۹۶۲۶۵۷
۳ نظر
۵۰۱۱
۳ نظر
۵۰۱۱
پ

وکیلی: حرف‌های زیادی برای مردم گفته می‌شود

نماینده مجلس دهم گفت: این روزها حرفهای زیادی برای مردم گفته می‌شود و وعده‌های متعدد داده می‌شود، اما اینها تا عمل فاصله دارد.

خبرگزاری مهر: محمدعلی وکیلی در همایش مردمی ائتلاف اصلاح طلبان اظهارداشت: این روزها حرفهای زیادی برای مردم گفته می‌شود و وعده‌های متعدد داده می‌شود، اما اینها تا عمل فاصله دارد.

وی افزود: در مناظره با یک فعال اصولگرا گفتم وعده‌های رابین هودی به مردم ندهید. مردم مبتنی بر کارنامه اصلاح طلبان و اصولگرایان رأی خواهند داد.

نماینده مجلس دهم با اشاره به اینکه عده‌ای در صدد حذف اصلاح طلبان هستند، گفت: با غیبت اصلاح طلبان فاجعه مجلس هفتم تکرار خواهد شد. مجلس هفتم چه آورده ای برای مردم داشت؟

وی همچنین گفت: در مجلس هفتم دستور دادند که عده‌ای از دیوار سفارت عربستان بالا بروند که آسیب‌های این اقدام هنوز دامنگیر مردم است. مجلس هفتم چه کرد جز این که دستور داد عده‌ای از دیوار سفارت انگلستان بالا بروند و برای مردم هزینه درست کنند.

وی با اشاره به عملکرد اصلاح طلبان در مجلس دهم گفت: من نمی گویم مجلس دهم گل و بلبل بود، اما مجلس یک دست شر مطلق است. اگر اصلاح طلبان در این مجلس نبودند، معلوم نیست چه بلایی سر مردم می‌آمد. اگر من و علی مطهری در کمیسیون فرهنگی نبودیم، پژمانفر و سالک سالی صد طرح تصویب می‌کردند و مصوب می‌کردند که فضای مجازی بسته شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینایی که گفتین کاردولت اصلاح طلب بودبهانه دست عربستان وانگلیس دادچراعمون روزانگلیس درسفارت وبازگذاشته بود وماموران دخالت نکردن

    • حسین

      احسنت

    • بدون نام

      وعده ی رابین هودی؟ اونی که میگفت انقدر رونق اقتصادی ایجاد کنم وعده ی رابین هودی میداد که اتفاقا مورد تایید شما اصلاح طلبان بود.

      مجلس فعلی که یکدست نبود جز توهین نمایندگان به مردم و دور خوردن توسط رییس مجلس و این وضع اقتصادی چه کار کرده؟ اصلاح طلب و اصولگرا برادران همدیگه هستن ، مردم فریب بازی های شما رو نمیخورن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج