا از 100هزار تومان به 500هزار تومان

3_ایجاد وحدت رویه و ساخت نرم افزار واحد رمزساز پویا برای همه بانکها

بنظر میرسد مشکل بسیاری از هموطنان عزیز با اعمال این تغییرات مرتفع گردد.
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
فقط بانک پاسارگاد چون توبرنامه خودموبایل بانک تولید رمز پویاداره البته خیلی وقته اینجوریه اگه بقیه بانکها اینجوری بشه خیلی خوب میشه
مسیحی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
ماهنوز منتظرعذرخواهی رسمی جناب همتی رییس بانک مرکزی ازمردم هستیم که شخصاچندین بارتٱکید کردن که فعال سازی رمزپویا از طریق پیامک مجانی هست وبرای کاربرهزینه ای ندارد ولی همه دیدندکه ایشون یک دروغ بزرگ گفتن وهزینه دارد۲۷تومن برای هربار استفاده ازرمز ازشارژ خط کم میشه دروغ تاکجا؟؟!تاکی؟؟!
انصاف
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
کلا این دولت کدوم طرح رو درست انجام داد که این دومی اش باشه؟!! طرح سهمیه بندی بنزین به بدترین وجه انجام شد، طرح اجباری شدن رمز پویا به بدترین وجه انجام شد، طرح توزیع گوشت به بدترین وجه انجام شد اونم با صف های طولانی!!
Iran, Islamic Republic of
10:33 - 1398/11/30
اینقدرم دیگه سخت نیست
همه اطلاعات رو وارد کنید یه رمز یه. مصرف میگیرید اخرش میزنید دیگه کجاش اینقدر پیچیدست
پاسخ ها
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
بنده تا امروز سه بار مدارک بردم بانک تا رمز پویا فعال کنم و هنوز درست نشده و اخطار می دهد شماره تلفن ثبت نشده
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
نه بابا
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
آخه بدبختی اینه که اون رمز یه بارمصرف رو هم که میفرسته با این حال که هنوز تایم استفاده ازش تموم نشده اما اخطار میزنه رمز نامعتبره. یعنی خودش رمز میفرسته خودشم میگه رمز اشتباهه.
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
درسته خیلی هم عالیه و درست کار می کنه
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
تجارت که امروز گرفتارمون کرده
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
شما یه شارژ بخوای با هفت هشتاد اینا بگیری که نمیتونی همزمان بری تو برنامه رمز بگیری
بدون نام
Netherlands
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
دوستان دقت کنید وقتی در لحظه خرید رمز پوبا رو درخواست میکنید، حتما حتما باید رمز رو کپی پیست کنید تا کار کنه. این تجربه شخصی منه، و از روزی که این کار رو میکنم مشکلم برطرف شده
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
اره این ثبت تلفن مسخرست
پس چندسال این پیامک های بانک چیه میاد میگم بهشون
میگه درست میشه
جوابشون همینه!!!!
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
کاربر محترم محمد جواد سرکار درست میگی من موافقم با شما، اما همه مردم توانایی این دردسر را ندارند، بانک مرکزی خصوصاً رییس آن میخواست سراون را تر کنه برای مردم بیچاره اما از آنجایی که خداوند ناظر اعمال انسان است بانک ها دارن ورشکست میشن و مردم سرافراز بیرون آمدند، البته همه بانکی ها خنس میشن برای چی نمی دونم اما مردم سراون را برای بانک ها تر کردن ما هرچی به نفع مردم باشه قبول داریم،
Iran, Islamic Republic of
10:34 - 1398/11/30
وایییی واقعا خانه اش ویران باید من دیگه کارم شده برم ATM
لعنت خدا برهر کس این رمز پویا رو اختراع کرد
از کار زندگی افتادیم
حداقل قبلش خودتون یک تست بکنید بعد برای مردم تصویب کنید
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
خودپرداز هم که بری برا مبالغ بالای صد رمز پویا میخواد. دریافتش هم هیچکاری نداره. فقط مبلغ انتقال با رمز ثابت رو اگر 500 تومن میگذاشتند بهتر بود
mass
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
داداش هول نشو ، برو بانکت بپرس ، واقعا هیچ پیچیدگی نداره، نمیفهمم چرا همچین میکنید شماها
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
ملت ایران بی سواد و تنبل هستن
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
برای اکثر مردم مخصوصا مسن ها و بی‌سوادان واقعا سخته
بدون نام
Netherlands
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
منم روزای اول همین مشکل رو داشتم و هر بار میگفت رمز نامعتبره ولی شخصی بهم یاد داد وقتی در لحظه خرید رمز پوبا رو درخواست میکنیم، حتما حتما باید رمز رو کپی پیست کنیم تا کار کنه. این تجربه شخصی منه، و از روزی که این کار رو میکنم مشکلم برطرف شده
........shanjani......
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
'''' درد سرهای رمز '' پویا '' پدر مردم را درآورد !!! تکبیر ''
Iran, Islamic Republic of
10:35 - 1398/11/30
اگه زمانش و زیاد کنن یا بعد اجازه بدن دوبار رمز اومد باطل نشه خوبه دیگه با وجود اینهمه دزد چیکار میشه کرد
پاسخ ها
نسیم
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
اگه زمانش رو زیاد کنن خوب هکرها باز میتونن به دزدیشون ادامه بدن ،،،تنها مزیت رمز پویا همینه
آرین آریایانی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
زمان رمز پویا اگر 4دقیقه بشد خیلی زیاد خوب است
Iran, Islamic Republic of
10:37 - 1398/11/30
آره بابا اصلا به در نمیخوره به جای اینکه راه حل بهتری ارایه بدن بدتر ستخش میکنن میخوای سریع یه پولی انتقال بدی لقمه رو باید بچرخونی ...
Iran, Islamic Republic of
10:38 - 1398/11/30
بابا استفاده از جابجاییهای اینترنتی سواد اکابر هم داشته باشی کفایت میکنه...اینا که زبون باز میکنن اعتراض میکنن اگه مثل من 10 میلیون از حسابشون دزدیده میشد الان تشکر هم میکردن.یه جوری حسابت رو خالی میکنن که کمه کم 6 ماه باید بدویی تا خلاص بشی از دادگاه چون پولای دیگران رو هم میریزن حساب تو بعد با پول خودت جمعش میکنن میبرن
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
حواستو جمع میکردی تا نبرن
مسیحی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
چرابی عرضه گی خودت رو به پای بقیه میزاری؟شماخودت مواظب نبودی مالتو بردن همه مثل شمانیستن
Iran, Islamic Republic of
10:38 - 1398/11/30
سلام خواهشن پدر مردم درآوردید بااین رمزپویای زشت کنسل کنید بزارین چهار 0000که همه استفاده کنند دیگه کاری نداریدرسیدگی کنید اجب آدم مفتکری بود جمع کنید زشت بخد ااینقدر بیکارید
پاسخ ها
بدون نام
United Arab Emirates
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
اجب غلط نوشتی درستش اینه عحب
هیچ
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
خودت هم نقطه عجب رو ننوشتی
هیچ
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
خودت هم نقطه عجب رو ننوشتی
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
این بیچاره هم اشتباه انشایی داره هم املایی.مثل
خواهشن وعجب ومفتکر.بعدازکلمه مردم حرف «را» را هم ننوشته.
Iran, Islamic Republic of
10:39 - 1398/11/30
خیلی مسخرس..کلا مسولین تو ایران با کلمه رفاه بیگانه ن، هرچی بیشتر مردم به سختی بیفتن بیشتر حال میکنن
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
از دم سادیسم دارن
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
بنا به قول مش رجب، مشت را چو باز کنی میشه وجب،
Iran, Islamic Republic of
10:39 - 1398/11/30
رمز پویا خیلی فکر خوبی بود کافیه یه سر به دادگاه ها بزنین و انبوه پرونده هایی که در این زمینه هست و از مردم کلاهبرداری شده ببینید
پاسخ ها
حسین احمدوند
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
اقا داداش یه راه حل بهتر و کارشناسی تر نمیشد بدن که مردم رو گرفتار نکنن
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
کسی که طرح رمز پویا رو تو کشور اجرا میکنه اول تست میکنه ببینه اوکی باشه نه این که مشکلی به مشکلات مردم اضافه کنه
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
طرح رمز پویا خوب بود ولی باید ابتدا بانک ها برای همه مردم از جمله بی سواد ها، افراد مسن و گوشی های غیر اندروید طراحی مناسب می‌کردند بعد اجباری اش می‌کردند
Iran, Islamic Republic of
10:39 - 1398/11/30
این روش بدرد نمی خورد نه درست جواب می دهد نه راهکار درستی است همان روش قبلی بهتر است
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
برای بی سواد ها خیلی سخت هست
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
عزیزم شما 2 ذستت را دوب مزز ریس گزاستی اقا رمز را پیدا کردم منو خاک بر سر 67 یاله چندین سال راحت پول جابهجا میکردم هر پولب که بک شب در بانک باشه سوده خوبره به نفع شما سده خدا لنعت کنه اخترآه رمز پوبارا ای وو دان دیت لکا بشی ملیادیهارآ ببرید حک کنیند مرسی .......خسته شذم کنار عاب بانگ غیرت شما کجآست
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
به هر حال خوبه جلوی دزدی ها گرفته شده دمشون گرم.
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
مردم‌‌ مسخره‌ خودتون‌ کردید‌
ضحا
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
اقدام بی فکرانه دولت...
بانو
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
برای من باسواد مدرک لیسانس هم سخته انصافا!
تو دو تا بانک پول دارم هنوز نتونستم هیچ کدوم رو غیر حضوری فعال کنم! اینقدر که طراحی برنامه هاش داغونه
Iran, Islamic Republic of
10:39 - 1398/11/30
مسخرشو دراوردید .این چه گه بازیه دیگه باباهمه که نمیتونن فرایند این رمزو اجرا کنن .رفتم بانک کشاورزی میگم چجوریه گرفتن رمز میگه والا منم هنوز خودم بلد نیستم
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
دروغ نگو
Iran, Islamic Republic of
10:40 - 1398/11/30
اتفاقا رمز پویا خیلی خوب وراحته چرا ایراد میگیرید
Iran, Islamic Republic of
10:41 - 1398/11/30
سلام الاف وهی استرس وارد میکنند برای ثروتمندها خوبه نه ماکه نان شب ندارم فقط وام ها و بدهی را انتقال میدهیم حالا حساب 50 هزا ر تومانی را خالی کنند . با تشکر
Iran, Islamic Republic of
10:41 - 1398/11/30
پرداخت تمام اقساط بانكي من دچار مشكل شده هي پيغام ميده كارت شما احتمالا تاريخش منقضي و يا مسدود شده .من مرتب براي تنظيم مجدد بايستي به بانك مراجعه كنم .
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
دقیقا برای من هم همینطور
United Arab Emirates
10:42 - 1398/11/30
تنها راهش، راه اندازی یه نرم افزار واحد برای کلیه بانکهاست
Iran, Islamic Republic of
10:43 - 1398/11/30
ما که همیشه حسابمون مثه دشت کویره،رمز پویا میخوام چیکار،حداقل اختیاریش میکردین هرکی خواست فعال میکرد!!!!!
پاسخ ها
سارا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
موافقم
Iran, Islamic Republic of
10:43 - 1398/11/30
طرح خوبیه اما هنوز زیر ساختها کامل نبوده بخاطر همین با اشکال مواجه میشه
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
خب معلومه که خیلی از طرحهای تخیلی خوب است ولی زیرساخت اولیه حتما لازم است.
چیزی که از ازل تا ابد در ایران وجود نداشته و نخواهد داشت.
Iran, Islamic Republic of
10:44 - 1398/11/30
این دولت از توزیع مرغ تا سیل و برجام و بنزین و اینم رمزپویا همینجور میتازه و دست غضنفر بستن بجای غضنفر از این ببعد حسن رواج پیدا میکنه
Iran, Islamic Republic of
10:44 - 1398/11/30
سلام خدا نکنه دزد تصمصم بگیر باهمان موبایل خودمان را سرقت را وهم خودمان را با تهدید مجبور به این که هی انتقال بدهیم هی پسورد امن بگیریم
Iran, Islamic Republic of
10:44 - 1398/11/30
لعنت بهشون لعنت
پاسخ ها
nazanin
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
واقعا دمشون گرم .خیلی برنامه خوبیه..جلو دزدی ها گرفته میشه
Iran, Islamic Republic of
10:45 - 1398/11/30
هوف همین الان درگیرشم مثه ادم یه کارو انجام نمیدن ک
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
منکه دو تا از حسابهام بستم بهتر که روال سابق از بانک هرکاری داریم انجام بدیم اینها اگه خودشون دزدی نکنن کسی دزدی نمکنه شب میخوابن صبع بلند میشن یه طرح که به نعف خودشونه نه ملت میدن
Iran, Islamic Republic of
10:45 - 1398/11/30
لعنت برکسیکه این کارو باب کرد
Iran, Islamic Republic of
10:45 - 1398/11/30
چجوری انقد سختشونه؟؟؟
کلا 10 ثانیه طول میکشه
Iran, Islamic Republic of
10:46 - 1398/11/30
زیادی شلوغش نکنید رمز پویا دردسری نداره
Russian Federation
10:46 - 1398/11/30
خدا رو شکر نه پول دارم نه میدونم رمز پویا چیه و نمیدونم و درگیر مشکلاتشم
پاسخ ها
بدون نام
United Kingdom
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
همش میگه۸ رمز اشتباهه به خودپرداز مراجعه کنید کلا باید اول فرهنگسازی میشد و زیر ساختهاش کاملا درست و حساب شده بود
Iran, Islamic Republic of
10:46 - 1398/11/30
من هم با رمز پویا مشکل دارم
پاسخ ها
بدون نام
Netherlands
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
منم روزای اول همین مشکل رو داشتم و هر بار میگفت رمز نامعتبره ولی شخصی بهم یاد داد وقتی در لحظه خرید رمز پوبا رو درخواست میکنیم، حتما حتما باید رمز رو کپی پیست کنیم تا کار کنه. این تجربه شخصی منه، و از روزی که این کار رو میکنم مشکلم برطرف شده
Iran, Islamic Republic of
10:46 - 1398/11/30
دقت کردید ببینید ATM چقدر شلوغه شده
Iran, Islamic Republic of
10:46 - 1398/11/30
گند بزنن بهش اصلا خوب نیست
Iran, Islamic Republic of
10:46 - 1398/11/30
خیلی سخت میگیرید ... واقعا کار راحتیه .. از اون طرفش هم نگاه کنید که چقدر کلاهبرداری از این طریق کم شده
Iran, Islamic Republic of
10:47 - 1398/11/30
ابزار رمز دوم ثابت و پویا فراهم باشه و بعدش برای مردم باید انتخالی باشه
Iran, Islamic Republic of
10:47 - 1398/11/30
خیلی آسون هست با اپ هم میشه گرفت با اسمس هم خود سایت ها بعصیا گزینه ارسال دارن زیر 30 ثانیه میشه رمز رو گرفت و کپی پیست کرد
Iran, Islamic Republic of
10:47 - 1398/11/30
خدا نابودش بکنه که این رمز پویای مضخزف بوجود اورد
Iran, Islamic Republic of
10:47 - 1398/11/30
اینا مسول نیستن فرشتگان غذاب جهنمن در کسوت بانکداری نوین دادید دزده ها بردن حالا رمز پویا اختراع کردید خانه تان ویران
Iran, Islamic Republic of
10:47 - 1398/11/30
بسیار آسونه هیچ مشکلی باهاش ندارم من . خیلی هم کار جالب و امنیتیه . ولی واسه من و امثال من که مدام با تکنولوژی در ارتباط بودم و هستم . نه واسه یه بنده خدایی که زیاد وارد نیس. ما اکثر کشورمون هنوز فقط با گوشیاشون نهایتا بتونن عکس بگیرن با شارژ سیمکارت ! قبل از هر چیزی باید آگاهی و آموزش و فرهنگش رو نهادینه کرد.
Iran, Islamic Republic of
10:47 - 1398/11/30
واقعا طرح پیچیده اییه. من الان دوروزه موندم واسه کارت ب کارت
وقت عابر بانک ندارم
Iran, Islamic Republic of
10:47 - 1398/11/30
سخت نیس ماها تنبل شدیم یا مخمون دیگه نمی کشه چه طور استفاده کنیم
United States
10:48 - 1398/11/30
اقا دست دزدها کوتاه کنید نه صاحب مال رو
Iran, Islamic Republic of
10:48 - 1398/11/30
به نظرم واسه پدر ومادر من که سواد آنچنانی ندارن کار خیلی خیلی سخت شده
United Kingdom
10:48 - 1398/11/30
واسه یه رمز باید از صفحه ی پرداخت خارج بشی که ممکنه همین باعث تراکنش ناموفق بشه
Canada
10:48 - 1398/11/30
چرا از یه نرم افزار واحد مثل google authentication استفاده نمیکنن دانشمندان ما
Iran, Islamic Republic of
10:48 - 1398/11/30
خدا نابودشون کنه این چه بود درست کردن هیچ کار بانکی نمیتونیم انجام بدیم
Iran, Islamic Republic of
10:48 - 1398/11/30
طرحش عالی هست. من نزدیک به دو ماه رمز پویا رو فعال کردم کوچکترین مشکلی هم‌ نداره.
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
واقعا چه سال کثیفیه هزار تا اتفاق وحالا ایتنم رمزپویا من خودم 10 ساله از یک رمز استفاده کردم هیچ مشکلی پیش نیامد حالا با 8 تا کارت تویه 8 بانک خودم که هیچ هکرها هم گیج شدن .بابا این اوصا مملکت اینقدر مردم را عذاب ندین.یک روز معیاینه فنی یک روز کارت ملی یک روز رمز پویا یکروز رمزایستا ووووو.بابا بانک ملی کارت میگرفتی سالانه 200 هزار تومان کارت را بیمه میکرد حالا بایدسالانه پول پیامک بدی هر تراکنش هم 250 ریال بدی.پیدا کنید پرتقال فروش را.
Iran, Islamic Republic of
10:48 - 1398/11/30
این طرح بسیار عالیه حال اگرکسی نمیخواد ید بگیره مقصر خودشه
Iran, Islamic Republic of
10:48 - 1398/11/30
سلام مارمز پویا نمی خواهیم به غیرازدردسر چیز دیگری نیست
United Kingdom
10:48 - 1398/11/30
الهی بمیرین با این رمز پویا انشالاه دست همتی قطع شه سکته مغزی کنه
Iran, Islamic Republic of
10:49 - 1398/11/30
بنظرم تنها بانک داری موفق توی این راه بانک پاسارگاد بود و بقیه در دادن خدمات کوتاهی دارند وگرنه درکل ایده خوبی بود اما از اونجایی که ما توی دسترسی نت مشکل داریم و همه جا آنتن دهی خوبی نداره مخصوصاً تو درگاه های پرداخت خیلی سخته ولی درکل من بانک پاسارگاد پیشنهاد میکنم
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
منم با بانک پاسارگاد هیچ مشکلی واسه رمز پویا ندارم
فقط گاهی موقع خرید شارز و اینا واقعا دودقیقه تموم میشه و میرنه رمز علطه
Iran, Islamic Republic of
10:49 - 1398/11/30
چرا چرت میگن اخه چه چیزی سخته توی این رمز اتفاقا امنیت رو بالا برده نهایتا هم ۳ ثانیه به تایم قبلی اضافه شده برا انجام تراکنش
Iran, Islamic Republic of
10:50 - 1398/11/30
خوبه چون دیگه خیالمون راحته کسی نمیتونه به حساب دسترسی پیدا کنه ، من که راضیم و داره بهم سرویس میده
Iran, Islamic Republic of
10:50 - 1398/11/30
رمز پویا جلو دزدان را می گیرد......
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
بله میدانی پایه اصلی که دزدباربیاددردسربرای افرادطبقه پایینه اینرمزپویامال پولدارهاست.
Iran, Islamic Republic of
10:50 - 1398/11/30
من که راضی هستم،فقط باید یه کم سرعت عمل داشته باشی
Iran, Islamic Republic of
10:50 - 1398/11/30
اتفاقا رمز یکبار مصرف خیلی خوبه و جلو دزدیهای اینترنتی رو میگیره و چند مدت که استفاده کنی برا شخص عادی میشه
Iran, Islamic Republic of
10:50 - 1398/11/30
بیچاره کرده مسخره بازیه ،دو ماه پیش فعال کردم باز دیشب غیر فعال شد زده برو دم عابر کد بروز رسانی بگیر .یعنی هر دو ماه یکبار قرار کار نکنه .ول کنید دیگه اه
Iran, Islamic Republic of
10:50 - 1398/11/30
خوشا آن روزهایی که موبایل نبود و تلفن عمومی سکه ای بود..
تلویزیون دوتا شبکه داشت که از ساعت 4 تا12 شب برنامه داشت و بجز اون ساعات برفک و آرم خالی پخش میشد..
بزرگترین واحد اسکناس 1000 تومانی بود و خبری از چک پول هم نبود چه برسه به اینترنت بانک و رمز پویا..
گاز نداشتیم نفت و گازوییل بود،
پراید و پرادو نداشتیم رنو 5 و پیکان بود،
ماهواره نبود، اینستاگرام نبود، کرونا نبود، تحریم نبود،
اما صفا بود،
و چقدر زندگی راحت بود..
چرا پیشرفت امکانات برای ما بجای اینکه رفاه بیاره دردسر و زحمت و فحش و نفرین و ناله میاره؟
کجای کار اشتباه ست؟؟
Iran, Islamic Republic of
10:50 - 1398/11/30
لطفا دوستان محترم بی اطلاعی و کم سوادی خودتون را بحساب رمز پویا نگذارید خوب بگو بلد نیستم کار کنم دیگه چرا اینهمه بهانه میارید وقتی رمز پویا زا از طریق atm,فعال کردید دیگه کاری نداره اینقدر جو ندهید نکنه دوست دارید اقای ترامپ هم با شما همدردی کنه ؟ خخخ
Iran, Islamic Republic of
10:50 - 1398/11/30
رمز پویا خوب هست ولی تا رمز را بگیری و وارد بشی و شماره کارت و مبلغ را وارد کنی یک دقیقه تمام شده میزنه رمز اشتباه هست
Canada
10:50 - 1398/11/30
من نمیدونم آخه این چه کاری خداوکیلی دوست دارید مردم رو اذیت کنید واقعا دوست دارید ؟؟؟؟
آقایون وقتی مردم از این اتفاق ناراضی هستن لطفا همون رمز ایستا رو برگردانید تا مردم‌راحت تر کارهای روز مره خودشون را انجام بدن
Iran, Islamic Republic of
10:51 - 1398/11/30
باید تمام نرم افزار با کد ملی شخص فعال بشه و یکپارچه بشه نه صد تا برنامه باشه
Iran, Islamic Republic of
10:52 - 1398/11/30
بنده با وجود اینکه متخصص موبایل وبرنامه هستم برا فعال کردن رمز دوم بانک ملی بعد چندین بار رفتن به خود پرداز وحذف ونصب رمزبان با پیغام خطای رمزبان روبرو میشوم ونتونستم رمز دوم پویا را فعال کنم
Iran, Islamic Republic of
10:52 - 1398/11/30
بعد چرا هر بانک از یک رویه استفاده میکنه یکی ریما یکی ... بابا خودتون اول یک طرح واحد ارایه بدید به بانک بعد مردم انقدر بدردسر بندازید بعد پدر پیر من که کارتش دست من بوده و هر ماه باید کارای بانکیشو انجام بدم چه جوری بای برم از گوشیش هی رمز پویا بگیرم واقعا خودتون یک مقدار تست کنید
Iran, Islamic Republic of
10:52 - 1398/11/30
احتمالا اینا که مخالفن همون هکر ها هستند
Iran, Islamic Republic of
10:52 - 1398/11/30
متاسفم متاسفم که مردم دیگه نباید یه کار اینترنتی هم انجام بدن . بابا خجالت بکشید . من تا میرم رمز میگیرم بعد دوباره میرم تو برنامه خرید اینترنتی زمانش تموم شده . خجالت داره
Iran, Islamic Republic of
10:52 - 1398/11/30
چرا اجبارش کردن؟؟؟؟؟دل بخواهیش کنن هرکی می خواد فعالش کنه هرکی میخواد نکنه
آخه چه کاریه؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
10:53 - 1398/11/30
دل بخواهیش کنن هرکی میترسه خالی شه بره بگیره نه اجباری
Iran, Islamic Republic of
10:53 - 1398/11/30
بانک صادرات که فرایند رو شبیه ریاضیات پیشرفته کرده..... بیشتر بانکها دردشون استفاده از درامد تراکنش بجای اپ و تاپ هست وگرنه یا اس ام اس میفرستادن و یا از یه نرم افزار فراگیر بهره میکردند و انهم با الگوریتم ساده تر!
Iran, Islamic Republic of
10:53 - 1398/11/30
خیلی افتضا هست همه مردم توی بانک. داشتن سرو صدا میکردند .میگفتن. تا میام بگیرم دوباره رمز فرق کرده بود باید یه فکری برای این کار بشه
Iran, Islamic Republic of
10:53 - 1398/11/30
مزخرف ترین کار بانک مرکزی
Iran, Islamic Republic of
10:53 - 1398/11/30
رمز دوم از نظر امنیتی عالی هستش ولی فعال کردنش باید اختیاری باشه نه اجباری....حداقل زیرساخت هاش آماده باشه که اینقدر اختلال نداشته باشه و نیم ساعت پس از ۲۰بار درخواست اخرشم رمز ارسال نشه برات و ...
Iran, Islamic Republic of
10:54 - 1398/11/30
اخه یکی نیست این چه کاری انجام دادین؟
کو پول مردم خیلی دسر کم دارن اینم روش
Iran, Islamic Republic of
10:54 - 1398/11/30
آخه تو این مملکت کلی مشکل برای حل کردن هست،صاف اومدن مشکل برداشت از حساب ما رو حل کنن شاید هم کنترل برداشت از حسابمون بلاخره همین نداشته های ما براسیستم بانکی پولی میشه.خدا کمک کنه برا همه چی برنامه ریزی سریع انجام بشه
Iran, Islamic Republic of
10:55 - 1398/11/30
پیامک رمز دوم یکبار مصرف بعد ازینکه من خودم رفتم از عابربانک پولو انتقال بدم میرسه دستم !!
Iran, Islamic Republic of
10:55 - 1398/11/30
پدرم دراومده حقوق که میگیری مثل گوشت قربونی باید تیکه تیکه اش کنی بااین رمز پویا نمیتونم قسط بدم .هرروزمیشینن یک فکری میکنن چه جور سرمردم روگرم کنن اگه راست میگید جلوی کلاهبرداریهای میلیاردی روبگیرین
Iran, Islamic Republic of
10:56 - 1398/11/30
باید بانک مرکزی یک نرم افزار خودش ارائه کنه که با اون بدون اتصال به اینترنت بتوان تمام رمز بانک ها را یک جا داشت
Iran, Islamic Republic of
10:56 - 1398/11/30
جون به سر میشین تا رمز بیاد شاید کار فوری بود
Iran, Islamic Republic of
10:57 - 1398/11/30
خداخیرش نده کسی که مردم راسرگردان رمز پویاکرده وناچارنموده ازپول نقداستفاده شود این چه کارغلطی است که گرفتارمان کردن نمیتوانیدجلوی دزدیهارابگیرید ملت راگرفتار کردید
Iran, Islamic Republic of
10:57 - 1398/11/30
اتفاقا خیلی خوبه و راحته، یه کم سعی کنید یاد بگیرید، برا من مشکلی ایجاد نشده، بجز بانک کوثر که متاسفانه داخل همراه بانک رمز میده و رمز ساز نداره.
Iran, Islamic Republic of
10:58 - 1398/11/30
سلام به لطف دولت ماپول نداریم که کسی بخاد سو استفاده کنه همان رمز قبلی ازسرما زیاده
Iran, Islamic Republic of
10:58 - 1398/11/30
طرح خیلی خوبیه ها ولی ایراد خیلی داره... عملا پدر و مادر من دیگه اینترنتی نمیتونن خرید کنن :/ و از کارت من استفاده میکنن :(
Iran, Islamic Republic of
10:58 - 1398/11/30
واقعا چیز بیخودی هست من چند دفعه میرم بانک این بنده خدا هایی که سنشون بالاست میخوان انجام بدهن سختشون هست همش یه پاشون توی بانکه هی سوال میکنند مال ما جواب نمیده کار نمیکنه هنگ کرده واز این جور چیزا خوب اخه ثانیه اش هم کمه تا بخوای بجنبی کارتو انجام بدی صریح تمام میشه مخصوصا واسعه خریدای اینترنتی مثل ماشین تاسایت باز بشه این رمزو بگیری اون سایت بسته میشه چیز بیخودیه
Iran, Islamic Republic of
10:59 - 1398/11/30
سلام.برعکس،طرح رمزپویا،طرح خوبیه...یه مقدارزمان می بره تاجابیفته
Iran, Islamic Republic of
11:00 - 1398/11/30
به نظر من خیلی هم خوبه هیچ مشکلی نداره درست استفاده کنید دچار مشکل نمی شید . یه بار که حسابتون خالی بشه دیگه اون موقع قدر همین رمز پویا رو می دونید
Iran, Islamic Republic of
11:00 - 1398/11/30
من خودم چند روز پیش میخاستم پول واریز کنم به کسی هر کاری کردم نشد آخر بردم بهش نقد دادم
Iran, Islamic Republic of
11:00 - 1398/11/30
من باهاش اینترنتی خرید دومیلیونی انجام دادم از دیجی کالا ..خیلی راحته استفادش ..اما تمام سختیش رفتن حضوری به بانک و نصب برنامه و فعال سازیش بود که خیلی پردردسر بود اما فقط یکباره ..اما مطمعن باشید که هکر ها ی روش جدید برای کارشون پیدا میکنن
Iran, Islamic Republic of
11:00 - 1398/11/30
هر بانکی یه جوری رمز پویا میده. بعضی از بانکها مثل آب خوردن، بعضیاشونم عذاب الهی! من ۶-۷ تا کارت دارم فقط از دوتاش استفاده میکنم. تجارت و پاسارگاد
Iran, Islamic Republic of
11:00 - 1398/11/30
تمام تراکنش‌های اینترنتی دنیا از طریق ویزا، مسترکارت و پی‌پال انجام میشه ببینند اونا از چه روشی برای حفاظت انجام میدن همونو پیاده کنند نه اینکه یه روشی از خودشون ابداع کنند که کارو برای همه سخت کنند.
Iran, Islamic Republic of
11:01 - 1398/11/30
اصلا چرا باید اجبار باشه؟ وقتی آموزش کافی باشه نیازی به رمز پویا نیست! در ضمن دزد بخواد دزدی کنه راه حلشو پیدا میکنه
Iran, Islamic Republic of
11:01 - 1398/11/30
ممکنه طرح خوبی باشه ولی حداقل میزان برداشتی بیشترباشه ۱۰۰ تومن درروز چیه رمز پویا رو بلیست برا مبلغهای بالای ده میلیون بزارن نه بالای ۱۰۰
Iran, Islamic Republic of
11:01 - 1398/11/30
ای بابا
اینم شد مشکل!
منکه خیالم راحت شده واسه خریدهای اینترنتی
Iran, Islamic Republic of
11:01 - 1398/11/30
سلام. من باور نمیکنم خوب صبح تا شب تو فضای های مجازی کارای عجیب و غریب میکنید. بعد نمیتونید ی رمز بگیرید. دست پیرزن ها هم گوشی های s10,هست
بعدشم هر کاری اولش مشکلاتی داره. هنوز پشت درهای دادگستری گیر نکردید بفهمید چقدر گرون تموم میشه برات که دست به هیچ جا بند نیست
Iran, Islamic Republic of
11:02 - 1398/11/30
چرا جو درست می کنین بیخودها، بدم میاد از رسانه برای این چیزاشه
Iran, Islamic Republic of
11:02 - 1398/11/30
واقعا سرگیجه گرفتم نمیدونم چرا؟ ؟
Iran, Islamic Republic of
11:02 - 1398/11/30
مبلغ های زیاد رو الزام کنند.
Iran, Islamic Republic of
11:02 - 1398/11/30
طرح شکست خورده ایه.اون کسی که این طرح را پیاده کرد واقعا ...
Iran, Islamic Republic of
11:03 - 1398/11/30
لطفا این مسخره بازی پایان دهید بعضی از بانکها حاضر به همکاری هم نیستن
Iran, Islamic Republic of
11:04 - 1398/11/30
خیلی خوب و راحت ه استفاده از رمز پویا
Iran, Islamic Republic of
11:05 - 1398/11/30
سلام.همانطور که در مقایسه سایر موارد کشورمان با کشور های توسعه یافته ،مثل عقب مانده های ذهنی میمانیم،رمز پویا بار دیگر این قضیه را اثبات کرد.نداشتن یک سیستم یکپارچه اطلاعاتی (MIS)برای خدمت رسانی باعث شده تا هر بانکی یک سبک خاصی رمز پویا بده و این خیلی زشته.چون در گرفتن جریمه دیرکرد تسهیلات همه بانکها دارای MIS هستند.
Iran, Islamic Republic of
11:05 - 1398/11/30
خب باید گفت کسانیکه حسابشون حک میشه حودشون مقصر هستن از هر کس که توی تبلیعات میکنن خرید میکنن اخه من میخوام قبوض را پرداخت کم چرا باید برم دم خود پرداز دیگه کاری ندارم با رمز دوم اگر بخوام بحاب کسی واریز کنم که میشناسم رمز یک بار مصرف نیاز ندارم چون باید یک کاغذ قلم دستم باشه رمز را درخواست کنم برام پامکش بیاد سریع برم تو اپلیکیشن بانگ با عجله شمارهای مورد نیاز واریز را ثبت کنم بعد زمان تموم میشه باز علی میمونه و حوضش بنظرم دل بخواه کنن هر کس با علم اینکه ممکنه حک بشه یا قبول میکنه یا نه
Iran, Islamic Republic of
11:06 - 1398/11/30
بابا این چه رمزیه شما برای مردم انتخاب کردید من چند بار رمز عوض کردم دو روزی یک بار کارت من نامعتبر هست من حالا من توی شهر غریب رفتم کارت من هم نامعتبر شده حالا نمیدونم چکار کنم کسی هم پول بهم نمیده برسم خونم تا کاران درست بشه
Iran, Islamic Republic of
11:06 - 1398/11/30
این چیی رمز پویابقرز دردسر حچیزی ندارد خدا وکیلی ورداری این رمز پویا را
Iran, Islamic Republic of
11:07 - 1398/11/30
حداقل اجباری نمی بود ،بهترتر می بود. می گفتن هر کی با مسئولیت خودش اگه بخواد از همون رمز قدیمی استفاده کنه. شاید یکی بخواد سرش کلاه بذارن یا کلاهشو بردارن یا هر دو یا هیچ کدام.
Iran, Islamic Republic of
11:07 - 1398/11/30
سلام
فکر خوبیه ولی ای کاش زمانش رو بیشتر میکردن و هم اینکه اون کد رو چهار رقمی میکردن... من الان اون بانکی که استفاده میکنم کپی کردن نداره سخته حفظ کردنش هم چهار رقم بود راحت تر میشد... ولی از نظر امنیتی بهتر شده
Iran, Islamic Republic of
11:07 - 1398/11/30
آقایون تو کشور ما لازمه این رمز پویا آخه اینقدر هکر داریم که خودمون رو ندزدن شاهکاره
Iran, Islamic Republic of
11:07 - 1398/11/30
آره بخدا این کار چیه مثلا؟ من الان میخوام یه شارژ بخرم یا حسابم رو شارژ بکنم، یه هفتخوان رو باید طی کنم ، لااقل به مردم یاد بدن ، راحت کنن دریافت رمز پویا رو
Iran, Islamic Republic of
11:08 - 1398/11/30
بانک جوابگو نیست مردم ازین نشوند تورو خدا درستش کنید اگر نمی توانید برگر دانید به اول یا کارشناس از چین بیارید یک ساعت درستش میکند فقط حرف نزنید برا مردم احترام قابل شوید
Iran, Islamic Republic of
11:09 - 1398/11/30
این چه وضعشه اومدن رمز پویا گذاشتن ۷ رقمه نه میشه حفظش کرد نه زمانش کافیه و تراکنش خیلی سخت شده
پاسخ ها
بدون نام
United States
۰۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
باید رمز رو سریع کپی پیست کنی
Iran, Islamic Republic of
11:09 - 1398/11/30
واقعا باعث زحمت و اعصاب خورد کنی شده!!
Iran, Islamic Republic of
11:09 - 1398/11/30
واقعن خجالت نمیکشید مردمو خالی میکنید این خودش کلاهبرداری باهر پیامک یپولی میره جیب مخابرات شاید یکی پیره نمیتونه
Iran, Islamic Republic of
11:10 - 1398/11/30
بابا توروخدا ، این رمز پویا رو اختیاری کنید نه اجباری
پول مال منه توکارت منه و اختیارش مال خودمه ،
اصلا هرکی خالی کرد اشکالی نداره ،

بنظر بنده باید اینطور دولت و بانک مرکزی برنامه ریزی کنن ،
که بانک ازمن یه تعهد بگیره که اگر کارتت رو خالی کردن و از کارتت موقع خرید اینترنتی سرقت کردن ، دیگه به خودت مربوطه و به هیچ وجه حق اعتراض و شکایت نداری
.

بخدا قسم من چنین تعهدی رو میدم و قبول میکنم و مهر و انگشت و امضا میکنم .
این رمزپویا رو اختیاری کنید
کارتون اشتباهه که برای همه اجباریش کردید
من دوست دارم رمز دوم کارتم ایستا باشه
خالی هم اگر کردنش به خودم مربوطه و هیچ اعتراضی نمیکنم .
Iran, Islamic Republic of
11:11 - 1398/11/30
اقایان فقط میخواهند شما برای رمزپویا مدام ازاینترنت استفاده کنید تادرامد مخابراتشان بیشتربشه وگرنه بفکرمردم نیستند
Iran, Islamic Republic of
11:12 - 1398/11/30
۲ هفته ست.کارم شده فعال کردن رمز پویا .هنوزم موفق نشدن
Iran, Islamic Republic of
11:12 - 1398/11/30
با تلفن بانک که نمیشه کار کرد قلم و کاغذ هم باید داشته باشی حداقل تعداد ارقام کم کنید تا راحت تر باشه
Iran, Islamic Republic of
11:16 - 1398/11/30
شکسته استخوان داند بهای مومیایی را اگر حسابتان را خالی کردند و رفتید دادگستری و خیل عظیم کسانی که سرمایه شان را با رمز ثابت برده اند ببینید قدر و قیمت رمز پویا را می دانید مخالفان یا کلاهبردارن اینترنتی هستند ویا افرادی که کمی سختی آموزش استفاده از این موهبت بزرگ را به خود نمی دهند فقط مالباختگان عظیم و متاسفانه بیشمار راهی پلیس فتا اهمیت و بزرگی این اقدام را درک می کنند
Iran, Islamic Republic of
11:17 - 1398/11/30
والا ما تا به حال این مشکلات واسم پیش نیومده!!!
Iran, Islamic Republic of
11:18 - 1398/11/30
یا زمانش باید به ۵دقیقه ارتقاء بدن یا جمش کنن خیلی بیخوده
Iran, Islamic Republic of
11:18 - 1398/11/30
آقا ی حمتی بفکر سالمندان هم باشید همان رمز قدیم که استفاده می کنند مورد تأیید می باشد/ _وسلام
Iran, Islamic Republic of
11:19 - 1398/11/30
از همون اولی که رمز پویا روی کار اومد ، واقعا نه تنها بنده بلکه تمامی مردم به دردسر افتاده اند
Iran, Islamic Republic of
11:19 - 1398/11/30
البته كه غر زدن عادت شما مردم هست و برا هر تغييري بدون فكر غر ميزنيد بريد ياد بگيريد و از غار بياييد بيرون رمز پويا عالي هست و دست دزدا از حسابها كوتاه شده
Iran, Islamic Republic of
11:19 - 1398/11/30
اگه به مردم رسیدگی میشد دزدی وجود نداشت که بخواهید راهشو ببندید . ....
Netherlands
11:20 - 1398/11/30
رمز پویا خوبه اگر بشه از عابر بانک ها فعال کرد ک نمییییشههههه
کلا اجبار بده .
-
11:21 - 1398/11/30
جایی که ما هستیم فقط پست بانک هس. رمز دوم ثابت غیر فعاله هر چی میریم برای رمز پویا میگن مشکل داره کار نمیکنه خوب حداقل میذاشتین رمز دوم کار کنه تا پویا درست شه
Iran, Islamic Republic of
11:22 - 1398/11/30
میشد بایه روش ساده تر این کار رو انجام داد واقعا وقت گیر و دردسرساز شده
Iran, Islamic Republic of
11:24 - 1398/11/30
خوبه ولی تامبلغ 500هزاربایک رمزدرمعاملات کوچک بهتره
Iran, Islamic Republic of
11:24 - 1398/11/30
رمز پویا واجب و عالی و اضطراری است مالباختگان قدرش را می دانند
Iran, Islamic Republic of
11:25 - 1398/11/30
قرار سال دیگه رشته دانشگاهی اموزش رمز پویا در دانشگاه در حد فوق تخصص اموزش داده بشه
Iran, Islamic Republic of
11:25 - 1398/11/30
من که با حساب بانک ملت و بانک رسالت کار میکنم و واقعا هیچ مشکلی تا حالا نداشتم، امنیت حسابم خیلی مهمتر از همه این متلک هاست و من راضیم
Iran, Islamic Republic of
11:26 - 1398/11/30
میشد برای خریدهای اینترنتی و غیره وجه را به یه حساب دیگه انتقال داد و اون حساب رو همیشه خالی نگه داشت.
Netherlands
11:26 - 1398/11/30
فقط دردسر برای مردم درست کردید بجا اینکه اسانتر شود سخترش کردید یک بار می خواهد بروی رمز ساز فعال کنی بعدش دوباره وارد سیستم بانکی شوی تا بخواهی وارد شوی مدت رمز تمام شد حداقل کاری کنید یکجا باشد
Iran, Islamic Republic of
11:27 - 1398/11/30
با سلام.من خودم در ابتدا موافق نبودم ولی الان خیلی راضی هستم و به نظرم طرح بسیار خوب و عالی هست.طرح بانک تجارت که من باهاش کار میکنم عالیه و یک بار هم نشده که تراکنش ناموفق داشته باشم.درحالیکه دست خیلی از کلاهبردارا کوتاه شده.
Iran, Islamic Republic of
11:30 - 1398/11/30
بانک صادرات حساب دارم
پدرمو دراورده مگه رمز میده
واسه همین رفتم یه بانک دیگه حساب باز کردم برا کارت ب کارت
Iran, Islamic Republic of
11:32 - 1398/11/30
خیلی خوب است کم کم مردم عادت میکنند اگر یادتون باشه برای بستن کمربند ایمنی خودرو هم همین داستان بود ولی حالا همه رانندگان عزیز نه بخاطر جریمه بلکه برای ایمنی خودشان از کمربند ایمنی استفاده می‌کنند.
United States
11:32 - 1398/11/30
بالاخره یه جوری باید سر مردمو گرم کنن تا بتونن بچاپن...
Iran, Islamic Republic of
11:32 - 1398/11/30
بنده اگر پولی داشته باشم در جیبم میگذارم ونقدی خرید میکنم به همین راحتی اینها برای پول دارهاست راهشم بادند
Iran, Islamic Republic of
11:35 - 1398/11/30
از همان اول درباره مشکلات و عدم کارائی رمز پویا هشدار داده شد!
Iran, Islamic Republic of
11:36 - 1398/11/30
با سلام ، اوایل همه کارها سخت می باشد ، یک کمی صبر و حوصله و اراده می خواهد ، بعد ازیک بار اانجام دادن متوجه می شویم و تعجب می کنیم که چه قدر راحت بوده
یک راه حل از این حقیر :
از طریق بعضی از همراه بانک ها کمی سخت است ، از طریق برنامه آپ خیلی راحت می توان انتقال داد به این طریق :
۱_ با مراجعه به یکی از شعب بانک خود درخواست فعال شدن رمز پویای خود ( هم به صورت پیامکی و هم به صورت برنامه ای و اپلکیشنی ) را بدهید .
۲_ در ابتدا هر دو برنامه آپ و همراه بانک در گوشی تان را باز کرده و بصورت باز بگذارید و نبندید ( آنهایی که گوشی هایشان ساده است باید از طریق پیامک این کار را انجام بدهند ، مثلا اگر بانک شان بانک ملت باشد از طریق ارسال چهار رقم آخر عابر بانک خود به شماره 30003303 می توانند درخواست رمز پویا نمایند ) .
۳_ کل فرم انتقال را پر کنید اعم از : شماره کارت مقصد ، مبلغ انتقال ، شماره CVV2 , تاریخ انقصاء
۴_ از طریق برنامه همراه بانکی که دارید و قبلا آن برنامه را باز کرده اید درخواست رمز پویا نمایید سپس رمزی پویای دریافتی را کپی کرده و در داخل جای خالی رمز ، الصاق و پست کنید .
ضمنا بعضی از همراه بانک ها مثل بانک کوثر خودش رمز دریافتی را کپی می کند و چیزی که باقی می ماند فقط الصاق و پست رمز در جای خالی رمز پویا است والسلام به این راحتی
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
قرار نیست همه کارها رو با سعی و خطا انجام داده بشه!
اولاً اینکار باید اختیاری میشد!
ثانیاً کافی بود برای انجام اینکار یک الگوریتم کامل که شامل تمامی موارد بشهطراحی میشد تا دیگه به اینجا نرسیم و توجیه کنیم اوایل همه کارها سخته!
در طراحی های نرم افزاری همه احتمالات باید داده بشود بعد اجرا گردد!
Iran, Islamic Republic of
11:38 - 1398/11/30
باید مثل رمز تلگرام ویا دیگر اپهای جهانی سیستم رمز دوم پویا برای مشترک ،پیامک بشه زیاد سخت نیست
ولی نهادهای ما دوست دارند مردم رو آزار بدن
Iran, Islamic Republic of
11:39 - 1398/11/30
ارواح پدرتون هذف کنید این دردسر رو، مبتکرین دردنیا ابتکار عمل دارن،! شماهم ابتکار بخرج دادین، خجالت اوره
Iran, Islamic Republic of
11:42 - 1398/11/30
من کافی نت دارم روزانه تعداد زیادی خرید اینترنتی انجام میدیم این طرح خوبیه ولی هنوز خیلی مشکل داره به طور مثال رمز پویا بانک کشاورزی خیلی موقعها درست وارد میکنیم ولی سیستم میگه که اشتباهه و از زمان اجرای طرح تا امروز ۱۰ بار کارتم به خاطر همین موضوع مسدود شده
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
امان ازین بانک کشاورزی
Iran, Islamic Republic of
11:43 - 1398/11/30
من تاحالا مشکلی نداشتم بانکم هم پارسیان و اقتصاد نوینه اوناییکه غر میزنن دقیقا با اسکرین شات مشکلشونو باید بگن
Iran, Islamic Republic of
11:43 - 1398/11/30
خیلی خیلی پروفسور ی
Iran, Islamic Republic of
11:43 - 1398/11/30
بابا اینترنت درست کنید بعد رمز پویا بیارید
از دنیا عقب هستیم
United Arab Emirates
11:43 - 1398/11/30
شکم وقتی گرسنه باشه از نباشه از جای دیگه باید پرش کنه، این امنیت نیست که، فکری به حال شکم خالی ملت بکنید نه عابر بانک مردم.
Iran, Islamic Republic of
11:45 - 1398/11/30
دو تا از کارت هام سه بار بردم بانک تا درست شده ... دو دفعه پول صدور کارت جدید دادم ... به نظرم پول اس ام اس هم کم میشه از حساب ... البته اینم یک روش برای جبران کسری بودجه هست
Iran, Islamic Republic of
11:47 - 1398/11/30
اوایل همه کارها سخت می باشد ، یک کمی صبر و حوصله و اراده می خواهد ، بعد ازیک بار اانجام دادن متوجه می شویم و تعجب می کنیم که چه قدر راحت بوده
یک راه حل از این حقیر :
از طریق بعضی از همراه بانک ها کمی سخت است ، از طریق برنامه آپ خیلی راحت می توان انتقال داد به این طریق :
۱_ با مراجعه به یکی از شعب بانک خود درخواست فعال شدن رمز پویای خود ( هم به صورت پیامکی و هم به صورت برنامه ای و اپلکیشنی ) را بدهید .
۲_ در ابتدا هر دو برنامه آپ و همراه بانک در گوشی تان را باز کرده و بصورت باز بگذارید و نبندید ( آنهایی که گوشی هایشان ساده است باید از طریق پیامک این کار را انجام بدهند ، مثلا اگر بانک شان بانک ملت باشد از طریق ارسال چهار رقم آخر عابر بانک خود به شماره 30003303 می توانند درخواست رمز پویا نمایند ) .
۳_ برای اینکه معطل نشوید و آن یک دقیقه را از دست ندهید ، کل فرم انتقال را پر کنید اعم از : شماره کارت مقصد ، مبلغ انتقال ، شماره CVV2 , تاریخ انقصاء
۴_ از طریق برنامه همراه بانکی که دارید و قبلا آن برنامه را باز کرده اید درخواست رمز پویا نمایید سپس رمزی پویای دریافتی را کپی کرده و در داخل جای خالی رمز ، الصاق و پست کنید .
ضمنا بعضی از همراه بانک ها مثل بانک کوثر خودش رمز دریافتی را کپی می کند و چیزی که باقی می ماند فقط الصاق و پست رمز در جای خالی رمز پویا است والسلام به این راحتی
Iran, Islamic Republic of
11:50 - 1398/11/30
راحت بودیم گند زدن با این رمز پویا
United Arab Emirates
11:51 - 1398/11/30
خوب بانک باید رمز پویا را به هر کس لازم داره بده نه که اجباری باشه
United Arab Emirates
11:52 - 1398/11/30
بانک رفاه ، ملت ، آینده نرم افزار های رمز ساز خوبی دارند ولی دو بانک دیگه که نام نمیبرم کاری کرد که اصلا با حسابشون کار نمیکنم.
ای کاش همه رمز ها میرفت تو یک نرم افزار خیلی بهتر بود ولی در کل از نظر امنیت حساب کار خوبیه.
Iran, Islamic Republic of
11:53 - 1398/11/30
مشکل اینجاست خودشون هم بلد نیستن .چندبار رفتم .درست نکردن
Iran, Islamic Republic of
11:56 - 1398/11/30
واقعا که.....مردم رو مسخره کردن بابا رمز پویا نخواستیم
Iran, Islamic Republic of
11:56 - 1398/11/30
دزدی درایران هنرشده بااین کاراهم نمیشه جلوی خالی کردن جیب مردم روگرفت.مردم بایدمث قدیم پولشونوداخل لحاف تشک بزارن
Iran, Islamic Republic of
11:56 - 1398/11/30
اخه چرا مثل بانک سینا و بانک سامان همل نکردن؟خیلی راحت برای هر تراکنش ۱پیامک شماره رمز ارسال میشه راحت و بی دردسر
Iran, Islamic Republic of
11:58 - 1398/11/30
خیلی هم امنیتش بالاست
Iran, Islamic Republic of
11:58 - 1398/11/30
دیگه چرا بابتش کارمزد کم میشه از حساب؟! مگه قرار نبود رایگان باشه؟!
Iran, Islamic Republic of
11:59 - 1398/11/30
بابا با این رمز پویاشون دمار از روزگار مردم درآوردند!بنده رفتم عوارض شهرداری ماشینمو پرداخت کنم توپست بانک؛اول ۱۲هزار ازمن گرفت تا سیستم باز بشه.بعد موقع پرداشت عوارض؛گفت چون رمز دوم پویا ندارید،نمیشه بیش از۱۰۰هزارتومان از کارت خودمون وکارتتون پرداخت کنیم!
خب اونهایی که گوشیشون ساده است وامکان دریافت رمز دوم پویا ندارن.چه کنند؟
پاسخ ها
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
از طریق اس ام اس اقدام کنید از تمام روشها راحتتره
Iran, Islamic Republic of
11:59 - 1398/11/30
سلام بنظر من که خوب نیس خیلی هم مسخرس از خونه نمیشه کارت بکارت کنی باید بدویی بری دم عابربانک ی شارژ معمولی هم نمیشه تو خونه گرفت آدم دست پابست میشه خواهشا طرحش رو حذف کنید
Iran, Islamic Republic of
12:00 - 1398/11/30
وای وای ازاین دستورهای شاخ درآربابا تورا خدا ولمون کنید به خاطر جایگاه خودتون همه حربه ای استفاده مسکنید تمام قسط و وامها موندن بخاطر رمز پویا
Iran, Islamic Republic of
12:02 - 1398/11/30
لعنت به تصمیم بانک مرکزی.
Iran, Islamic Republic of
12:04 - 1398/11/30
چقدر شلوغش میکنید فقط باید اختیاری باشه بانک سپه وکوثر مخصوصا عالیه وراحت
Iran, Islamic Republic of
12:05 - 1398/11/30
راستش من با دوبانک سامان و رفاه کار میکنم، رمز پویا رو هم نه از طریق اس ام اس بلکه از طریق اپلیکیشن میگیرم و در این یکماهی که استفاده میکنم مشکلی نداشتم، ولی قبول دارم که این روش برای خیلی ها راحت نیست
Iran, Islamic Republic of
12:05 - 1398/11/30
من که خیلی راضیم استفاده ازشم خیلی راحته حرکت خوبی بود
Iran, Islamic Republic of
12:06 - 1398/11/30
من بانک تجارت کار میکنم خدایی عالیه تا حالا که اصلا به مشکلی نخوردم...
Iran, Islamic Republic of
12:06 - 1398/11/30
سلام اصلا بر نامه رمز بان روی خیلی از گوشی ها نصب نمیشه .چرا مردم رو اذیت میکنید
پاسخ ها
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
من دیروز بانک صادرات بودم گفتن بخشنامه اش اومده ، اندروید 6 و 6 به بالا فقط کار میکنه
Iran, Islamic Republic of
12:09 - 1398/11/30
بچهها میشه بگین کدوم بانک راحتره و دردسر کمتری داره تا اون رو فعال کنم؟
مرسی ار همگی
پاسخ ها
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
صادرات که پدر منو درآورد تا کار کرد، قسطم یه هفته عقب افتاد
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
پاسارگاد یکبار اشتباه بزنی کارتت مسدود میشهباید بری بانکبگی
Iran, Islamic Republic of
12:10 - 1398/11/30
خدا لعنت کنه اونایی که بدون فراهم ساختن زیرساختهای لازم طرحهای غیر کارشناسانه ارائه میدن ، 10 روز تمام هر روز بانک بودم فقط بخاطر سیستم افتضاح پیاده سازی رمز پویا، یه هفته قسطم عقب افتاد . رمزش واسه ام میومد اما تو درگاه اینترنتی موقع پرداخت پیام میومد : کارت شما از طرف بانک صادرکننده کارت محدود است از کارت دیگری استفاده کنید . خود شعبه صادرکننده توش مونده بودن ، بعدش شماره صدای سپهر رو دادن گفتن باید مشکل رو با کارشناسای بانک در میون بزارم ، بالاخره به از 3 روز تماس ناموفق ، مشکلم حل شد.
Netherlands
12:14 - 1398/11/30
من که بروز ترین پیرمرد کشور از نظر اینترنت رمز پویای اول بانک سپه بودم و هیچ مشگلی نداشتم الانه هیچ کاری نمیتوانم انجام بدم پول اب و برق و گاز و تلفن همه هم مانده و دیگه کاملا هم اینترنت بانکم هم اپلیکیشنهایم همه بسمت خارج از گردونه رقابت رفتیم عرزندان هم که همه با مدارک دکترای و عالیه از اول بلد نبودن کاراشون من انجام میدادم اونها دیگه فعلا مسدود تشریف دارن.
Iran, Islamic Republic of
12:16 - 1398/11/30
باهرچقدرمزپویا بزنم میگه تعدادرمزازحدمجاز ردشده
Iran, Islamic Republic of
12:17 - 1398/11/30
برا بانک تجارت عالیه .. راحت میشه انجام داد رمز همون موقع میاد اصلا میتونی پنجاه تا رمز هم بگیری . و راحت کپی میشه.. فقط بانک تجارت از همه بهتر بود بعد صادرات
Iran, Islamic Republic of
12:21 - 1398/11/30
واقعا من تعجب میکنم ،،به نظرم استفاده از رمز پویا اصلا نه سخته نه دردسر ساز،،من بانک کشاورزی دارم خیلی راحت ازش استفاده میکنم هیچ مشکلی هم نداشتم ،،حالا شاید بعضی بانک ها ایراد داشته باشه استفاده از نرم افزارشون
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
شما همینکه از بانککشاورزی استفاده میکنیکافیه برای سوادت
Iran, Islamic Republic of
12:21 - 1398/11/30
اخه این خانواده من خارج از کشورن از طریق وکیل نتونسن رمز پویا بگیرن کارشون به مشکل خورده همش برنامه های الکی
Iran, Islamic Republic of
12:23 - 1398/11/30
خدا لعنت به ان فکری که به جای برداشت بار ازدوش مردم بار افزای میکند حیف نبود افلاین خدارحمت کند اورا
Iran, Islamic Republic of
12:25 - 1398/11/30
دهن آدم صاف میشه تا یک کارت به کارت کنه بابا وردارید این لامصبو
Iran, Islamic Republic of
12:26 - 1398/11/30
من نمی‌دونم چرا بعضیا میگن مدارک بردیم بانک تا رمز پویا فعال کنیم ،،خودتون خیلی راحت میتونین از طریق خودپرداز فعالش کنید ،،اپلیکیشن مربوطه رو هم از طریق سایت بانک دانلود کنید
Iran, Islamic Republic of
12:27 - 1398/11/30
والابخداهمش فیلمه میخوان جیب مردموخالی کنن میندازن گردن دزدا
Iran, Islamic Republic of
12:27 - 1398/11/30
به ملت تنبل باشه دست و روشونم نمیشورن . رمز پویا خیلی عالی سازندش هم خانه اش آباد
Iran, Islamic Republic of
12:27 - 1398/11/30
خدا ازتون نگذره با این طرحتون ...
Iran, Islamic Republic of
12:31 - 1398/11/30
اون که این پیشنهاد رو داده امیدوارم حسابش توسط هکرها خالی بشه تا دل ما خنک شه
United Kingdom
12:34 - 1398/11/30
خودشون جیب ما رو نزنن مردم نمی نزنن
...
Iran, Islamic Republic of
12:35 - 1398/11/30
خیلی درد سر داره .هر وقت برنامه مربوطه را به روز رسانی می شود . بعد کلی دوباره از اول شروع کنی. بابا مردم کار دارند زندگی دارند بیکار نیستند که..
Iran, Islamic Republic of
12:35 - 1398/11/30
خیلی عالی من با بانک ملت کار میکنم مشکلی ندارم و خیلی راحت است
Iran, Islamic Republic of
12:47 - 1398/11/30
اونا که راضین یحتمل یا کارت ندارن یا کارمند بانکن ... # ویران باد خانه اش *
Iran, Islamic Republic of
12:58 - 1398/11/30
طرح خیلی خوبی است دست بانک مرکزی درد نکنه خیال مردم از کارتهای بانکی دیگه راحت شد
Iran, Islamic Republic of
13:01 - 1398/11/30
بزارید این مردم بدون دغدغه زندگی کنن، بخدا لایق این همه ظلم نیستن، یا اینترنت قطعه یا رمز دوم پویا، روزی یه مشکل، قیمت خودرو که دیگ داغون...
پشت دیواری بنام تحریم قایم شدید...
دیگه تمومش کنید این بازی کثیفو!! لعنت به باعثش
Iran, Islamic Republic of
13:14 - 1398/11/30
از نظر من که عالیه .از کسایی که باعث ارتقا امنیت کارت ها هم شدن ممنون میکنم
Iran, Islamic Republic of
13:18 - 1398/11/30
یکسال دیگه پولیش میکنن فقط فکر درآمد خودشون هستن
Iran, Islamic Republic of
13:20 - 1398/11/30
به جای این همه اپلیکیشن خیلی راحت می شد با اس ام اس این مشکل رو حل کرد ولی چون مغزهای متفکری پشت این قضیه هستن و بافروش اپلیکیشن و هزار برنامه جانبی دیگه کاسبی می کنن و پول های هنگفت به جیب می زنن اجازه سهولت کار رو نمیدن !
Iran, Islamic Republic of
13:21 - 1398/11/30
یه طرح به درد نخوره. جز دردسر چیزی نیست.
Iran, Islamic Republic of
13:28 - 1398/11/30
من که بانک تجارت دارم خیلی هم عالیه....
Iran, Islamic Republic of
13:30 - 1398/11/30
معلومه باهوشترین ملت جهانیم! یه رمز ساده رو حتی جوونها نمیتونن فعال کنن
Iran, Islamic Republic of
13:35 - 1398/11/30
چرا این ملت اینقدر مقاومت و ممانعت میکنن نمیدونم
خیلی کار سختی نیست
شاید توی بعضی مواقع مشکلاتی داشته باشه
ول واقعا محاسنش ب معایبش میچربع


اگر عین بنده سر ی شارژ ۶۰۰هزارتومن ب فنا داده بودن
یا عین اون پند نفری ک توی پلیس فتا سر خرید اینترنتی
۱۰میلیون ۳۰میلیون از دست داده بودن ی سریا
الان اینقدر ناله نمیکردن
Iran, Islamic Republic of
13:45 - 1398/11/30
اینایی که مخالفت میکنند حاضر نیستند دو دقیقه وقت بگذارند کلید درخواست رمز پیامکی در خریدهای اینترنتی را کلیک کنند تا رمز بیاد. البته اگه داخل پیامک متن فارسی نباشه دیگه نیازی هم به حفظ کردنش نیست. میشه راحت کپی کرد. این کاری هم به کم سواد و بیسواد نداره. مخالفت با تغییره.
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
حضرت آی کیو مسئله اول پول پیامک هست که دروغی گفتند رایگانه و از جیب من و تو کم میشه و اینکه پیامک گاهی اینقدذ دیر میاد که سایت پذیرنده قبول نمیکنه
Iran, Islamic Republic of
14:17 - 1398/11/30
اصلا خوب نیست کسیکه سواد نداره باید چیکار کنه ،پولدارهاکه پولشون بانک نمیزارن،بعدش داریم برمیگردیم عقب
Iran, Islamic Republic of
14:18 - 1398/11/30
بانک ملت خیلی خوبه. خودش رمز پویا رو از طریق اس ام اس فعال کرد بدون هیچ مراجعه حضوری به بانک و عابر بانک. رمز را اس ام اس می کنه بدون هیچ دردسری. توصیه می کنم از بانک ملت استفاده کنید.
Iran, Islamic Republic of
14:18 - 1398/11/30
نمیدونم چرا جر یه عده خنگ رو بقیه باید بکشن خب رمز رو چهار تا صفر یا یک تا پنج نزارید رمزتون رو به کسی نگید چرا تا حالا از حساب من املاک دار پول برداشت نکردن خب رمز رو ساده یا کد ملی میزارن یا ۴ تا صفر خب هر ننه قمری شماره کارتو برداره رمز میزنه برداشت میکنه دیگه حالا چهار تا خنگ از حسابشون برداشته شده اونم به خاطر گیج بودن خودشونه حالا بقیه باید توان خنگ بودن اینا رو بدن
Iran, Islamic Republic of
14:20 - 1398/11/30
موسسه کوثر عاااااالیه
Iran, Islamic Republic of
14:30 - 1398/11/30
دیگر از بس رمزپویا مطمئن شده خودمون هم نمی تونیم به اون دسترسی داشته باشیم لعنت خدا بر کسانی که مردم رااذیت میکنند
Iran, Islamic Republic of
14:35 - 1398/11/30
هدف این کار جلوگیری از دستیابی مردم به پول خودشان هست و گرفتار نگه داشتن مردم هدف این دولته بهر وسیله
United Arab Emirates
14:52 - 1398/11/30
سلام و عرض ادب و احترام این رمز دوم پویا چرت و پرت ترین برنامه و مزخرف ترین برنامه هست که تا حالا دیدم کسی که کارش دزدی و اختلاس باشه اگه ۵تا رمز دوم پویا ۱بار مصرف بزاریم بخواد کار خودش و کنه کارش و انجام میده من خواستم کارت به کارت کنم وقت تموم شد دوباره حتی ۴بار انجام دادم موفق نشدم و رفتم از دستگاه پوز بانک انجام دادم آقا یه فکری کنید یا وقت اون رمز دوم ۱بار مصرف و بیشتر کنید
Iran, Islamic Republic of
14:54 - 1398/11/30
فعال کردن رمز پویا خیلی راحته نمیدونم چرا بعضیا ایراد میگیرن یه دکمه هست تو درگاهای پرداخت میزنی رمز برات پیامک میشه همونو میزنی تو درگاه بعد تموم ، اونایی که ایراد میکرد حتما سواد استفاده از این قابلیتو ندارن
Iran, Islamic Republic of
15:15 - 1398/11/30
رمز پویا کار بسیار درستی هست. چون از کلاهبرداری جلوگیری میشه. بنده خیلی خیلی راحت از زمز پویا استفاده میکنم و هیچ مشگلی نیست و خیلی هم راضی هستم. فقط یه کم میخواد به اپلیکیشن تسلط داشته باشی. دستشون درد نکنه با این طرحشون
Iran, Islamic Republic of
15:24 - 1398/11/30
پیشنهاد بنده اینه که اگر بشه از نظر نرم افزاری موقع ورود کارت به خودپرداز اول رمز ایستا وارد و بعد از چند لحضه رمز یک بار مصرف پویا بطور اتوماتیک برای همون شخص بیاد رو صفحه مانیتور خودپرداز و شخص کارش انجام بشه و کارت رو برداره. یعنی با رمز پویا بتونه عملیات بانکی رو انجام بده نه با زمز ایستا
Iran, Islamic Republic of
15:24 - 1398/11/30
خیلی هم خوبه چون همه ی پولام تو حسابم مونده و خانومم نمیتونه در نبود من خرید اینترنتی کنه!حتی شارژ
Iran, Islamic Republic of
15:44 - 1398/11/30
باید مردم موقع نظردادن بانکهاشونم بنویسن که اینطوری بهترمیشه نتیجه گرفت بانک من رفاه هستش وباوجودفعال کردن رمزپویا من شارژ سیمکارت که میخوام بخرم همش میزنه خطای شناسایی رخ داده وخریدن شارژ دیگه کنسل شده کلا ولی پول رومیتونم انتقال بدم
Iran, Islamic Republic of
15:45 - 1398/11/30
من حدس میزنم چون اون پرینتی که برای فعال سازی از خودپرداز میاد بیرون خوانا نیست و کم رنگ هست. مثلا در کد ۸ رقمی حرف D با حرف O و عدد صفر مثل همه و یا حرف A با حرف R مثل همه و همین باعث اشتباه در وارد کردن اون اعداد و حروف میشه و اون رمز توکن هم کپی میشه و مشکل نداره. اگه رنگ خطوط روی پرینت پرنگ بشود و از خط خوب و خوانا استفاده شود کلی از مشکلات حل میشه
Iran, Islamic Republic of
16:37 - 1398/11/30
یه دونه پیامک کد تایید به همون رمز دوم ایستا اضافه می کردند. مثل همه سایتها و برنامه های دیگه. این همه دردسر و اپلیکیشن و مراجعه به خودپرداز و... رو هم حذف میشد.
Turkey
16:54 - 1398/11/30
من خودم کارمند بانک ام. رمز پویا رو درست کردم . ولی وقتی که میخوام با موبایل کارت به کارت کنم میگه رمز اشتباه است و به خود پرداز مراجعه کنید . و مجبورم هر بار توی این هوای سرد برم جلوی خود پرداز نوبت وایستم و کارت بکارت کنم . واقعا دیگه اعصاب برامون نزاشتید . آخه این چه مسخره بازیه راه انداختید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
17:57 - 1398/11/30
افراد مسن و همچنین کم سواد رسما از چرخه خرید با کارت حذف شده اند...
Iran, Islamic Republic of
18:09 - 1398/11/30
مزخرفترین کاریه که بانکها انجام دادند باسواد همه روگرفتار کردی خداگرفتارت بکنه
Iran, Islamic Republic of
19:26 - 1398/11/30
ما که بیشتر از صد هزارتومن تو کارتمان نیست یه کارت شارژ بخریم رمز پویا میخا اقای رییس بانک مرکزی ای ایده ات دردی دوا نمیکنه مشکل درست کردی همات رمز اول دلبخواهی بشه بهتره
Iran, Islamic Republic of
19:56 - 1398/11/30
من که رسماً با رمز دوم کنار اومدم، کل پولم تو بانکها را بیرون کشیدم و نقد کردم آوردم تو خونه.
Iran, Islamic Republic of
19:57 - 1398/11/30
خدا لعنت کنه. این کیه باب کرد.
Iran, Islamic Republic of
20:03 - 1398/11/30
من حداقل روزی چند تا تراکنش دارم یکبار هم به مشکل نخوردم مردم فقط بلدن آه و ناله کنن و به این و اون لعنت بفرستن موقع تراکنش اول تمام گزینه ها پر کنین آخر سر برید سراغ رمز بعدش صبر کنین ۶۰ ثانیه تموم بشه وقتی رمز نو داد کپی پیست کنید اون صبر هم دلیلش اینه به دلیل اختلال و سرعت اینترنت برای تراکنش بعضی وقت ها یک ثانیه بعضی وقت ها بیست سی ثانیه طول میکشه // لازم نبست تمام کارت هاتون رمز دوم داشته باشه یکی دو تا کافیه // یک پیشنهاد هم اینه یک سری نرم افزار ها کیف پول الکترونیکی دارند یک مقدار پول به اون پول کیف پول میریزید هر تراکنشی دارین از اون کیف بر میداره دیگه شماره کارت و رمز هم لازم نیست
Iran, Islamic Republic of
21:25 - 1398/11/30
والله رمز دوم را خودشون میدن اما در کارت به کارت میگه رمز دوم اشتباه است‌
Iran, Islamic Republic of
21:54 - 1398/11/30
رمز پویا رمز عشق لطفا به پویا توهین نکنید
Iran, Islamic Republic of
22:00 - 1398/11/30
اتفاقا خیلیم خوبه و هیچ مشکلی نداره.
Iran, Islamic Republic of
22:01 - 1398/11/30
با سلام بهتربود اعتبار رمز پویا یک هفته یا حداقل 24 ساعت بود واقعا مردم دچار مشکل شدن.اصلا کارآمدنداره وبرای بعضیی سخت شده
Iran, Islamic Republic of
23:12 - 1398/11/30
اگه مثل من يه هكر حسابتونو خالي كرده بود اينطوري نميگفتين
Iran, Islamic Republic of
22:47 - 1398/12/04
هدف اذیت کردن مردم هست که موفق هم بودن .
-
23:13 - 1398/12/05
اتفاقا خیلی جیز خوبی است فقط یادبگیرید ازکسی که وارده آموزش ببینید خیلی راحته یاد بگیرید
-
23:13 - 1398/12/05
اتفاقا خیلی جیز خوبی است فقط یادبگیرید ازکسی که وارده آموزش ببینید خیلی راحته یاد بگیرید
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج